Oh, ja, ik heb niet zoveel verstand van al dat moderne gedoequote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent al 26, zoals je zelf zei, du sik neem het je niet kwalijk, maar de jeugd van tegenwoordig maakt gretig gebruik van www.google.com![]()
Whehehe, hoe kom je aan die vergelijking?quote:
Tinypic.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef LuQas het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom plaatjes uit picserver.tk maar een paar minuten hier zichtbaar blijven?Ik had zoveel moois om met jullie te delen.
Je mag waarschijnlijk niet direct plaatjes linken vanaf een ander domein dan picserver.tk...quote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef LuQas het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom plaatjes uit picserver.tk maar een paar minuten hier zichtbaar blijven?Ik had zoveel moois om met jullie te delen.
Geen idee.. hij staat hier: http://get-it-out.skynetblogs.be/?date=20060115&unit=weeks&number=1#3004973quote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef creno het volgende:
vlarp wie was dat lekkere lichaam in de 299e post van het vorige topic ?
Het hoofd van die bovenste.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tralalalaaa
Er zijn dan twee manieren van heet zijn.. ik prefereer deze dan tochquote:Op zondag 15 januari 2006 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Hubba hubba!
Zeg ik wil van de koorts AF he, niet nog heter worden
Wie is die euhm, mevrouw aan de rechterkant?quote:
quote:
Da's meiner freundin Samanthaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wie is die euhm, mevrouw aan de rechterkant?
Oke. Ze ziet er vriendelijk uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's meiner freundin Samantha
Meligheid gegarandeerd als je ons samenzet
Je moet alleen als je bij ons bent de eerste 5 minuten goed volgen..anders snap je de hele avond de grappen nietquote:Op zondag 15 januari 2006 19:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oke. Ze ziet er vriendelijk uit.
Oooookeee.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet alleen als je bij ons bent de eerste 5 minuten goed volgen..anders snap je de hele avond de grappen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |