Hai!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef Kleintje het volgende:
Mooie foto. Pakt mij ook. Zijn blik vind ik super, haar blik had idd zwoeler of stoerder gemogen. Kijkt nu naar mijn mening wat te neutraal, dat mag spannender.
vanaf mn hoofd gemaakt...rechts boven in het hoekje had mn navel moeten zitten...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, nu zie ik het! Denk ik
Uhm ja, ik vind hem iets te abstract.
Is altijd lastig met high key, en eigenlijk alleen mooi op te lossen met een ringflitserquote:Op maandag 19 maart 2007 23:35 schreef prupke het volgende:
Ik vind het jammer dat de contouren van haar bips niet duidelijk te zien zijn....
Mja, ik zou beginnen met een digicam te gebruiken. Volgens mij is dit een webcam.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:37 schreef Bellybottom het volgende:
[afbeelding]
wat kan er beter, wat is er goed?
sorriiee,, k wist dt niet van imageshack
misschien handig om even uit te leggen wat je precies wilt bereiken met je foto, wat wil je uitstralen, waar is het voor enzo. Ik vind dit een hele gave foto (hou wel van dit soort werk) maar als je bijvoorbeeld een campagne shot van armani wil na doen zit je er ver vanafquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:37 schreef Bellybottom het volgende:
[afbeelding]
Goed lichaam...volgende keer met een betere camera of fotograaf laten maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:37 schreef Bellybottom het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Top 10, geen ribbon
IJzersterke compo btw, en erg goede balans tussen wit en kleur.
Hele mooie zachte foto...quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik gooi 'm hier maar neer.
[afbeelding]
klikkerdeklik
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
klikkerdeklik
Soft gemaakt, of soft geschoten? Wel lekker zeg! De foto ook!quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:09 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
klikkerdeklik
als de bh een stuk scherper is dan de elleboog die zich ongeveer op dezelfde afstand bevindt dan gok ik op het gebruik van ietwat blur hier en daar (of een shift/tilt lens)quote:Op zondag 9 september 2007 18:07 schreef freud het volgende:
[..]
Soft gemaakt, of soft geschoten? Wel lekker zeg! De foto ook!
klopt, ik heb gewoon geen lens die deze dof aankan. en toch wou ik het zo hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 18:29 schreef PankPinther het volgende:
[..]
als de bh een stuk scherper is dan de elleboog die zich ongeveer op dezelfde afstand bevindt dan gok ik op het gebruik van ietwat blur hier en daar (of een shift/tilt lens)![]()
nu is de klikkerdeklik er weerquote:Op zondag 9 september 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik weet niet waar de klikkerdeklik gebleven ishij is 640 breed dus zou klikbaar moeten zijn
en thnx allen
Je vergat de optie croppen en draaienquote:Op zondag 9 september 2007 18:29 schreef PankPinther het volgende:
[..]
als de bh een stuk scherper is dan de elleboog die zich ongeveer op dezelfde afstand bevindt dan gok ik op het gebruik van ietwat blur hier en daar (of een shift/tilt lens)![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 07:29 schreef freud het volgende:
[..]
Je vergat de optie croppen en draaien. Daar kan je ook leuke TSE effecten mee krijgen
.
als je deze foto draait dan blijven de bh en de elleboog op dezelfde afstand tot de camera als dat ze nu zijn en dus zou de dof ook gelijk moeten zijnquote:Op maandag 10 september 2007 07:29 schreef freud het volgende:
[..]
Je vergat de optie croppen en draaien. Daar kan je ook leuke TSE effecten mee krijgen
.
of met een TS-lensquote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef PankPinther het volgende:
[..]
als je deze foto draait dan blijven de bh en de elleboog op dezelfde afstand tot de camera als dat ze nu zijn en dus zou de dof ook gelijk moeten zijn
dit effect kun je volgens mij alleen bereiken met een technische camera waarbij je de lens zo kantelt dat de dof van linksonder tot rechtsboven loopt
Dit linkje?quote:Op maandag 10 september 2007 11:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
of met een TS-lens
Shark had er laatst een informatief linkje over, maar ik weet niet meer waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |