Mjaah, niet eens een mooie blonde god die mij nog een keertje wil bezwangerenquote:
Ben je het eens met dit jaar nog zwanger van een 2de?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef snoopy het volgende:
En ik Mous? Blijft het er 1 of krijg ik er meer en wanneer?![]()
Ik kom wel op een 2de, maar dit jaar niet hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef texelonia het volgende:
Kan iemand mij ook nog een keer pendelen? kijken of er hetzelfde uitkomt
Anders durf ik straks voorlopig geen seks meer te hebben
oeh een hoeveel, die ga ik even met een glas doen en dan laten tikkenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Lishe het volgende:
Nu word ik toch ook wel erg nieuwsgierig, naar een eventuele wanneer en hoeveel...
Ben benieuwd of het pendelen strookt met onze eigen ´voorspellingen.
Moussy, heb je tijd?
pfewquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kom wel op een 2de, maar dit jaar niet hoor
Ik doe die berg zout er voor de zekerheid even bij als je het niet erg vindtquote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef moussy het volgende:
Ben je het eens met dit jaar nog zwanger van een 2de?
3?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Lishe het volgende:
Nu word ik toch ook wel erg nieuwsgierig, naar een eventuele wanneer en hoeveel...
Ben benieuwd of het pendelen strookt met onze eigen ´voorspellingen.
Moussy, heb je tijd?
Ja doe maarquote:Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik doe die berg zout er voor de zekerheid even bij als je het niet erg vindt![]()
Hoe bedoel je dat? er stonden in dat boekje de dingen die jij ooit voor jezelf pendelde?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef moussy het volgende:
En nu ga ik roken, ik geloof er zelf helemaal niet in, na het vinden van een boekje met dingetjes die ik járen geleden ooit eens over mezelf gependeld heb
Er is geen ruk van uitgekomenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? er stonden in dat boekje de dingen die jij ooit voor jezelf pendelde?
Gewoon een gesloten vraag toch? En zulke moeilijke dingen vraag ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
misschien stel je de vraag verkeerd beefcake?
Dit worden wel veel kinderen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dit heb ik uit dit topic:
BE: Zwanger in Feb 2006, 2e helft 2007 zwanger, 2e helft 2006 zwanger
Ja, of nu zwanger en dat wordt een miskraam en dan 2e helft van het jaar weer en dan in 2e helft van 2007 de 2e of zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef leonieke het volgende:
Dit worden wel veel kinderen hoor![]()
Ik zou toch maar aan die uitzet beginnen
Wow, we gaan vooruit... ff drie jaar afgespitst.. Thx spekkiequote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
2e helft 2007 word je zwanger leonieke
damn.. ik heb enkel een naam voor een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
2e helft 2007 word je zwanger leonieke,
de eerste is een zoon
nopez, nog geen kids te bespeuren hier.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
ja.... de eerste zou een zoon moeten zijn
kweet niet of je al kids hebt .... en of dat een zoon is. zoniet dan krijg je die dus nog
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgens mijn pendel krijg je geen kinderen meer daantje
Hoef je het ook niet meer veilig te doenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgens mijn pendel krijg je geen kinderen meer daantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |