Hij komt qua maat (en prijs) het meeste in de buurt van de Pretty boy Lquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
de pretty boy volgens mij, maar qua maat is het mij ook 1 groot raadsel
Oh, ik heb begin April mijn bon opgestuurd dat ik lid wil worden. Ben benieuwd of ik er eentje krijg! (Zou wel heel mooi uitkomen.)quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je een abbo op de zoom neemt, krijg je er een gratis crumpler tas bij
deze;
[afbeelding]
Den haag heeft een crumpler winkel, waar ze alle modellen tassen hebben staan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef B-Keizer het volgende:
Heeft er iemand een Crumpler Ben's Pizza XXL / XXXL of Pretty Boy XXL / XXXL?
Hoe bevallen deze en wat past erin?
Ik ken taschenfreak.de en cambags.com maar wilde gewoon wel even persoonlijke
ervaringen?
Hoe lang is de levertijd van Crumpler.nl?
Zit er ook een dealer/winkel die in Den Haag verkoopt?
ik heb half maart het formulier via de website ingevuld, de 27e kreeg ik een welkomstmail, maar verder schiet het écht niet op, ik hoor níksquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Oh, ik heb begin April mijn bon opgestuurd dat ik lid wil worden. Ben benieuwd of ik er eentje krijg! (Zou wel heel mooi uitkomen.)
Of Turnhout (België). Zeker als je in Limburg/Brabant/Zeeland etc. woont stukkie dichterbijquote:Op maandag 9 april 2007 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Fotokonijnenberg.. die heeft heel veel.. Maar is wel in Den Ham (overijssel)
Hij staat er nog opquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:59 schreef B-Keizer het volgende:
Ik heb de Zoom besteld, hopelijk is de crumpler nog op voorraad
Super-mega-kick...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk anders eens hier
ook een heel goed merk, heb ik zelf ook een tas van
[afbeelding]
de versie die ik heb is alleen voor camera en objectieven. autopapieren, portemonnee en nog wat kleine stufjes kunnen erin weg, maar voor blikjes etc is geen plaats. een flesje kan wel nog in de zijkant in het netje. in de grotere versies is er volgens mij wel plaats. wat ik echter een nadeel vind aan die tassen met onderin cameravak en bovenin rugzak, is dat je nog alleen maar plaats vaak hebt voor body + 1 extra objectief evt flitser in t cameragedeeltequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Super-mega-kick...
Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een rugzak met voldoende ruimte voor m'n camera en een paar objectieven, maar ik wil hem ook als 'normale' rugzak gebruiken. Dus als ik eens op pad ben dat ik er ook eten en drinken in kan meenemen enzo.
Wat is jouw ervaring, kun je in deze tas tegelijkertijd je camera apparatuur, inclusief een paar objectieven en andere zaken kwijt?
Echt alleen de body, of de body met een standaard objectief zoals de 18-55? Het lijkt mij wel handig dat je er minimaal twee objectieven in kwijt kunt namelijk. Misschien moest ik die grotere versie maar eens gaan bekijken. Het is bijvoorbeeld ook niet mijn bedoeling om altijd met een laptop te gaan lopen slepen. In dat vak zou je dan nog wel wat blikjes, flesjes of andere spullen kwijt moeten kunnen lijkt me...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
de versie die ik heb is alleen voor camera en objectieven. autopapieren, portemonnee en nog wat kleine stufjes kunnen erin weg, maar voor blikjes etc is geen plaats. een flesje kan wel nog in de zijkant in het netje. in de grotere versies is er volgens mij wel plaats. wat ik echter een nadeel vind aan die tassen met onderin cameravak en bovenin rugzak, is dat je nog alleen maar plaats vaak hebt voor body + 1 extra objectief evt flitser in t cameragedeelte
ik heb er nu inzitten:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt alleen de body, of de body met een standaard objectief zoals de 18-55? Het lijkt mij wel handig dat je er minimaal twee objectieven in kwijt kunt namelijk. Misschien moest ik die grotere versie maar eens gaan bekijken. Het is bijvoorbeeld ook niet mijn bedoeling om altijd met een laptop te gaan lopen slepen. In dat vak zou je dan nog wel wat blikjes, flesjes of andere spullen kwijt moeten kunnen lijkt me...
Dat klinkt al heel positief, als jij de kleine variant hebt. Daar moet ik voorlopig ook wel mee vooruit kunnen met mijn body, 18-55, 70-300 en enkele filters. Voldoende ruimte voor uitbreiding i.i.g. Ik ga zowel de kleine als de grotere variant eens checken... Mits jij nog steeds tevreden bent met de jouwe natuurlijk, anders zoek ik nog even verder...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er nu inzitten:
body, 70-300mm, 50mm, 18-55mm, flitser, omnibounce, acculader, cleanstuf, batterijen + lader en filters. nog iets van plek over.
zeker tevreden mee. onderaan zitten overigens nog 2 lusjes, waarmee je althans ik via 2 haakjes mijn statief aan kan hangen. ok t bungelt wel iets tegen je kont, maar als dat alles isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel positief, als jij de kleine variant hebt. Daar moet ik voorlopig ook wel mee vooruit kunnen met mijn body, 18-55, 70-300 en enkele filters. Voldoende ruimte voor uitbreiding i.i.g. Ik ga zowel de kleine als de grotere variant eens checken... Mits jij nog steeds tevreden bent met de jouwe natuurlijk, anders zoek ik nog even verder...
heb 'm binnen, hij is véél kleiner dan ik verwachttequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand de crumpler van de zoom al binnen?
het gaat allemaal maar traag, van de week is het geld pas afgeschreven
Kun je misschien een fotootje plaatsen?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb 'm binnen, hij is véél kleiner dan ik verwachtte
daar krijg ik m'n nikon met objectief en 1 extra niet in heur
De 70-300 zorgt voor problemen waarschijnlijk? Dat had ik ook met mijn Lowepro schoudertas. Daar kon m'n Nikon met kitlens en de 70-300 niet in. Afgelopen weekend heb ik proefondervindelijk een tas uitgezocht. Body en lenzen mee en overal passen. De keus is uiteindelijk gevallen op de Crumpler Pretty Boy Back Pack. Voldoende ruimte voor meerdere lenzen en andere meuk. Daarbij, en dat wilde ik graag, een bovenvak waar je andere spullen zoals eten, drinken, kleding, laptop o.i.d. in kwijt kan.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb 'm binnen, hij is véél kleiner dan ik verwachtte
daar krijg ik m'n nikon met objectief en 1 extra niet in heur
ga ik straks ff doenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kun je misschien een fotootje plaatsen?
dat is juist t systeem dat ik niet prettig vind, als je ff wat eruit wil pakken, moet je de tas helemaal moeilijk open gaan doen want de onderkant flapt naar onder als je m losritst...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De 70-300 zorgt voor problemen waarschijnlijk? Dat had ik ook met mijn Lowepro schoudertas. Daar kon m'n Nikon met kitlens en de 70-300 niet in. Afgelopen weekend heb ik proefondervindelijk een tas uitgezocht. Body en lenzen mee en overal passen. De keus is uiteindelijk gevallen op de Crumpler Pretty Boy Back Pack. Voldoende ruimte voor meerdere lenzen en andere meuk. Daarbij, en dat wilde ik graag, een bovenvak waar je andere spullen zoals eten, drinken, kleding, laptop o.i.d. in kwijt kan.
Wat fotootjes van de Crumpler site:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |