Bij de marine daar gebruiken ze geen kanonskogels, ze gaan er zelf inzitten!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Blazkowich het volgende:
Bij de marine hebben ze mooie grote schepen, met grote kanonen die ver kunnen schieten. Als ze willen kunnen ze ook jou doodschieten! Denk daar maar eens over na!
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Kijk ik heb wel eens gehoord he....
Zo'n onderzeeer is natuurlijk onderwater dus je kunt niet ademen. Het schijnt dus....Dat ze een vast ritme hebben. Als de ene marinier inademt, dan ademt de ANDERE marinier uit. Zo houden ze dat in evenwicht. Je mag dus ook geen astma hebben enzo...
is dit waar?
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Kijk ik heb wel eens gehoord he....
Zo'n onderzeeer is natuurlijk onderwater dus je kunt niet ademen. Het schijnt dus....Dat ze een vast ritme hebben. Als de ene marinier inademt, dan ademt de ANDERE marinier uit. Zo houden ze dat in evenwicht. Je mag dus ook geen astma hebben enzo...
is dit waar?
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Renmaestro het volgende:
Bij de marine,
Heb je iets aan je vaseline.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Renmaestro het volgende:
Bij de marine,
Heb je iets aan je vaseline.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef Tique3 het volgende:
Bij de marine hebben ze geen poedersuiker over de oliebollen, daar hebben ze coke![]()
zo zeker wel! hoe kunnen ze anders zo lang onder water blijven? jij snapt er niets van he, van het hele gebeuren in zo'n onderzeeer. Dat is allemaal heel erg lastig hoor!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
zo zeker wel! hoe kunnen ze anders zo lang onder water blijven? jij snapt er niets van he, van het hele gebeuren in zo'n onderzeeer. Dat is allemaal heel erg lastig hoor!
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef Tomaz het volgende:
bij de marine, daar drinken ze geen thee, maar urine...![]()
jongen, je hebt ooit in je leven vast wel eens van het woord sarcasme gehoord. ik snap natuurlijk ook wel dat ze.....whehehehehe....hou toch op man!quote:
Pumatje reageert nogal heftig als het onderzeeërs betreft, zie ook het velgentopic in PTA.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
jongen, je hebt ooit in je leven vast wel eens van het woord sarcasme gehoord. ik snap natuurlijk ook wel dat ze.....whehehehehe....hou toch op man!
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Pumatje het volgende:
bij de marine
300 kerels in een sigaar onder water
dat gaat alleen daar goed
.. daar gaat je zeepje
Iets met de Koerskquote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Pumatje reageert nogal heftig als het onderzeeërs betreft, zie ook het velgentopic in PTA.
Ik vermoed dat het een Soviet-oorlogsveteraan is.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Pumatje reageert nogal heftig als het onderzeeërs betreft, zie ook het velgentopic in PTA.
Ik vermoed dat het een Soviet-oorlogsveteraan is.
kusjes voor hem en z'n familie!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn neefje gaat over 4 maanden naar de marinehijs 17
Hij weet gewoon dat hij beter mijn methode had kunnen proberenquote:
Weet je wat er in de "dirty" bombs zit die ze vanuit onderzeeërs afvurenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
Bij de marine hé, daar halen ze geen gastarbeiders binnen om de wc schoon te maken, daar schijten ze gewoon in bed!
heftige stoelgang in ieder geval...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
![]()
bij de marine eten ze ook alleen maar vis volgens mij...
Ja en daar jank je niet als je per ongeluk in je oog wordt geraakt!!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Tomaz het volgende:
Bij de marine hé, daar trek je elkaar af als het even niet meezit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |