Waarom?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Kan de grafrandmongool die de belachelijke TT verandering heeft doorgevoerd dan ook een reactie geven in het topic. Danku.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef Slager het volgende:
foobar2000
Nee, de shuffle van Foobar is naar mijn mening net zo klote als die van WinAmp.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef ChRoNiC het volgende:
Ja klopt die shuffle is echt slecht. Iemand riep net Foobar. Is dat beter qua shuffle?
De laatste keer dat ik het testte inderdaad ook ja. Dus ik dacht al.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef Wezzl het volgende:
[..]
Nee, de shuffle van Foobar is naar mijn mening net zo klote als die van WinAmp.
Ik was het niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Kan de grafrandmongool die de belachelijke TT verandering heeft doorgevoerd dan ook een reactie geven in het topic. Danku.
Ja. Zoiets, maar dan in winamp...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef cerror het volgende:
Deliplayer checkt ze zichtbaar af, nooit hetzelfde nummer 2 keer voordat de hele list random is gedraaid.
Kan met Deliplayer, plus het ondersteunt 230 formaten en heeft click-removal.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ja. Zoiets, maar dan in winamp...
Ik vind de media library van winamp te belangrijk om aan de kant te zetten, helaas.
Datzelfde geldt voor Sonique. Met 16.000+ files wil ik toch wat kunnen searchen enzo.
Hier ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef Falco het volgende:
Mijn shuffle van Winamp doet het wel goed hoor
http://www.deliplayer.com/ ?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Kan met Deliplayer, plus het ondersteunt 230 formaten en heeft click-removal.
Internetradio streams?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
http://www.deliplayer.com/ ?
Quintessential Playerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat het beste alternatief op Winamp is?
In welk opzicht is dit programma beter dan winamp?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:47 schreef Italo het volgende:
[..]
Quintessential Player![]()
Alleen lelijke skins en het wachten is op een update...
Stabieler en belast je processor minderquote:Op maandag 16 januari 2006 00:48 schreef HAL9000S het volgende:
In welk opzicht is dit programma beter dan winamp?
Yup.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
http://www.deliplayer.com/ ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:47 schreef Italo het volgende:
[..]
Quintessential Player![]()
Alleen lelijke skins en het wachten is op een update...
pardonquote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
je reageerdequote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
pardon
ik was het niet, maar als je denkt op deze manier reaktie te krijgen kon het nog wel eens een hele tijd duren
Dan delete je post maar gauw, ook omdat ik jou liever niet in mijn topics zie.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
pardon
ik was het niet, maar als je denkt op deze manier reaktie te krijgen kon het nog wel eens een hele tijd duren
Jij denkt dat je nogal wat bent, is het nietquote:Op maandag 16 januari 2006 11:36 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dan delete je post maar gauw, ook omdat ik jou liever niet in mijn topics zie..
Doe eens normaal zegquote:Op maandag 16 januari 2006 11:36 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dan delete je post maar gauw, ook omdat ik jou liever niet in mijn topics zie..
*in rij aansluitquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg![]()
En nee, ik heb de TT ook niet veranderd...
Ga eens naar de skin browser, zit een ontzettend uitgebreid skinaanbod in, waaronder bekende winamp skins.quote:Op maandag 16 januari 2006 07:45 schreef Camplo het volgende:
Winamp met DFX owned Windows Media Player toch echt wel hard. En Winamp met Surround voor 7.1 is ook wel relaxed.
Ga die Quint Essential geval nu eens ff testen
Bwah te fucking lelijke interface, voor de rest wel lekker stuk sneller dan Winamp.
-Edit: eerst normaal reageren, dan helpen we je wel verder-quote:
"gewoon" ?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:42 schreef Epsilux het volgende:
gebruik dan gewoon WMP10
Winamp is vele malen gebruiksvriendelijker. UI van foobar laat nogal te wensen over.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Nevermind het volgende:
Ik raad ook foobar2000 aan.
Daar ben ik het mee eens. Maar er zijn genoeg plugins (columsUI bijvoorbeeld) om het gebruikersvriendelijker te maken. En het neemt gewoon een stuk minder resources in beslagquote:Op maandag 16 januari 2006 18:23 schreef Aten het volgende:
[..]
Winamp is vele malen gebruiksvriendelijker. UI van foobar laat nogal te wensen over.
Foobar heeft normaal gesproken geen shuffle-functie (wel een random), dus moet je foo_shuffle.dll daarvoor downloaden. Dan heb je de ideale shufflequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Maar de een beweert dat FooBar dus wel een betere shuffle heeft en de ander niet..
Zijn er geen goede plugins voor WinAmp om de shuffle te verbeteren?
Geloof ik graag na DFX geprobeerd te hebben, alleen jammer van het gehaan over registratie.quote:Op maandag 16 januari 2006 07:45 schreef Camplo het volgende:
Winamp met DFX owned Windows Media Player toch echt wel hard. En Winamp met Surround voor 7.1 is ook wel relaxed.
Ga die Quint Essential geval nu eens ff testen
Bwah te fucking lelijke interface, voor de rest wel lekker stuk sneller dan Winamp.
Wat is een Enqueue functie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:58 schreef Random_hero het volgende:
winamp.
Al jaaaaaaren trouw gebruiker. Even foobar gebruikt maar die wint het uiteindelijk toch niet van winamp (de enqueue functie is echt geniaal) en shuffle is idd het enige minpunt aan winamp, maar er zijn vast wel plugins voor te vinden @ plugins.winamp.com
Inderdaad. Zeker samen met de Airport Express en AirTunesquote:
De enqueue functie is zegmaar zoiets als 'een wachtlijst van af-te-spelen nummers'. Deze is op verschillende manieren te bedienen. De snelste manier is ongetwijfeld door een nummer te selecteren en op 'q' te rammen, waarna het nummer eerst [1], of nog later (dus [2] of hoger) afgespeeld wordt.quote:
Ja vraag ik me ook af eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:54 schreef BGN het volgende:
Wat is het verschil tussen shuffle en random?
Server not foundquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Devlinsect het volgende:
Download dan ook de upgrade![]()
www.winampshuffle.com
Vergelijk het met een pak spelkaarten. Random betekent dat je steeds een willekeurige kaart uit de stapel pakt, en weer teruglegt, zodat ie daarna nog een keer gepakt kan worden. Bij shuffle wordt er ook steeds een willekeurige kaart gepakt, maar worden de gepakte kaarten op een andere stapel gelegd. Als de eerste stapel op is, wordt er geschud en herhaalt het zich.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:54 schreef BGN het volgende:
Wat is het verschil tussen shuffle en random?
Volkomen duidelijk!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Vergelijk het met een pak spelkaarten. Random betekent dat je steeds een willekeurige kaart uit de stapel pakt, en weer teruglegt, zodat ie daarna nog een keer gepakt kan worden. Bij shuffle wordt er ook steeds een willekeurige kaart gepakt, maar worden de gepakte kaarten op een andere stapel gelegd. Als de eerste stapel op is, wordt er geschud en herhaalt het zich.
Alleen jammer dat hij niet te downloaden isquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Foobar heeft normaal gesproken geen shuffle-functie (wel een random), dus moet je foo_shuffle.dll daarvoor downloaden. Dan heb je de ideale shuffle
[afbeelding]
quote:
Alé wat zie ik, een multi-platform duizendpoot.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Echt jammer dat iTunes er niet voor Linux is
* ook nog Linux gebruikt
Jaja, gebruik zelfs nog windows op me werk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef asdqert het volgende:
[..]
Alé wat zie ik, een multi-platform duizendpoot.![]()
mwoa, eerst maar AMD, dan zien we wel verder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Jaja, gebruik zelfs nog windows op me werk.
Dell moet echt Linux gaan supporten..
AMD komt er toch niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef asdqert het volgende:
[..]
mwoa, eerst maar AMD, dan zien we wel verder.![]()
Hm, inderdaad moeilijk te vinden. Hier dan een mirrorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet te downloaden is
Kom op zeg!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Waar om is het zo moeilijk om een goede shuffle in een programma in te bouwen? Dat ding geeft me iedere keer dezelfde nummers, wat is dat voor een kutkankershuffle!?
De shuffle van Winamp moet dood.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Vergelijk het met een pak spelkaarten. Random betekent dat je steeds een willekeurige kaart uit de stapel pakt, en weer teruglegt, zodat ie daarna nog een keer gepakt kan worden. Bij shuffle wordt er ook steeds een willekeurige kaart gepakt, maar worden de gepakte kaarten op een andere stapel gelegd. Als de eerste stapel op is, wordt er geschud en herhaalt het zich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |