De prijs is dan wel fors, maar je krijgt er wel kwaliteit voor teug waar je jaren mee kan doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:20 schreef Quinazoline het volgende:
Die kwam ik inderdaad ook tegen. Zijn wel mooie tassen, alleen de prijs vind ik niet zo leuk.
Die compurover zou ik zo willen hebben.
klopt maar wat ik me afvraagquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:02 schreef deom het volgende:
[..]
De prijs is dan wel fors, maar je krijgt er wel kwaliteit voor teug waar je jaren mee kan doen.
Lowepro gaat bij normaal gebruik een leven lang meequote:Op donderdag 16 maart 2006 08:02 schreef deom het volgende:
[..]
De prijs is dan wel fors, maar je krijgt er wel kwaliteit voor teug waar je jaren mee kan doen.
Van 4 kilo achter op mijn rug voel ik weinig van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:37 schreef Divel het volgende:
Je moet inderdaad kiezen wat je het beste aanstaat. Een koffer/tas die leeg al 4 kilo weegt vindt ik persoonlijk niets.![]()
kijk anders eens hierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:24 schreef Quinazoline het volgende:
Ik snap die opmerking over wel/niet opvallen eigenlijk niet zo. Als ik mijn fototas zichtbaar bij me draag is dat namelijk altijd omdat ik foto's wil maken. Dan is mijn camera ook te zien, dus dan is een wel/niet opvallende tas ook niet zo boeiend meer.
Ik heb trouwens gisteren bij de Crumpler winkel in Utrecht die laptop/photo combi's bekeken, maar ik vind ze toch wel erg duur. Doordat ze zo kleurig zijn, zijn ze ook niet echt tijdloos. Ze gaan dus wel heeel lang mee, maar volgens mij wil ik over 10 jaar zo'n tas niet meer hebben. Zit dus sterk te denken aan een Lowe Pro tas. Die hadden ze namelijk ook hele mooie maar in wat tijdlozere kleuren.
das overigens wel het slechtste voor je beeldschermquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:36 schreef Quinazoline het volgende:
Die ziet er ook wel mooi uit inderdaad. Alleen jammer dat je laptop niet direct op je rug zit. Ik wil mn laptop eigenlijk zo dicht mogelijk op mijn rug hebben zitten, zodat ik niet zo achterover ga hangen. Misschien valt het mee hoor, dus ik ga eens voelen hoe die dingen zitten.
Ik heb een Crumpler rugtas, waar ook een laptop in kan, maar dat vak gebruik ik nu voor het meenemen van mijn 5in1 opgevouwenscherm en nog wat filters in boxje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
das overigens wel het slechtste voor je beeldscherm
kijk dat is natuurlijk ook een oplossingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een Crumpler rugtas, waar ook een laptop in kan, maar dat vak gebruik ik nu voor het meenemen van mijn 5in1 opgevouwenscherm en nog wat filters in boxje.
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
das overigens wel het slechtste voor je beeldscherm
het is al meerdere malen gebleken dat er eerder gebreken aan het beeldschem ontstaan door de schokken die je laptop vanuit het lopen moet opvangen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:42 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet!
Maar ik ben toch weer aan het twijfelen. Want als ik een tas heb voor mijn laptop en mijn fotospullen, en ik neem die fotospullen in die tas mee naar m'n ouders en ik wil dan gaan fotograferen, dan moet ik die hele grote tas meenemen, waarin ik niet al mijn spullen direct bij de hand heb. Of ik moet mijn lege fototas in het grote vak van de laptop/camera tas mee gaan nemen, maar dan gaat het ook een beetje aan zijn doel voorbij.
Ik ben er nog niet uit wat ik wil dus.
Het begon er eigenlijk mee dat ik een nieuwe laptoptas nodig had, en eens rond ging kijken. Maar nu kom ik er helemaal niet meer uit.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef vroem_nl het volgende:
Waarom zou je je laptop in 1 tas met fotospullen willen? Ik wil dat lomp extra gewicht eigenlijk niet meeslepen...Als je echt zoveel fotos maakt dat je door je CF/Flash kaartjes bent dan zou je beter aan een image tank kunnen denken.
Ik laat mijn laptop lekker in zijn eigen tas in de auto liggen - en dan alleen fototas mee...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:23 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb een tas voor mn camera voor als ik echt ga fotograferen, maar het gebeurt zo vaak dat ik EN mn cameratas, EN mn laptoptas, EN een tas voor nog wat andere spullen bij me heb. Dat vind ik niet handig.
Omdat je je laptop en camera samen kunt gebruiken, het zogenaamde "Tethered" fotograferen. Heel handig in de studio, in plaats van je LCD schermpje gebruik je een groot laptop scherm om de foto's te controleren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef vroem_nl het volgende:
Waarom zou je je laptop in 1 tas met fotospullen willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |