quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef Intergalactrick het volgende:
Dan gooi je er toch een blikje op.
Ik kots ff met je meequote:Op zondag 15 januari 2006 21:53 schreef Furious het volgende:
Blik op de Weg.
Wegmisbruikers.
Talpa.
Darten.
Die dwerg met krullen.
Spee.
Jij baalt er ook van hequote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef the-undertaker het volgende:
Ik denk dat het schaatsen de programmering beetje overhoop gehaalt heeft
Je kunt lullen wat je wilt, maar ik vind dat er nogal een verschil tussen 'wegmisbruikers' en 'blik op de weg' is. Het laatstgenoemde programma werkt toch wel even iets anders en minder opvoederig en schuwt het zelfs niet om gedrag van agenten aan de kaak te stellen. Zo anders zijn 'wegmisbruikers' en die kleine krullende kabouter; die zijn er enkel om spee zijn aars te likken.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:53 schreef Furious het volgende:
Blik op de Weg.
Wegmisbruikers.
Talpa.
Darten.
Die dwerg met krullen.
Spee.
GVD NEGER lees m'n OPquote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef LostFormat het volgende:
WAAROM HEEL JE TITEL IN CAPS?
JIJ OOK! LEES JE IN!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef R0ADKILL het volgende:
jE cAPS bLIJFT hANGEN
Als je een hekel hebt aan Spee hè, waarom heb je dan een hekel aan BodW?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:53 schreef Furious het volgende:
Blik op de Weg.
Wegmisbruikers.
Talpa.
Darten.
Die dwerg met krullen.
Spee.
Ja die gelukkig wel..quote:
Zo'n blik op de weg auto? Er zijn maar 2 bodw auto's en 1 motor...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja die gelukkig wel..
Zat vandaag nog zo'n blik op de weg auto achter me.. alleen toen iemand met 120 op een 80 weg reed ging hij toch maar even achter de andere aan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |