quote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef t0y het volgende:
Argh, wat haat ik die omhooggevallen trambestuurder die er heilig in gelooft dat hij iets zinnigs te melden heeft en om nog maar te zwijgen over die grafkop van 'm. En die andere blokkendoosjosti die er naast zat was niet veel beter, was dat zijn broer ofzo?![]()
![]()
![]()
Thank god is er bbc, maar ik hoor toch liever nederlands commentaar.
En ik me ervan bewust dat mijn tv een O/ I heeft...
Dus... kots hier op Co en zijn kornuiten!
TS begint![]()
![]()
![]()
Niet gezien, hij is wel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef Gabberhead het volgende:
Ik zag iemand onlangs hier op Fok! de ultieme Co omschrijving geven:
"Co Stompe? Dat is toch die man met die coltrui die altijd commentaar geeft vanaf de tweede ronde?"
Nu je het zegt. Ik wilde binnenkort nog een lening afsluiten.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat achterlijk lelijke pak van hem is nog het ergste! Gesponsord door jawel, Leenbank.nl.
Het ergste is nog dat ik leenbank.nl schijnbaar onthouden heb.![]()
Dus het werktquote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat achterlijk lelijke pak van hem is nog het ergste! Gesponsord door jawel, Leenbank.nl.
Het ergste is nog dat ik leenbank.nl schijnbaar onthouden heb.![]()
Blijkbaarquote:
Leedvermaak, mensen kijken naar hem puur om hem uit te lachen en zijn geneuzel aan te horen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Tiemie het volgende:
Waarom doet die mongool eigelijk nog mee? die gast vliegt er toch altijd zo snel uit.
Zekerquote:
ja lachen man, van die 'mooie' jasjes en dan die reclamequote:Op zondag 15 januari 2006 22:04 schreef G.I. het volgende:
Het ergste vind ik die KUTTTTTTTTTTTT reclame op die fucking jasjes,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Raphaelo29 het volgende:
het is leendesk.nl heren![]()
en ik vind dat Cootje wel humor heeft. hij heeft zelf ook een keer de halve finale gehaald maar SBS6 betaalt genoeg en waarom zou je moeilijk doen he.
quote:Co Stompé is zonder enige twijfel één van de populairste darters van Nederland!
In januari 2000 bereikte hij een nieuwe mijlpaal. Voor het eerst in zijn loopbaan haalde hij de halve finale van de Embassy, het meest prestigieuze dartstoernooi ter wereld.
Inmiddels is de voormalige trambestuurder uit Amsterdam full time darter!
Co is te boeken voor workshops. U kunt uw seminar, (bedrijfs)feest of teambuildingevent leuker een aantrekkelijker maken door Co Stompé in te schakelen. Een unieke kans om uw klanten, collega's of gasten te verrassen. Samen met Co's vaste mastercaller, Jacques '180' Nieuwlaat, wordt elk evenement onvergetelijk.
Co is ervaren in dit soort arrangementen en weet bij ieder soort publiek de juiste snaar te raken. Tussen de bedrijven door manifesteert Stompé zich als een gangmaker. Hij is altijd in voor een grap of een leuke opmerking en heeft daarom de lachers op zijn hand. Het maakt van hem een graag geziene gast, die nooit zijn fans in de steek zal laten, en altijd voor iedereen een woordje over heeft.
Nee man, als krukvuller aan de bar.....quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kunt hem dus inhuren als clown
Co is ervaren in dit soort arrangementen en weet bij ieder soort publiek de juiste snaar te raken. Tussen de bedrijven door manifesteert Stompé zich als een gangmaker. Hij is altijd in voor een grap of een leuke opmerking en heeft daarom de lachers op zijn hand.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee man, als krukvuller aan de bar.....
Jullie snapper er ook geen fuck van hè![]()
Krukvullende clown danquote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Co is ervaren in dit soort arrangementen en weet bij ieder soort publiek de juiste snaar te raken. Tussen de bedrijven door manifesteert Stompé zich als een gangmaker. Hij is altijd in voor een grap of een leuke opmerking en heeft daarom de lachers op zijn hand.
Clown dus
![]()
Snapte ik ook geen reet van. Hoe weet die Co dat nou? Hij heeft nog nooit iets gewonnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef bramdaman het volgende:
het is gewoon bijzonder hoeveel die co te melden heeft
die jelle heeft gewonnen, lopen ze naar die sbs6 camera, roept ie, dit wil je *niet* meemaken hoor, iedereen loopt aan je te trekken, je wordt geleefd.
fuck op man, die wil jij juist heel graag meemaken..
Voor jou dan, bedoel je hopelijk?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:05 schreef SlideAway het volgende:
Wanneer je kunt kiezen tussen de BBC of SBS6 is de keuze echt razendsnel gemaakt.
+2 scherpquote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Zelf vond ik het wat mager, maar als je er tevreden mee bent, prima!
Lekker Nederlands, mr. Matrix!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik irriteer me meer aan die josti wat ernaast zat, die wereldkampioen darts, wat deed praten of hij al 6 keer de embessy had gewonnen, met zijn analyse steeds, en commentaar, hij heeft nog nooit op de embessy gestaan die ezel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |