Die gozer die eigenlijk in groningen woont?quote:
mag dat niet hierin..? of moet er een apart dating/slowchat topic komen.. ?quote:
Daar kwam hij wel vandaan jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Die gozer die eigenlijk in groningen woont?
ik battle wel eens... heb ze tot nu toe allemaal van hem gewonnen (keertje of 3)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar kwam hij wel vandaan ja. Hoe weet jij dat dan?
Als je nu leest voordat je copy-paste...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef dutchmage het volgende:
mag dat niet hierin..? of moet er een apart dating/slowchat topic komen.. ?
Nee dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef dutchmage het volgende:
Belangrijk:
Deze reeks is niet bedoeld als slowchatreeks. Een beetje slowchat op zijn tijd is niet erg, maar houd het binnen de perken. Ook is het niet de bedoeling deze reeks te gebruiken om elkaar over en weer te bashen.
Mochten deze zaken volgens de R&P moderators toch de spuigaten uitlopen, behouden zij zich het recht om deze reeks eenzijdig op te heffen.
maar.. dan komen er dingen door elkaar.. dit gaat eigenlijk alleen over paiq.. en onze ervaringen...quote:
Dan ga je msnen of mailen of paiqen met elkaar, maar FOK! is geen chatroom van Paiqers.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef dutchmage het volgende:
maar.. dan komen er dingen door elkaar.. dit gaat eigenlijk alleen over paiq.. en onze ervaringen...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alweer zoveel ellendige foto's voorbij zien komen dat ik niet eens meer durf te speeddaten.
Herkenbaar?.
Toch niet mijn foto hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom steeds dezelfde foto tegen van een ielig mannetje met een grote zonnebril in een vrachtwagen. Ik heb nu al zo'n keer of 10 de andere foto gekozen, zou zijn score nu omlaag gaan?.
Wat voor een gesprekken voor jij allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef kastanova het volgende:
Het wordt steeds vreemder met die google ads.
Meer over Depressie?
Cursus Kinderpsychologie
Symptomen Pijn
Prostaatproblemen?
Bij mij gingen ze gister over uitvaartverzekeringen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef kastanova het volgende:
Het wordt steeds vreemder met die google ads.
Meer over Depressie?
Cursus Kinderpsychologie
Symptomen Pijn
Prostaatproblemen?
Goh, klinkt bekend. Zouden we 't over dezelfde hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, ga je bij de statistieken kijken in de top10 vrouwen, kom je een ex-neukertje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |