hoe heet jij eigenlijk op paiq? ook oncrea? voor het geval dat ik keer speeddate ofzo met je heb?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef oncrea het volgende:
Mevr Syytön,
Heeft me afgewezen op paig, ik denk dat ik te onschuldig voor haar ben
dan lig ik al te slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef Sylvana het volgende:
om 2 uur 's nachts is het erg rustig op paiq, dan is kans dus groot dat je mij treft
ik ook verkeerd gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Sylvana het volgende:
waar kun je dan zien hoe vaak hij bekeken is? ik zie bij instellingen alleen staan hoe vaak hij positief beoordeeld is
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Roeji het volgende:
als coz niet reageert vandaag stuur ik je morgenvroeg een invite. Ik heb er maar een voor mannen. Wel nog 99 voor vrouwen.![]()
misschien effe snel laten ombouwen![]()
quote:Didu nodigt je bij deze uit om ook eens op Paiq te komen kijken
Het is inmiddels morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef coz het volgende:
[..]![]()
ik voel een vergelijkbaar topic aankomen als ooit met gmail![]()
tis nog vandaag, was ff werken
![]()
Dan kan er ook een topic geopend worden: Pimp met je foto cijfers...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:00 schreef Roeji het volgende:
[..]
Overigens zou het misschien wel handig zijn om een apart topic op te zetten waar invites evt bijgehouden/aangeboden kunnen worden. Mocht iemand zich geroepen voelen ...
tussenstand: kan nog 98 vrouwen uitnodigen
Ik zou waarschijnlijk in eerste instantie negeren. Indien er nog meer mails komen dan wel op een harde/duidelijke manier vertellen dat hij je met rust moet laten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef Roeji het volgende:
Zouden jullie er nog iets op terug sturen? Zodat het kwartje misschien alsnog valt.
8.8quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan kan er ook een topic geopend worden: Pimp met je foto cijfers...
same count on invites...
Zou je trouwens gematched kunnen worden met iemand die je zelf hebt uitgenodigd???
Volgens mij kan er dan beter een heel apart dating-gedeelte gemaakt worden op fok.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan kan er ook een topic geopend worden: Pimp met je foto cijfers...
same count on invites...
Zou je trouwens gematched kunnen worden met iemand die je zelf hebt uitgenodigd???
dating.fok.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:07 schreef Roeji het volgende:
[..]
Volgens mij kan er dan beter een heel apart dating-gedeelte gemaakt worden op fok.Maar ik geloof dat ze dat niet zien zitten.
Geen idee of je met een invite gematched kunt worden.
En ik denk dat ik dat bericht inderdaad gewoon ga negeren. Mocht ik weer iets krijgen kan ik m sowieso waarschuwen en als dat niet helpt blokkeren.
quote:
lolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:00 schreef Roeji het volgende:
Het is inmiddels morgen![]()
Maar je hebt toch mail![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |