quote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kut TT!
Ik stiekem 101, anders heb ik telkens een 4e pagina voor de laatste postquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding] Hoeren TT
[..]
Ik per 305, nog uit de SC periode
Miljaar ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk ik zeg even hoi!
"Hoi!"![]()
Miljaar?
Als je dan toch wat wil zeggen, laat het nuttig zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk ik zeg even hoi!
"Hoi!"![]()
Miljaar?
Voor je eigen ego is het beter dat je het niet doet.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef mOBSCENE het volgende:
Oeh ff de IQ test doen.
Betekenis?quote:
Laat ons de uitslag weten, kunnen we je uitlachen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef mOBSCENE het volgende:
Oeh ff de IQ test doen.
Hoe nuttig wil je het hebben in een bier en friet topic?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je dan toch wat wil zeggen, laat het nuttig zijn.
is bier en frituur niet nuttig dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hoe nuttig wil je het hebben in een bier en friet topic?
Meld dan tenminste dat je de frikandellen in de frituur heb gedaan of een biertje hebt gepakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik vermoedde het alquote:
Nuttiger danquote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk ik zeg even hoi!
"Hoi!"![]()
Miljaar?
Het spijt me vreselijk waarde lieden! Ik dacht ik post hier nooit dus laat ik netjes beginnen!quote:
Dat is al beter.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk waarde lieden! Ik dacht ik post hier nooit dus laat ik netjes beginnen!![]()
*bier drinkt
[afbeelding]
Nou nog een PI gebruiken en het is bijna goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk waarde lieden! Ik dacht ik post hier nooit dus laat ik netjes beginnen!![]()
*bier drinkt
[afbeelding]
Wat ben je strengquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nou nog een PI gebruiken en het is bijna goed.
Je moet ergens de grens trekken.quote:
Jullie waren anders niet zo streng voor mijquote:
Zo af en toequote:
Geslacht: Manquote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie waren anders niet zo streng voor mij![]()
Helder.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geslacht: Vrouw
Zoek de verschillen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nou nog een PI gebruiken en het is bijna goed.
Ah! aan die PI-smiley combinatie lees ik af dat je weer wil pijpen. Verrekte handig die PI's.quote:
Piemelquote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geslacht: Vrouw
Zoek de verschillen.
neuhj manquote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah! aan die PI-smiley combinatie lees ik af dat je weer wil pijpen. Verrekte handig die PI's.
Dan moet je eerst op preview rammen, dan kan je eralsnog 1 kiezen, het gaat hier toch niet zo snel.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef guitarist.nl het volgende:
tis wel kut dat je geen pi kan kiezen bij snel reageren!
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
neuhj manik duid aan dat ik verliefd ben
juist omdat fok zo fokking sloom gaat, wil ik snel reagerenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan moet je eerst op preview rammen, dan kan je eralsnog 1 kiezen, het gaat hier toch niet zo snel.
Ik heb nergens last van hier.....quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
juist omdat fok zo fokking sloom gaat, wil ik snel reageren
!!! ik heb verkering met rompompomquote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[afbeelding] dat is toch de universele ik wil pijpen, stop je piemol in m'n mond PI.
weet sjow dat al?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!!! ik heb verkering met rompompom
ah! gefeliciteerd en shit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Snel verdiend voor voelen aan niks.
nah voor 2,50 wil ik ze wel ff voelen hoor, maarja moet altijd proberen af te dingen hèquote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja dag
[..]
door de kleding heen he!
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aan 1 niet genoeg?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
JE MOEDERquote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Snel verdiend voor voelen aan niks.
jij bent al helemaal een zielig mannetje... laat je ontmaagden ofzoquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jij bent al helemaal een zielig mannetje... laat je ontmaagden ofzo
WAT DOE JE HIER!
ik hou van Hans en niemand van jullie kan me tegen houden!!quote:
Ah! hier zat ik op te wachten.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER!
sure lovequote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik hou van Hans en niemand van jullie kan me tegen houden!!!!! ik ben geen slet
!!!11one
EN SJOW DAN???!!!???!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!!!11one
Je bent jaloersquote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach je bent een van de vele dus zo speciaal is het niet
Wederzijdse liefde is zóóóó tofquote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!!!11one
Ah, dan is het goed.quote:
Daar heb je bij anderen anders geen probleem meequote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu hoor, ben echt niet jaloers op degene die als nummertje zoveel ff over der heen mag
Auchquote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heb je bij anderen anders geen probleem mee
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER!
mja uitzondering die de regel bevestigd hequote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heb je bij anderen anders geen probleem mee
Viel er dan nog wat nuttigs tegen in te brengen?quote:
Het is een smiley.quote:
noem je dit rellen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef mOBSCENE het volgende:
O wordt er weer gereld?
Ja idd, zeg er eens wat vanquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef mOBSCENE het volgende:
O wordt er weer gereld?
Och, ik hou het liever bij real life relations.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij hebt in dit geval dus helemaal niets te zeggen he
volgens mij ging het dar net ook overquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och, ik hou het liever bij real life relations.
ja weet ik veel, ik was ff beizg.quote:
3x tripple 20 ?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
ja weet ik veel, ik was ff beizg.
degene die mijn score raadt krijgt een gratis biertje op de meet.
80?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
180 is wel hoog voor een IQquote:
Waar is RPP, breng ik m'n hamer.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef Misstique het volgende:
REEELLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH
100?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ja die je dus niet kent via internet.... Maar goed, wat de rest betreft (niet de zoveelste zijn....) heb je wel gelijk. Daar heb ik het ook niet op.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij ging het dar net ook over
Raar he, als je je caps vergeet uit te zetten als je een nieuwe kloon aanmaakt.quote:
Jaja, er is al gensbtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef PsyCha het volgende:
wtf is miljaar? kut es op dr mee
Je schat hem op 50.quote:
ooww zo och tja hoe ik haar ken boeit me eigenlijk niet zoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja die je dus niet kent via internet.... Maar goed, wat de rest betreft (niet de zoveelste zijn....) heb je wel gelijk. Daar heb ik het ook niet op.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Raar he, als je je caps vergeet uit te zetten als je een nieuwe kloon aanmaakt.
bemoei je er niet meer pikkiequote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef PsyCha het volgende:
wtf is miljaar? kut es op dr mee
135quote:
Die bestaan nietquote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja uitzondering die de regel bevestigd he
www.bnn.nlquote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kj netjes, waar staat die iq test dan ??
Ik ga echt eens een keertje Paul de Leeuw kijken want ik ben heel benieuwd geworden.quote:
Is het toevallig 135?quote:
pff was dat nou weer voor redenatie, klopt gewoon niets van hequote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die bestaan niet
Als uitzonderingen íets doen, is het wel de regel ontkrachten
je hebt het niet geradenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het toevallig 135?
Nu ben ik de eerste die het raadt..
Jawel, het berustte op puur toeval dat ik net die post quotte!quote:
die post waar het antwoord al in stond...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jawel, het berustte op puur toeval dat ik net die post quotte!
ik heb men maag net al gevuld met een patatje pinda en een frikandel speciaal maar je mag opzich best een cheeseburger voor me meenemen hoorquote:
Inderdaad, puur toeval!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
die post waar het antwoord al in stond...
YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
pff was dat nou weer voor redenatie, klopt gewoon niets van he
9467885, stort maar ff maar ff 5 ¤ dan stuur ik je er wel 1 op!! en ja dat doe ik dan ook echtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb men maag net al gevuld met een patatje pinda en een frikandel speciaal maar je mag opzich best een cheeseburger voor me meenemen hoor
gaat lukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Succes met je voedselvergiftiging.
Slinger je frituur aan, doe ik ook zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef PsyCha het volgende:
DAMN door al dat Mac gepraat krijg ik ook honger.
Hr A M Esselbrugge MEPPEL?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
9467885, stort maar ff maar ff 5 ¤ dan stuur ik je er wel 1 op!! en ja dat doe ik dan ook echt
Trek.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef PsyCha het volgende:
DAMN door al dat Mac gepraat krijg ik ook honger.
ik zie je er voor aan iddquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
9467885, stort maar ff maar ff 5 ¤ dan stuur ik je er wel 1 op!! en ja dat doe ik dan ook echt
Ok.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef mOBSCENE het volgende:
pc jij krijgt wel een pilsje van me hoor
sloeber
is al aan.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Slinger je frituur aan, doe ik ook zo.
Zie de ondertitel van je bitch.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
ik haat pi's
ik haat gitaristen
ik haat sukkels die denken een relatie te hebben met een gheyl wijf
ik haat terugstorten
ik haat friet
ik haat bier
geef mij maar een appelsap met een slaaptablet
laat me raden.. er is weer een SC in GC?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
ik haat pi's
ik haat gitaristen
ik haat terugstorten
ik haat friet
ik haat bier
Je vergeet de verzendkosten!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die zit daar toch wel bij, anders kan die naar die andere 4.99 fluitenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je vergeet de verzendkosten!!
je haat jezelf dus?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
ik haat pi's
ik haat gitaristen
ik haat terugstorten
ik haat friet
ik haat bier
sinds waneer is een cheeseburger 5 euro danquote:Op zondag 15 januari 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je vergeet de verzendkosten!!
Sinds vanavond!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
sinds waneer is een cheeseburger 5 euro dan
Die was wel erg makkelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 23:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
sinds waneer is een cheeseburger 5 euro dan
Ligt eraan. Ben je geil?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je beweert nu dat ik geen geil wijf ben!?
nope sjo is een sukkelquote:Op zondag 15 januari 2006 23:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je beweert nu dat ik geen geil wijf ben!?
vooral frikandel speciaalquote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Frikandel is okay.
Heb geen ui in huis. Maar ben erachter gekomen dat het ook erg leker is met een coctail sausje.quote:
Eentje maar?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
Geeneens een overdosis. Zullen we hem dan maar wat andere pillen erbij voeren?quote:
Dat klinkt zo negatief, ik noem het zelf liever een lange-slaap-verwensing.quote:
Hij was ook heel subtiel.quote:
en dan blijf je helemaal alleen over op de wereld.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Janetje het volgende:
Ik wens iedereen gewoon onverkapt dood.
Hoi J. lang niet gezien, val ook maar gelijk dood.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef Janetje het volgende:
Ik wens iedereen gewoon onverkapt dood.
Hmm.. de rust..quote:Op maandag 16 januari 2006 00:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
en dan blijf je helemaal alleen over op de wereld.
Dat weer wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. de rust..
Dan ga ik ook wel snel dood..maar goed.. dat is allemaal eer goed voor het milieu...
Dan ben je tenminste nog nuttig...als kunstmest.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. de rust..
Dan ga ik ook wel snel dood..maar goed.. dat is allemaal eer goed voor het milieu...
Wat is het toch jammer dat sommige mensen niet kunnen bashen....quote:Op maandag 16 januari 2006 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste nog nuttig...als kunstmest.
Voor hem wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Das snel, zit de Mac op de hoek soms?
Doe ik een poging is het nog niet goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is het toch jammer dat sommige mensen niet kunnen bashen....
Nah 5 min fietsenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Das snel, zit de Mac op de hoek soms?
quote:
quote:
aghja in meppel ben je overal op de fiets binnen 15 min!quote:
En er is ook maar 1 restaurant?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
aghja in meppel ben je overal op de fiets binnen 15 min!
Het restaurant was al dicht, dan maar met de fiets door de mc drive
Ik vond de cheeseburger beter, maar wel koud man buiten! -5 gradenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja idd, de nuggets waren het lekkerst
Waarom ? hij is lekker dichtbij dusquote:
ach ik heb hier 2 macs en 2 burgerkings, maar de dichtsbijzijnde is al meer dan 5 min fietsen, en das dan een mac en niet eens een burgerkingquote:
burgerking vind ik vies, voor de dichtsbijzijnde moet ik met de trein naar zwolle.. 20 minuten.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik heb hier 2 macs en 2 burgerkings, maar de dichtsbijzijnde is al meer dan 5 min fietsen, en das dan een mac en niet eens een burgerking
burgerking is echt wel beter dan mac hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
burgerking vind ik vies, voor de dichtsbijzijnde moet ik met de trein naar zwolle.. 20 minuten.
ik denk dat dat een kwestie van smaak isquote:Op maandag 16 januari 2006 00:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
burgerking is echt wel beter dan mac hoor
Whahahaahaha, de patat/friet daarvan is niet te vreten. Die van de Mac weer wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
burgerking is echt wel beter dan mac hoor
kwa burgers is het idd een kwestie van smaakquote:Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik denk dat dat een kwestie van smaak isnet als met bier! de een vind heineken beter de andere grolsh
de friet is van bijde niet te vreten, maar de burgers zijn bij de burgerking echt wel beterquote:Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Whahahaahaha, de patat/friet daarvan is niet te vreten. Die van de Mac weer wel.
denk maar aan 'van haar vis'quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef Bizznitch het volgende:
ik vind de macdonalds tochwel lekker heur.... en ik heb niet na een uur alweer honger...
Bigmacquarterpounder
mc chicken
Nou, heb nooit een burger bij de Bk gevreten dus kan er niet over oordelen. Hou sowieso niet van burgers met als hun sla en troep. Ik vind de friet juist wel lekker en ik heb denk ik niet zo een grote maag als jij, want ik zit dan al vol.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
de friet is van beide* niet te vreten, maar de burgers zijn bij de burgerking echt wel beter
en ik heb dan tenminste niet na een uur alweer honger
de nuggets zijn gewoon kenkerduur... en de mac kroket.... broodje kroket kan ik thuis ook wel binnen een poep en een scheet makenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]niet te vergeten de mc nuggets, mc kroket
nah maar wel lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
de nuggets zijn gewoon kenkerduur... en de mac kroket.... broodje kroket kan ik thuis ook wel binnen een poep en een scheet maken!.... dat is ook niet lekker speciaal ofzo
Stiekem hou je dr wel van.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:43 schreef cerror het volgende:
Fastfood.
Maar als het moet: mc kroket.
Alleen burger-king in een goede bui.quote:
nah die op station zwolle is niet echt fastfood, stelletje prutsers!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen burger-king in een goede bui.
dan ga je toch etenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:47 schreef Bizznitch het volgende:
ja hallo... genoeg over eten!!! ik krijg honger
Ik zit vol na een big mac en 6 mc nuggets met zoetzure saus en een chocomelquote:Op maandag 16 januari 2006 00:47 schreef Bizznitch het volgende:
ja hallo... genoeg over eten!!! ik krijg honger
DAMN vreetzak.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zit vol na een big mac en 6 mc nuggets met zoetzure saus en een chocomel
ik zit vol na een medium menuquote:Op maandag 16 januari 2006 00:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zit vol na een big mac en 6 mc nuggets met zoetzure saus en een chocomel
Waarvan 2 met _mimic, 1 met _mimic & Justme33, en 1 met mun exquote:Op maandag 16 januari 2006 00:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja echt te erg, deze week 4 keer mac, nu 4 weken geen mac
Valt nog mee. Ik maakte tijden mee dat het elke dag of Mac of een andere ongezonde tent was.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja echt te erg, deze week 4 keer mac, nu 4 weken geen mac
ik ook niet, ben nog steeds te licht voor mijn lengte / leeftijdquote:Op maandag 16 januari 2006 00:52 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ik maakte tijden mee dat het elke dag of Mac of een andere ongezonde tent was.
En nee ik ben niet dik, mocht je je dat soms afvragen.
Ik ben geen hoer...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
Zo maar eens een broodje pindakaas/appelstroop maken, stukken gezonder.
whihihi, heel gezond jah.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
Ik zei: stukken.quote:
doe maar appelstroop met lekker veel suiker, alsof je nog niet druk genoeg bentquote:Op maandag 16 januari 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
Héhé, eindelijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:58 schreef guitarist.nl het volgende:
btw cerror, we hebben wat tips opgevolgd![]()
casper is uit de band, en gertjan(dazzled) is zijn opvolger
kost je wel iedere keer minimaal 1 centquote:Op maandag 16 januari 2006 00:59 schreef mOBSCENE het volgende:
Handig als fok down is: postbank slowchat.
en probeer dan maar es aan de 10.000 posts te komenquote:Op maandag 16 januari 2006 01:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kost je wel iedere keer minimaal 1 cent
Ligt er maar net aan hoeveel je er voor over hebtquote:Op maandag 16 januari 2006 01:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en probeer dan maar es aan de 10.000 posts te komen
verkapt wie gaat er een verjaardagstopic voor me openen ?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:07 schreef _mimic het volgende:
Verdomme. Ben ik bijna jarig.
nou ik niet iig...quote:Op maandag 16 januari 2006 01:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
verkapt wie gaat er een verjaardagstopic voor me openen ?![]()
quote:
hoe oud/jong word je?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:07 schreef _mimic het volgende:
Verdomme. Ben ik bijna jarig.
leuke band speel je in, zit ff wat nummers te luisterenquote:Op maandag 16 januari 2006 01:11 schreef guitarist.nl het volgende:
als _mimic voor zijn verjaardag op de 500 posts komt krijgt hij van mij een eigen topic op zijn verjaardag!
dankje, sinds kort dazzled ook btwquote:Op maandag 16 januari 2006 01:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
leuke band speel je in, zit ff wat nummers te luisteren![]()
Hoelang speel je al gitaar eignelijk ?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dankje, sinds kort dazzled ook btw
Alsof dat zoveel zegtquote:Op maandag 16 januari 2006 01:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hoelang speel je al gitaar eignelijk ?![]()
Nee was gewoon nieuwschierigquote:Op maandag 16 januari 2006 01:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel zegt
ik kan wel 10x beter zijn dan iemand die 10x langer speelt
maar ik speel bijna 5 jaar! hoezo ?
Jaquote:Op maandag 16 januari 2006 01:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kj, speel jij ook gitaar?
zo ja? hoelang
al in een bandje? ik zat na half jaar al wel in mun eerste band, nu oefende ik ook vanaf de eerste dag gelijk paar uur per dag, maarja bandje is wel aan te raden, leer je wel sneller vanquote:
jengeljostiquote:Op maandag 16 januari 2006 01:24 schreef _mimic het volgende:
Ik wel, akoestisch, en ik jengel maar wat.
Ja zijn we wel van plan nog een vriend die gitaar speelt en 1 die bass speelt, we missen alleen nog een drummer.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
al in een bandje? ik zat na half jaar al wel in mun eerste band, nu oefende ik ook vanaf de eerste dag gelijk paar uur per dag, maarja bandje is wel aan te raden, leer je wel sneller van
En de triangel ben je goed in tochquote:Op maandag 16 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
Ik kan een beetje trommelen, that's all.
1 keer in m'n handen gehad.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En de triangel ben je goed in toch![]()
Triangel je je zo nog ff online?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
1 keer in m'n handen gehad.
Ik heb talent, ik hoorde het gelijk.
Néh, denk het niet.quote:
toch vind je een goede muziekant, als ik zo naar je deuntjes luisterquote:Op maandag 16 januari 2006 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
1 keer in m'n handen gehad.
Ik heb talent, ik hoorde het gelijk.
Wat doe je hier danquote:Op maandag 16 januari 2006 01:38 schreef mOBSCENE het volgende:
Lieve medebeffers
Ik heb gewoon nog steeds die frituur niet aangeslingerd
Adjequote:Op maandag 16 januari 2006 01:38 schreef mOBSCENE het volgende:
Lieve medebeffers
Ik heb gewoon nog steeds die frituur niet aangeslingerd
Miljaar!quote:
Dan niet.quote:
Het houd me van de straat.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
toch vind je een goede muziekant, als ik zo naar je deuntjes luister![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
Luister ik gaybar van electric six.
Wat doen ze. piepen ze de woorden war en nucleair war weg![]()
beetje gaar![]()
beetje gaar rijmt ook op gaybarquote:Op maandag 16 januari 2006 01:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
Luister ik gaybar van electric six.
Wat doen ze. piepen ze de woorden war en nucleair war weg![]()
beetje gaar![]()
Ach, het hoort bij het leven.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:48 schreef Janetje het volgende:
Damn ik verveel me werkelijk de pleuris...
* guitarist.nl ook opzichquote:Op maandag 16 januari 2006 01:48 schreef Janetje het volgende:
Damn ik verveel me werkelijk de pleuris...
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
en op miljaar!
Ligt er maar net aan hoe je het uitspreektquote:Op maandag 16 januari 2006 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
en op miljaar!
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, het hoort bij het leven.
http://www.ytmnd.com/ surf daar eens rond.
Millencolin, Bad Religion, Pennywise. Leuke, meestal redelijk vrolijke punk en niet al te moeilijk (maar ook weer niet zo makkelijk als The Ramones meestalquote:Op maandag 16 januari 2006 01:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar guitarist, weet jij nog wat leuke nummers op te spelen, niet te moeilijk, maar het moet wel leuk klinken![]()
Beetje rock of punkrock achtig.
Bad religion vind ik dan weer geen toffe bandquote:Op maandag 16 januari 2006 01:56 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Millencolin, Bad Religion, Pennywise. Leuke, meestal redelijk vrolijke punk en niet al te moeilijk (maar ook weer niet zo makkelijk als The Ramones meestal)
Blijf dan hier, over 7 uur heb ik een tentamen van een vak waar ik echt geen ene fuck van snap, dat is pas kutquote:Op maandag 16 januari 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
Ik heb verdorie geen slaap!!!
Bad Religion niet leuk?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Bad religion vind ik dan weer geen toffe bandmillencolin
noem eens wat leuke nummers
Pennywise is inderdaad tofben ook bezig met daarvan nummer te leren
![]()
nirvana smell like teen spirritquote:Op maandag 16 januari 2006 01:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar guitarist, weet jij nog wat leuke nummers op te spelen, niet te moeilijk, maar het moet wel leuk klinken![]()
Beetje rock of punkrock achtig.
Ja die ken ik allangquote:Op maandag 16 januari 2006 02:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nirvana smell like teen spirrit
en ehm offspring self esteem
zijn niet moeilijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |