abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:26:33 #51
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_36063367
Check deze:

Lowepro
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_36070935
Die kwam ik inderdaad ook tegen. Zijn wel mooie tassen, alleen de prijs vind ik niet zo leuk.

Die compurover zou ik zo willen hebben.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_36076956
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:20 schreef Quinazoline het volgende:
Die kwam ik inderdaad ook tegen. Zijn wel mooie tassen, alleen de prijs vind ik niet zo leuk.

Die compurover zou ik zo willen hebben.
De prijs is dan wel fors, maar je krijgt er wel kwaliteit voor teug waar je jaren mee kan doen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 maart 2006 @ 08:11:08 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36076999
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:02 schreef deom het volgende:

[..]

De prijs is dan wel fors, maar je krijgt er wel kwaliteit voor teug waar je jaren mee kan doen.
klopt maar wat ik me afvraag
ok het is handig dat je je laptop bij de hand hebt om data over te zetten, maar als je langere stukken gaat lopen, n dag weg bent en steeds die tas op je rug moet dragen is dat heel zwaar.
met de camera en toebehoren alleen al heb ik na een dag slepen ermee zoiets van hij is toch wel erg zwaar
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_36077109
Ik heb een tas voor mn camera voor als ik echt ga fotograferen, maar het gebeurt zo vaak dat ik EN mn cameratas, EN mn laptoptas, EN een tas voor nog wat andere spullen bij me heb. Dat vind ik niet handig.
pi_36077704
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:02 schreef deom het volgende:

[..]

Lowepro gaat bij normaal gebruik een leven lang mee . Ik heb er inmiddels 3 staan, maar dat komt door de constante uitbreiding van de "fotografieverzameling".
pi_36093227
Ik was voor mijn camera en flitser, extra kaartjes en de rest van het speelgoed ook een nieuwe tas nodig.
Ik ben nogal klein en als je dan iets hoger wilt staan wou ik graag een tas hebben die dat wel aankon. (erop staan)
Ik heb daarom gekozen voor een B&W Outdoor cases combi case type 90.
Over de 100 euro maar dan kan je ook op de tas staan.
Ik koop persoonlijk dan liever een tas waarin je ruimte over hebt.
Een tas kan je beter te groot kopen als net passend.

http://www.fotovideoboom.nl/index.php?id=48&product_id=5125
pi_36094907
Je moet inderdaad kiezen wat je het beste aanstaat. Een koffer/tas die leeg al 4 kilo weegt vindt ik persoonlijk niets.
pi_36099414
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:37 schreef Divel het volgende:
Je moet inderdaad kiezen wat je het beste aanstaat. Een koffer/tas die leeg al 4 kilo weegt vindt ik persoonlijk niets.
Van 4 kilo achter op mijn rug voel ik weinig van.
In het corps was het "meestal" een stukkie zwaarder
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:59:06 #60
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_36099459
Ik heb een Domke F-3X, fijne tas. Valt ook minder op als foto-tas itt de lowepro's, moet alleen nog een keertje de logo's eraf halen. http://www.cambags.com/canon/1d/shoulder/domke_f3x_frames.htm
pi_36110549
Ik heb een Lowepro nova 3 AW (shoudertas) ben ik erg tevreden mee.
Zit nu de camera + extra lens + mini statief + laders en kabels in en ik heb nog plek voor zeker 2 lenzen.

pi_36111130
Ik snap die opmerking over wel/niet opvallen eigenlijk niet zo. Als ik mijn fototas zichtbaar bij me draag is dat namelijk altijd omdat ik foto's wil maken. Dan is mijn camera ook te zien, dus dan is een wel/niet opvallende tas ook niet zo boeiend meer.

Ik heb trouwens gisteren bij de Crumpler winkel in Utrecht die laptop/photo combi's bekeken, maar ik vind ze toch wel erg duur. Doordat ze zo kleurig zijn, zijn ze ook niet echt tijdloos. Ze gaan dus wel heeel lang mee, maar volgens mij wil ik over 10 jaar zo'n tas niet meer hebben. Zit dus sterk te denken aan een Lowe Pro tas. Die hadden ze namelijk ook hele mooie maar in wat tijdlozere kleuren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 maart 2006 @ 11:28:15 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36111240
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:24 schreef Quinazoline het volgende:
Ik snap die opmerking over wel/niet opvallen eigenlijk niet zo. Als ik mijn fototas zichtbaar bij me draag is dat namelijk altijd omdat ik foto's wil maken. Dan is mijn camera ook te zien, dus dan is een wel/niet opvallende tas ook niet zo boeiend meer.

Ik heb trouwens gisteren bij de Crumpler winkel in Utrecht die laptop/photo combi's bekeken, maar ik vind ze toch wel erg duur. Doordat ze zo kleurig zijn, zijn ze ook niet echt tijdloos. Ze gaan dus wel heeel lang mee, maar volgens mij wil ik over 10 jaar zo'n tas niet meer hebben. Zit dus sterk te denken aan een Lowe Pro tas. Die hadden ze namelijk ook hele mooie maar in wat tijdlozere kleuren.
kijk anders eens hier

ook een heel goed merk, heb ik zelf ook een tas van
Today is life -

Dale Carnegie
pi_36111463
Die ziet er ook wel mooi uit inderdaad. Alleen jammer dat je laptop niet direct op je rug zit. Ik wil mn laptop eigenlijk zo dicht mogelijk op mijn rug hebben zitten, zodat ik niet zo achterover ga hangen. Misschien valt het mee hoor, dus ik ga eens voelen hoe die dingen zitten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 maart 2006 @ 11:37:00 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36111481
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:36 schreef Quinazoline het volgende:
Die ziet er ook wel mooi uit inderdaad. Alleen jammer dat je laptop niet direct op je rug zit. Ik wil mn laptop eigenlijk zo dicht mogelijk op mijn rug hebben zitten, zodat ik niet zo achterover ga hangen. Misschien valt het mee hoor, dus ik ga eens voelen hoe die dingen zitten.
das overigens wel het slechtste voor je beeldscherm
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:39:08 #66
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_36111536
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ik heb een Crumpler rugtas, waar ook een laptop in kan, maar dat vak gebruik ik nu voor het meenemen van mijn 5in1 opgevouwenscherm en nog wat filters in boxje.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 maart 2006 @ 11:40:56 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36111575
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:39 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik heb een Crumpler rugtas, waar ook een laptop in kan, maar dat vak gebruik ik nu voor het meenemen van mijn 5in1 opgevouwenscherm en nog wat filters in boxje.
kijk dat is natuurlijk ook een oplossing
Quina, op die site kun je zoeken op uitrusting, dan komen er nog een aantal naar voren waarin je je apparatuur en laptop kunt vervoeren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_36111606
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat wist ik helemaal niet!

Maar ik ben toch weer aan het twijfelen. Want als ik een tas heb voor mijn laptop en mijn fotospullen, en ik neem die fotospullen in die tas mee naar m'n ouders en ik wil dan gaan fotograferen, dan moet ik die hele grote tas meenemen, waarin ik niet al mijn spullen direct bij de hand heb. Of ik moet mijn lege fototas in het grote vak van de laptop/camera tas mee gaan nemen, maar dan gaat het ook een beetje aan zijn doel voorbij.
Ik ben er nog niet uit wat ik wil dus.

Het begon er eigenlijk mee dat ik een nieuwe laptoptas nodig had, en eens rond ging kijken. Maar nu kom ik er helemaal niet meer uit.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 maart 2006 @ 11:45:00 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36111684
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:42 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat wist ik helemaal niet!

Maar ik ben toch weer aan het twijfelen. Want als ik een tas heb voor mijn laptop en mijn fotospullen, en ik neem die fotospullen in die tas mee naar m'n ouders en ik wil dan gaan fotograferen, dan moet ik die hele grote tas meenemen, waarin ik niet al mijn spullen direct bij de hand heb. Of ik moet mijn lege fototas in het grote vak van de laptop/camera tas mee gaan nemen, maar dan gaat het ook een beetje aan zijn doel voorbij.
Ik ben er nog niet uit wat ik wil dus.

Het begon er eigenlijk mee dat ik een nieuwe laptoptas nodig had, en eens rond ging kijken. Maar nu kom ik er helemaal niet meer uit.
het is al meerdere malen gebleken dat er eerder gebreken aan het beeldschem ontstaan door de schokken die je laptop vanuit het lopen moet opvangen.

als ik naar mijn ouders ga heb ik meestal mijn zooi, in een tas waar tussen mijn kleren in mijn laptop zit. en mijn cameratas gewoon op mijn rug. dan kan ik zegmaar wel ten alle tijden aan mijn camera, en mijn flappie zit netjes warm en zacht in een tas
Today is life -

Dale Carnegie
pi_36111900
Waarom zou je je laptop in 1 tas met fotospullen willen? Ik wil dat lomp extra gewicht eigenlijk niet meeslepen...Als je echt zoveel fotos maakt dat je door je CF/Flash kaartjes bent dan zou je beter aan een image tank kunnen denken.

Ik laat mijn laptop lekker in zijn eigen tas in de auto liggen - en dan alleen fototas mee...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 maart 2006 @ 11:52:55 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36111929
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef vroem_nl het volgende:
Waarom zou je je laptop in 1 tas met fotospullen willen? Ik wil dat lomp extra gewicht eigenlijk niet meeslepen...Als je echt zoveel fotos maakt dat je door je CF/Flash kaartjes bent dan zou je beter aan een image tank kunnen denken.

Ik laat mijn laptop lekker in zijn eigen tas in de auto liggen - en dan alleen fototas mee...
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:23 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb een tas voor mn camera voor als ik echt ga fotograferen, maar het gebeurt zo vaak dat ik EN mn cameratas, EN mn laptoptas, EN een tas voor nog wat andere spullen bij me heb. Dat vind ik niet handig.
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:25:35 #72
53305 Fish_
Gek op lomo's
pi_36120798
Kijk uit dat je tas niet te zwaar wordt, 25 Kg aan apparatuur is leuk, maar als je het een dag moet meeslepen dan ben je het aan het einde van de dag aardig zat....
Lomo camera scoren? Bij www.fotowereld.com/ natuurlijk!
pi_37323091
Ik heb nu de Tamrac Adventure 7 op het oog. Is er toevallig iemand die daar ervaring mee heeft? Van het idee van laptop+camera in 1 tas ben ik toch maar afgestapt.

Edit: kheb m nu besteld, dus ik kan niet meer terug. Als ie binnen is zal ik wel laten horen offie bevalt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Quinazoline op 26-04-2006 20:51:01 ]
  woensdag 26 april 2006 @ 21:24:47 #74
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_37324880
Ik heb een lowepro Rover AW II
Een goede tas. En de hoes is erg handig als het regent. Er kan veel in.
De prijs is wellicht best duur, maar is kwalitatief een goede tas.
Ik heb mijn lenzen en eos350D er in.
pi_37326122
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef vroem_nl het volgende:
Waarom zou je je laptop in 1 tas met fotospullen willen?
Omdat je je laptop en camera samen kunt gebruiken, het zogenaamde "Tethered" fotograferen. Heel handig in de studio, in plaats van je LCD schermpje gebruik je een groot laptop scherm om de foto's te controleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')