Weet je wat ik gisteren in de krant las?quote:De zogenaamde 'nieuwe motorrijder' heeft een hoop veranderd in motorland. Hij heeft ervoor gezorgd dat het aantal ongevallen is gestegen
MSS is ie gezakt voor z'n rijbewijs en wil ie zich afreagerenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef Oosthoek het volgende:
Wat een kutverhaal. 'Nieuwe' motorrijders zouden het verpesten voor de 'die-hards'Jankerd.
Ach gut, mocht je je rijbewijs niet halen van je pappie en mammie?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef zappa29 het volgende:
De enige goede motorrijder is een dode motorrijder
Ik zie ze 't liefst dubbelgevouwen om een boom, als ze weer eens te hard rijdend uit een bocht zijn gevlogen
Spaar je de moeite..quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga eens ff lezen..
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach gut, mocht je je rijbewijs niet halen van je pappie en mammie?
Of zit je onder de plak bij je vrouw?
Nee hij heeft z'n slalom nooit met succes afgerond gok ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb m'n B- en C rijbewijs, en daar heb ik genoeg aan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef zappa29 het volgende:
De enige goede motorrijder is een dode motorrijder
Ik zie ze 't liefst dubbelgevouwen om een boom, als ze weer eens te hard rijdend uit een bocht zijn gevlogen
En over 1 kam scheren doe jij nooit he?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef zappa29 het volgende:
Ik heb gewoon een beetje genoeg van die asociale motorrijders met hun beroerde rijgedrag, herrie etc
Oja iedere motorrijder rijdt asociaal? Beetje alles over één kam scheren. Kan ik net zo goed zeggen dat alle automobilisten asociaal rijden, alleen omdat ik zo verrekte vaak bumperklevers etc. tegenkomquote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n B- en C rijbewijs, en daar heb ik genoeg aan.![]()
Ik heb gewoon een beetje genoeg van die asociale motorrijders met hun beroerde rijgedrag, herrie etc
Ik heb nog nooit dubbelgevouwen motorrijders gezien... wel auto's.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |