Alice Deejay - Back in my life [1999]quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef egmo het volgende:
ik zoek een dance-achtig nummer. Volgens mij is het nummer pas maar een paar jaar oud. Het word gezongen door een vrouw en de enige zin die onthouden heb is "i want you back in my life".
Nu heb ik al gezocht op google maar daar krijg ik 283.000.000 hits dus dat schiet niet echt op![]()
De eerste woorden in het liedje zijn dus ook "i want you back in my life" waarbij de "i" lang (3 á 4 tellen) word gezongen.
bijvoorbaat dank voor de reacties
klinkt als Alice Deejay - Back in my lifequote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef egmo het volgende:
ik zoek een dance-achtig nummer. Volgens mij is het nummer pas maar een paar jaar oud. Het word gezongen door een vrouw en de enige zin die onthouden heb is "i want you back in my life".
Nu heb ik al gezocht op google maar daar krijg ik 283.000.000 hits dus dat schiet niet echt op![]()
De eerste woorden in het liedje zijn dus ook "i want you back in my life" waarbij de "i" lang (3 á 4 tellen) word gezongen.
Alice Deejay - Back in my life ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef egmo het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Impry het volgende:
Ik denk Alice Deejay - Back in my life...
Het nummer heet 'shout', het is echter zovaak gecoverd dat ik niet weet van wie deze versie isquote:Op zondag 22 januari 2006 15:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik zoek het nummer uit dit filmpje
http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=0X0024VLU35SC16HO9D7I2W6Z8
Des'ree - Lifequote:Op zondag 22 januari 2006 16:27 schreef Gershom het volgende:
Ik zoek een nummer, dat denk ik ongeveer 6 à 7 jaar oud is.. Misschien wel ouder. Een donkere vrouw zingt het, en in die clip zie je heel veel vlinders uit een (gif)spuitvliegtuig komen en die vrouw rijdt met een paraplu in een auto..
Het gaat ongeveer zo:
"Live, ooohoooh, live.. Oohoohoo liiiiiveee"
Wie kan me helpen?
Ehm dit is hem niet hoor?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nummer heet 'shout', het is echter zovaak gecoverd dat ik niet weet van wie deze versie is
Kan je de Dutch Spiders niet even mailen?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik zoek het nummer uit dit filmpje
http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=0X0024VLU35SC16HO9D7I2W6Z8
Is dat niet Liberté van DHT?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek een feestnummer wat zowel in feestcafes als in voetbalstadions wordt gedraaid.
Het begint met klokken, daarna een achtergrondbeatje met trommels. Daarna trompetten. Wanneer die trompetten erbij komen en de beat is het vaak jumpen en mee lallen a la dit:
LALAAAAAALALALAAAAAAAAALALALALAAAAAAAA
Trachte een paar keer te vragen hoe die heette maarja, dat lukte niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |