Dat heb ik (uiteraard, aangezien nog sealed) niet getest.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef Un4 het volgende:
Ik bied 20 euro voor Resident Evil 4. Neem aan dattie gewoon te spelen is met de freeloader (die ik al heb overigens)?
40 euro (25+15)quote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef philipnorth het volgende:
Wat wil je hebben voor Pikmin 2+F-Zero GX?
Daar zou ik liever wat meer voor krijgen. Dus op dit moment ga ik nog niet akkoord.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:10 schreef GertJanPeter het volgende:
The Legend of Zelda: The Wind Waker (limited edition) + F-Zero GX + broadband adapter + Eternal Darkness + Metroid Prime + Super Mario Sunshine = 55 euri?
Dit vind ik helaas te veel.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
40 euro (25+15)
Pikmin 2 is vrijwel niet gespeeld en incl. Nintendo sterren.
Lees net na wat googlen dat hij wel werkt dus wat mij betreft hebben we dan een deal.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat heb ik (uiteraard, aangezien nog sealed) niet getest.Ik neem aan dat er geen problemen zijn, aangezien ik daar niks over gezien/gehoord heb. Wellicht kun je daar zelf even op googlen.
Bod is trouwens ok.
Ik woon bij Sittard in de buurt. Bod staat genoteerd, maar zoals het er nu naar uitziet verkoop ik alles los.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:43 schreef sk888er het volgende:
¤250,- hele pakket op voorbehoud. Moet eerst even weten waar je woont.
Ik noteer het! Op segaforum is ook op o.a. metroid prime geboden en ik kijk even 2 of 3 daagjes aan wat het best uitkomt.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef GertJanPeter het volgende:
70 dan?
PacMan VS is inderdaad de versie waarmee je icm een GBA en linkkabel kunt multiplayen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef ASSpirine het volgende:
PacMan VS/PacMan World 2
is dit die ene waar je multiplayer mee kan spelen?
zoja, dan bied ik 10 incl?
15 euro excl.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoeveel voor Super Smash Bros Melee?
Doe mij die linkcable ook maarquote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
PacMan VS is inderdaad de versie waarmee je icm een GBA en linkkabel kunt multiplayen.
Het is wel de USA NTSC versie (voor de duidelijkheid) die het prima doet met de freeloader.
10 euro incl. is akkoord. Mail me maar voor afhandeling.
Hebben wij ook een deal of wacht je nog af??quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
PacMan VS is inderdaad de versie waarmee je icm een GBA en linkkabel kunt multiplayen.
Het is wel de USA NTSC versie (voor de duidelijkheid) die het prima doet met de freeloader.
10 euro incl. is akkoord. Mail me maar voor afhandeling.
Yep.. mail me maar als je het spel wil hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hebben wij ook een deal of wacht je nog af??
Ok, consider it donequote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep.. mail me maar als je het spel wil hebben
Ehm.. zonder broadband adapter 115 euro, met 130 euro.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Striet het volgende:
Hoeveel voor de gamecube, 2 controllers en Mario Kart ?
Akkoord. Teruggemaild ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef Bibikuif22 het volgende:
25 inc voor Pikmin 2? (heb je ook gemaild)
10 euro excl. (wel gezien dat het de ntsc-versie is? doet het prima met de freeloader trouwens)quote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef Sport_Life het volgende:
hoeveel voor Mario Golf?
Bied ik 75 euro inclusief verzendkosten voor. Geldig tot en met 18 jauari 2006.quote:broadband adapter + 2 controller verlengkabels + super smash bros melee + super mario sunshine + viewtiful joe
Ben ik nou gek of kost datzelfde pakket nieuw in de winkel gewoon 99 euro?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm.. zonder broadband adapter 115 euro, met 130 euro.
Ik doe er dan wel de scart-kabel bij, tenzij je die niet wil natuurlijk
Akkoord. Mail me maar voor afhandelingquote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Bied ik 75 euro inclusief verzendkosten voor. Geldig tot en met 18 jauari 2006.
Hmm.. je hebt gelijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of kost datzelfde pakket nieuw in de winkel gewoon 99 euro?
Had ook wel interesse gehad alleen je woont te ver weg
(nog) niet binnen helaas. wel naar mijn hotmail adres gestuurd?quote:
jep, via mijn gmail adres.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:01 schreef Dromer het volgende:
(nog) niet binnen helaas. wel naar mijn hotmail adres gestuurd?
wat houdt dat in NTSC versie? Ik wil m gewoon spelen zonder al teveel toestand, laat dan maar zittenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Dromer het volgende:
[..]
10 euro excl. (wel gezien dat het de ntsc-versie is? doet het prima met de freeloader trouwens)
handleiding voor dat spel te kunnen spelen:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
wat houdt dat in NTSC versie? Ik wil m gewoon spelen zonder al teveel toestand, laat dan maar zitten.
Nee, dat verschil in prijs is me dan toch te kleinquote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hmm.. je hebt gelijk!Al zit er dan geen extra controller bij.
Striet: Ik doe er 30 euro af, dus voor Gamecube (zonder broadband adapter, die is weg), twee controllers en Mario Kart DS 85 euro.
Doosje zelf is goed. Alleen het plastic dat er omheen zit is wat gerimpeld.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef sk888er het volgende:
nog een poging, dit keer voor 1 spel mits doosje in goede staat omdat het me daar noujuist omgaat.
¤6,- incl. voor beyond good and evil (ntsc)
Hmm.. dat weet ik niet zeker. Ik dacht de 1.06b, maar de handleiding is van de 1.0. Ik vrees dat ik mijn gamecube weer even zal moeten aansluiten om dat na te gaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef sjeppert het volgende:
welke versie freeloader is het??
PoP is geen players choice maar wel NTSC. Als dat okay is ga ik akkoord met je bod. Mail me dan maar even voor de afhandeling.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:05 schreef Oksel het volgende:
Ik bied ¤50,- voor:
PoP: SoT (mits géén Player's Choice)
Guide Mario Sunshine
TimeSplitters 2
Eternal Darkness
Mario Golf
Akkoord! Mail me maar voor de afhandelingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef GertJanPeter het volgende:
F-Zero GX
The Legend of Zelda: The Wind Waker (limited edition)
Metroid Prime
34 euri?
Prima! Mail me maar voor de afhandelingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef outcast_within het volgende:
Rogue leader. 10.00
Wat reken je tot toebehoren? Twee controllers plus scartkabel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:28 schreef wormz123 het volgende:
Bied 60 euro voor de console met toebehoren (dus zonder spellen)
Even wachten op een geïnteresseerde op een ander forum. Als morgen niemand meer geboden heeft is ie wat mij betreft voor jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef wormz123 het volgende:
Idd Console, Scartkabel, Controllers en een memorycard, zodat ik alleen nog een spel zou moeten kopen om te kunnen gamen
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
Feedback time
Ik heb dus 2 dingen besteld, zondag heb ik geld overgezet op rekening, maandag werd het verstuurd en vandaag aangekomen.
Alles lijkt goed in orde te zijn
Van Oksel heb ik nog niks vernomen helaas, maar op segaforum is iemand geïnteresseerd met een hoger bod. Even wachten of dat doorgaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef TAG-Speedy het volgende:
Weet niet of die al weg is, maar anders heb ik wel interesse in Mario Golf voor ¤ 10,- excl.
Laat maar weten (als hij er nog is en je mailt me je rekening nr maak ik het geld morgen gelijk over, rob.terpelle [AT] gmail.com).
25 euro incl. verzendkostenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef koele het volgende:
ik wil 1080 Avalanche en Mario Kart: Double Dash wel van je kopen, noem je prijs!
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Van Oksel heb ik nog niks vernomen helaas, maar op segaforum is iemand geïnteresseerd met een hoger bod. Even wachten of dat doorgaat.
dan mail ik je mn adres! kan mn neefje dit weekend nog spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef koele het volgende:
mail me je rekeninnummer maar
Ze zijn nog over. Er loopt wel een bod voor de gamecube met 2 controllers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
nog controllers over?
wel interesse in 2, zwart en platinum boxed lijkt me het handigste
Het staat er bij mij nog niet op, maar da's normaal van bank naar giro. Waarschijnlijk staat het er morgen wel op, dus voor het weekend zal ik het wel kunnen opsturen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef koele het volgende:
tis bij mij afgeschreven, ik zie ze hopelijk zo snel mogelijk verschijnen!
Mail me maar voor afhandeling als je hem nog wilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef wormz123 het volgende:
Idd Console, Scartkabel, Controllers en een memorycard, zodat ik alleen nog een spel zou moeten kopen om te kunnen gamen
Mario Kart is al verkocht, zie update een stukje hierboven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef JT_RSD het volgende:
Wat wil je hebben voor de platinum gamecube met 2 controllersen mario kart DD
(Scartkabel is dat een standaard net zoals voor aansluiting van dvdspeler op de tv of is dit een andere, in t laatste geval: incl scartkabel)
Mooi zo!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:44 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik heb hem binnen! Ziet er goed uit, nogmaals bedankt![]()
tevens kickje
Sorry had erover heen gelezen dat Mario Kart al weg was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mario Kart is al verkocht, zie update een stukje hierboven.
Voor de cube, 2 controllers, memorycard en scartkabel is eerder 60 euro geboden.
De standaard meegeleverde kabel is zo'n kabel met 3 tulpjes (audio en composiet) die je in een scart-blokje steekt. Deze scartkabel is een echte scartkabel die dus beter beeld geeft.
Nog niks gehoord van de ander, dus stuur maar een mail voor de afhandeling!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef JT_RSD het volgende:
[..]
Sorry had erover heen gelezen dat Mario Kart al weg was.
Mocht die deal niet doorgaan dan wil ik dat pakket ook wel voor 60 overnemen.
Zal wel verzenden worden want Sittard is een eind bij mij vandaanMaar mochten we een deal hebben dan komen we daar wel uit
Mooi zo!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Jow Dromer,
Gisteravond is alles gearriveerd en warempel het werkt ook nog allemaal !![]()
Many thanks![]()
Klein vraagje: Ik zie verder geen instellingen voor de broadband controller, maar er is wel verbinding (lampje brandt op switch). Ik neem aan dat verdere instellingen zoals ip adres in een game moeten?
Nee, niks meer.. ik mail jou dus mijn rekeningnummer.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Al wat gehoord mbt Mario Golf?
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, niks meer.. ik mail jou dus mijn rekeningnummer.
Okayquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Star Wars Rogue Leader + XG3 Extreme G Racing + Eternal Darkness voor 30 euro inclusief verzendkosten?
Binnenkort wel, ik koop alvast wat games.quote:
Die is helaas al weg! Zie update een stukkie hierboven..quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:!!
Ik zie dat je ook TimeSplitters 2 hebt, dan maar Star Wars Rogue Leader + XG3 Extreme G Racing + Eternal Darkness + TimeSplitters 2 voor 45 euro?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:39 schreef Dromer het volgende:
Update van de verkoopstatus/wat nog beschikbaar is:
Boxed Nintendo Gamecube Platinum incl. broadband adapter
2 Nintendo Gamecube Platinum controllers (1 boxed)
1 Nintendo Gamecube Black controller
1 Pelican wireless controller (niet meer 100%, maar werkt nog)
2 controller verlengkabels
Link-kabel (cube - GBA)
Scart kabel voor beter beeld
3 memorycards (32MB, 64MB en 1 onbekend)
Adapter om playstation controller te kunnen gebruiken
Thrustmaster Ferrari stuurtje (boxed)
Guide Eternal Darkness
Guide Super Mario Sunshine
PAL Games:
Pikmin
Pikmin 2
F-Zero GX
Sonic Heroes Duitse handleiding, Engelstalig spel
Mortal Kombat: Deadly Alliance
Star Wars Rogue Leader
Super Mario Sunshine
Time Splitters 2
Super Smash Bros Melee
1080 AvalancheRayman 3
FIFA 2003
Mario Kart: Double Dash
XG3 Extreme G Racing
Metroid Prime
Viewtiful Joe
Eternal Darkness
Freekstyle
The Legend of Zelda: The Wind Waker (limited edition)
US NTSC games:
Freeloader (om onderstaande games op een PAL gamecube te spelen)
Beyond good and Evil (plastic van hoes wat gerimpeld)
Prince of Persia: The Sands of Time
Burnout 2
Need for Speed Underground
Tiger Woods PGA Tour 2003
Star Wars: Rebel Strike plus bonusdisc
Resident Evil 4 (nog gesealed)
Soul Calibur 2
PacMan VS/PacMan World 2
Mario Golf: Toadstool Tour
NBA Street Vol. 2
Op verzoek een en ander doorgestreeptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:23 schreef JT_RSD het volgende:
Afhandeling voor pakket: cube, 2 controllers, memorycard en scartkabel lijkt me ook geregeld dus deze kunnen ook van het lijstje geschrapt worden
yepquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef JT_RSD het volgende:
Hey Dromer, vraagje:
Is de cube al verstuurd?
hmz.. niet veel.. maar probleem is dat ie te dik is voor een bubbeltjesenvelop (gaat niet meer door de brievenbus aangezien adapter al meer dan 3,5 cm dik is)quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef mara25 het volgende:
Wat moet die adapter kosten om een playstation controller te kunnen aansluiten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |