quote:16/1/2006 - Jong Ajax verslaat Jong PSV door doelpunt Babel [update]
(Gepost door RvN)
Jong Ajax heeft maandagavond Jong PSV met 1-0 verslagen. Ryan Babel was de matchwinnaar. In de tweede helft van het beloftenduel maakte hij het enige doelpunt van de wedstrijd. Het duel wordt in Amsterdam gespeeld in het kader van de beloftencompetitie. Beide teams staan in de onderste regionen. Ajax klom daarmee nadrukkelijk uit de degradatiezone.
Met de miljoenen die zij van Real Madrid ontvingen voor Sergio Ramos en Julio Baptista mogen ze Nourdin Boukhari, Yannis Anastasiou, Bogdan Lobont en Hans Vonk ook wel van ons kopen!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Sevilla is toch een leuke club voor Julien. Met wat geluk vangen ze er ook goed voor, ze hebben daar geld zat.
Als Sevilla toch in onderhandeling is met Ajax, mogen we nog wel meer overbodige spelers proberen kwijt te raken en de door mij genoemde Nourdin Boukhari, Yannis Anastasiou, Bogdan Lobont en Hans Vonk hoeven van mij niet meer per sé in actie te komen voor Ajax, het zijn dure reservespelers.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Sevilla toch in onderhandeling is met Ajax, mogen we nog wel meer overbodige spelers proberen kwijt te raken en de door mij genoemde Nourdin Boukhari, Yannis Anastasiou, Bogdan Lobont en Hans Vonk hoeven van mij niet meer per sé in actie te komen voor Ajax, het zijn dure reservespelers.
Hoe heet ook alweer die fantastische linksback van jullie uit engeland die voor meerdere tonnen op de loonlijst staat? De beste man werd op aanraden van waterreus aangetrokkenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef cultheld het volgende:
Het grappige is dat Juanfran niet eens is gescout door Ajax. Toen Ajax aangaf op zoek te gaan naar een linksback, werden door zaakwaarnemers diverse spelers aangeboden. Bij Juanfran hapte Ajax toe.
Dat was sarcastisch bedoeld, naar aanleiding van de opmerking dat Sevilla veel geld te besteden heeft. Het maakt mij persoonlijk niet uit waar ze heen gaan, als ze maar gaan!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Nashje het volgende:
[..]. Dus moeten ze allemaal maar naar Sevilla gaan.
Weg is weg.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Nashje het volgende:
[..]. Dus moeten ze allemaal maar naar Sevilla gaan.
Waar onze concurrenten Feyenoord en PSV altijd lopen te kutten met linksbacks, hebben wij nu drie toppers onder contract, maar ik zou er graag één inruilen voor een rechts- of linksbuiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer die fantastische linksback van jullie uit engeland die voor meerdere tonnen op de loonlijst staat? De beste man werd op aanraden van waterreus aangetrokken![]()
![]()
![]()
Oke. Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld, naar aanleiding van de opmerking dat Sevilla veel geld te besteden heeft. Het maakt mij persoonlijk niet uit waar ze heen gaan, als ze maar gaan!
Daar hebben we de persoonlijke sponsor van Johnny.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef Sloggi het volgende:
't Begint nu toch wel trieste vormen aan te nemen, die resultaten van jullie.
Maar dat hadden jullie zelf ook al door hè
Cynisme?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Zou Van Geel zijn positie al onder druk staan?
Toch jammer, ondanks m'n lichte niet-voorkeur voor Julien.quote:Julien Escudé verruilt Ajax voor Sevilla
16/1/2006 20:53
Julien Escudé is in onderhandeling met Sevilla. De Fransman die bij Ajax op het tweede spoor is beland, kan bij de Spanjaarden een contract voor drieëneenhalf seizoen tekenen.
Hoewel vorig seizoen nog aanvoerder, komt Escudé dit seizoen niet meer voor in de plannen van trainer Danny Blind. De Fransman kampte daarnaast lange tijd met een rugblessure. Hij speelde in hett lopende seizoen pas twee wedstrijden voor de Amsterdammers.
De linksbenige verdediger kwam in de zomer van 2003 over van Stade Rennes. In zijn eerste twee seizoenen was de Fransman basisspeler. Escudé speelde 61 wedstrijden voor Ajax (6 goals).
Ga dan lekker pitten joh......quote:Op maandag 16 januari 2006 20:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word zo moe van het gezwam dat men in Rotterdam zogenaamd altijd achter de ploeg blijft staan. Als het daar minder gaat zakt het sneller dan in de arena naar 30.000 toeschouwers hoor
De titel suggereert iets anders dan het bericht.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Escude vertrekt zeker!!
[..]
Toch jammer, ondanks m'n lichte niet-voorkeur voor Julien.
Dat is VI he. Ik verwacht dat ie morgen tekent.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
De titel suggereert iets anders dan het bericht.
Hij heeft wel gelijk, alleen omdat in Rotterdam de "Harde kern" meer herrie maakt lijkt het voller, maar vorig jaar was het bezoekers aantal bij thuiswedstrijden van Feyenoord best trietstquote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ga dan lekker pitten joh......![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |