quote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kut TT!
Ik stiekem 101, anders heb ik telkens een 4e pagina voor de laatste postquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding] Hoeren TT
[..]
Ik per 305, nog uit de SC periode
Miljaar ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk ik zeg even hoi!
"Hoi!"![]()
Miljaar?
Als je dan toch wat wil zeggen, laat het nuttig zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk ik zeg even hoi!
"Hoi!"![]()
Miljaar?
Voor je eigen ego is het beter dat je het niet doet.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef mOBSCENE het volgende:
Oeh ff de IQ test doen.
Betekenis?quote:
Laat ons de uitslag weten, kunnen we je uitlachen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef mOBSCENE het volgende:
Oeh ff de IQ test doen.
Hoe nuttig wil je het hebben in een bier en friet topic?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je dan toch wat wil zeggen, laat het nuttig zijn.
is bier en frituur niet nuttig dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hoe nuttig wil je het hebben in een bier en friet topic?
Meld dan tenminste dat je de frikandellen in de frituur heb gedaan of een biertje hebt gepakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik vermoedde het alquote:
Nuttiger danquote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk ik zeg even hoi!
"Hoi!"![]()
Miljaar?
Het spijt me vreselijk waarde lieden! Ik dacht ik post hier nooit dus laat ik netjes beginnen!quote:
Dat is al beter.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk waarde lieden! Ik dacht ik post hier nooit dus laat ik netjes beginnen!![]()
*bier drinkt
[afbeelding]
Nou nog een PI gebruiken en het is bijna goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk waarde lieden! Ik dacht ik post hier nooit dus laat ik netjes beginnen!![]()
*bier drinkt
[afbeelding]
Wat ben je strengquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nou nog een PI gebruiken en het is bijna goed.
Je moet ergens de grens trekken.quote:
Jullie waren anders niet zo streng voor mijquote:
Zo af en toequote:
Geslacht: Manquote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie waren anders niet zo streng voor mij![]()
Helder.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geslacht: Vrouw
Zoek de verschillen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nou nog een PI gebruiken en het is bijna goed.
Ah! aan die PI-smiley combinatie lees ik af dat je weer wil pijpen. Verrekte handig die PI's.quote:
Piemelquote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geslacht: Vrouw
Zoek de verschillen.
neuhj manquote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah! aan die PI-smiley combinatie lees ik af dat je weer wil pijpen. Verrekte handig die PI's.
Dan moet je eerst op preview rammen, dan kan je eralsnog 1 kiezen, het gaat hier toch niet zo snel.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef guitarist.nl het volgende:
tis wel kut dat je geen pi kan kiezen bij snel reageren!
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
neuhj manik duid aan dat ik verliefd ben
juist omdat fok zo fokking sloom gaat, wil ik snel reagerenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan moet je eerst op preview rammen, dan kan je eralsnog 1 kiezen, het gaat hier toch niet zo snel.
Ik heb nergens last van hier.....quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
juist omdat fok zo fokking sloom gaat, wil ik snel reageren
!!! ik heb verkering met rompompomquote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[afbeelding] dat is toch de universele ik wil pijpen, stop je piemol in m'n mond PI.
weet sjow dat al?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!!! ik heb verkering met rompompom
ah! gefeliciteerd en shit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!!! ik heb verkering met rompompom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |