gewoon 1 er op plakken. Komt het wel aan, tenzij de postbode niks beters te doen heeft en gaat kijken of ie voldoende gefrankeerd is.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef TiMmS het volgende:
en dan, hoeveel postzegels als je 1 dvdtje verstuurd ?
Ja hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:32 schreef Verpest het volgende:
[..]
gewoon 1 er op plakken. Komt het wel aan, tenzij de postbode niks beters te doen heeft en gaat kijken of ie voldoende gefrankeerd is.
Goedkoper dan bubbelpapier. Ik heb ook wel eens een theedoek gebruikt, een oud t-shirt, en lege sigarettenpakjes om de spullen heen in een doos.quote:
Er zal nooit en te nimmer om meer geld gevraagt worden dan dat het eigenlijk zou kosten, hooguit zou er een briefje aan toegevoegd worden waarop je de rest van de postzegels moet plakken(maar dit gebeurd dus alleen als de postbode hier melding van maakt)quote:Op maandag 16 januari 2006 01:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja hoor.
De ontvanger mag dan strafport betalen.
ze zijn er de laatste tijd wel wat feller op... Ik heb echt nog nooit strafport betaald, ik vind het een belachelijk systeem. Iemand stuurt mij iets ongevraagd op,e ne dan mag je er zelf voor betalen, nou nee dus...quote:Op maandag 16 januari 2006 01:56 schreef Verpest het volgende:
[..]
Er zal nooit en te nimmer om meer geld gevraagt worden dan dat het eigenlijk zou kosten, hooguit zou er een briefje aan toegevoegd worden waarop je de rest van de postzegels moet plakken(maar dit gebeurd dus alleen als de postbode hier melding van maakt)
4?!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef outcast_within het volgende:
4 postzegels. 1.56 volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |