Daarom.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:18 schreef Tommeh het volgende:
Waarom staan er altijd een lepel en een vork op het verkeersbord langs de weg als er een restaurant aangekondigd wordt? Waarom geen vork en mes?
Ben opzoek naar een plaatje maar vind zo snel nietsquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat het zo'n vork is met aan een kant een snijrand. Dus is het vork en mes in een.
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Als er een vork en een mes op gestaan hadden, dan had je nu een topic geopend met de vraag waarom er geen lepel en een vork opstaan.
Ik kan anders heel agressieve dingen met een lepel hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Omdat een mes te agressief oogt.
Ja inderdaad, want in die wegrestaurants moet je met plastic bestek etenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat het zo'n vork is met aan een kant een snijrand. Dus is het vork en mes in een.
Ja, dat was het enige waar ik op kon komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want in die wegrestaurants moet je met plastic bestek eten
Maar serieus: ik denk dat de contouren van een mes minder herkenbaar zijn dan die van een lepel...
Ja, stel je voor.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
En dit bij een kerk:![]()
Hotel:![]()
Motel:![]()
Sigarenboer:![]()
Koffie/theehuis:![]()
Burgerlijke stand:![]()
Weiland:![]()
Op de bouw:![]()
Kippenhouder:![]()
Nationaal Park de Hoge Veluwe:![]()
Cheerleader-oefenruimtequote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
En dit bij een kerk:![]()
Hotel:![]()
Motel:![]()
Sigarenboer:![]()
Koffie/theehuis:![]()
Burgerlijke stand:![]()
Weiland:![]()
Op de bouw:![]()
Kippenhouder:![]()
Nationaal Park de Hoge Veluwe:![]()
Haha! Dat zou wel een leuk idee zijn, allemaal van die animatie borden met smileys erin langs de weg. Maar ja, dan letten mensen niet meer op de weg (niet dat de meeste dat nu doen, maar goed...)quote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef Cassius het volgende:
Ik wil een geanimeerd matrixbord met deze [afbeelding] erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |