Jelle bij het darten, Ding bij het snooker.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef Leatherface het volgende:
Echt geen woorden voor. Legendarisch. Nu al.

quote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef i-spy24 het volgende:
NU op de BBC 2 interview en zijn vriendin...Hij eert wel Barney als nog steeds de grootste van Lake Side en NL!

Ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Barney hoe hij afgeserveerd werd, ook door het publiek.

Hij is ook geweldig.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef erikh het volgende:
Bobby George vindt Jelle echt helemaal geweldig

dat moeten ze op Jelle fanshirts drukken en dan met ze alle bij Raymond langs op de koffiequote:

die bobby george is zo;n prachtige vent hè met z'n vuige kopquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef erikh het volgende:
Bobby George vindt Jelle echt helemaal geweldig

quote:

Hij is inderdaad ongeslagen op de Lakeside, cool.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef erikh het volgende:
Helemaal geweldig om ongeslagen te zijn op de Lakeside

Hoe dat zo dan? Heb 't gemist..quote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Prachtig mooi, ik gun 't hem ook ietsie meer dan dat varken van 'n v. Barneveld.. Vooral door dat misselijkmakende interview gisteren, stomme loser

Zijn er maar twee die dat kunnen zeggenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef erikh het volgende:
Helemaal geweldig om ongeslagen te zijn op de Lakeside

Dat was de kracht van van Barneveld. Intimideren. Dat werkt bijna altijd. Maar Jelle laat zich de pis niet lauw makenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Prachtig mooi, ik gun 't hem ook ietsie meer dan dat varken van 'n v. Barneveld.. Vooral door dat misselijkmakende interview gisteren, stomme loser

Jongste wel, eerste debutant nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wehehe, wat issie nu? jongste Lakesidekampioen allertijden en allereerste debutant die de Lakeside wint allertijden?

Nee, jongste winnaar ooit en tweede qualifier ooit.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wehehe, wat issie nu? jongste Lakesidekampioen allertijden en allereerste debutant die de Lakeside wint allertijden?

quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef i-spy24 het volgende:
Voor de fans... Hij VLIEGT morgen NIET VIA SCHIPHOL maar gaat gewoon MET DE FERRY!!!![]()

ga je moeder vervelen ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Showtime het volgende:
Hoe kunnen we nou iemand in een apepakkie met leendesk.nl erop serieus nemen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |