Rob D - Clubbed to deathquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:59 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoi, ik heb geen idee hoe ik dit liedje zou moeten beschrijven, dus ik heb een stukje ervan opgenomen en geupload
hier te downloaden: http://s19.yousendit.com/d.aspx?id=2UDRZNQVRS5U33EKUNQIG8RB30
zou leuk zijn als iemand mij kan vertellen hoe het liedje heet, bedankt
Wat is omhoog thuismakker!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef Angeliquetje het volgende:
jow gangsters! , was ik weer.
Jullie kennen allemaal triggerhappy wel he?! zonet check it out want dan mis je echt iets in je leven... http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Maar die muziekjes he. Sommigen vind ik wel leip. Ook dat liedje met die opa enzo die zo scheef loopt en word geholpen door die knaap. En op het laatst dan blijkt het een jonge gast te zijn die em vet faked hahaha. Mooi liedje daarbij. En ook dat liedje dat met die hoek opmeten. Leuke shizzle. Jullie weten vast wel wat naampjes hoop ik van die muziek? Anders dan bekijk je t ff en dan hoor je t misschien wel.
Ik weet wel dat het origineel van Yann Tiersen is, het nummer heet "Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain" of kortweg Amelie Poulain, de soundtrack van de gelijknamige film.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef sogghartha het volgende:
Heeft iemand de trailer voor MTV Asian Screen gezien ? Ik wil graag weten welk liedje ze gebruiken. De trailer is in slow motion, er word een gas tank ergens gegooid en een ontploffing.. wie het weet mag het zeggen.
Avancada - GO! (Motherfuckers rmx)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef Willempiehhh het volgende:
Ben opzoek naar een nummer, misschien van The Prophet, met de text ''Go Motherfucker Go'' erin, die ook vooral veel op kermissen wordt gedraaid bij bepaalde attracties...weet iemand hoe dit nummer heet??
Nasty Girl, dacht ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:27 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van p.diddy waarin Notorious B.I.G. in zit
Double Vision - Knockin'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:14 schreef danny91184 het volgende:
Ik zoek... hehe
een liedje, vrij oud; denk tussen 1993 - 1995.
Zingt een vrouwtje
knock knock knocking,
knock knock knocking at the back of your door..
Heb al gezocht @ google, maar kan het echt niet vinden.. HELP!
Cappella - U got 2 knowquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
http://home.wanadoo.nl/smek/hond/sample.MPG
Oke wie weet van welk bekend nummer het volgende sampletje gebruikt is.
Was dat niet ultra beat of zo?
Ik moet het orgineel hebben!!!
Moby - Feeling so real.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:02 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek een nummer.
Beetje dance muziek, nummer zal nog niet zo oud zijn denk ik, tussen nu en 2 jaar terug ofzo en vrijdag op de radio gehoord, welke zender weet ik niet.
Stuk wat ik hoorde werd door mijn idee gezongen door een vrouw, de tekst "Oh wanna you make me real/feel" werd vrij vaak herhaald.
Iemand toevallig een idee, zou top zijn!![]()
Kan ook best Fire van Ferry Corsten zijn. en volgens mij nog zijn er nog wel meer mogelijkheden met die buitengewoon originele tekst...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:02 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek een nummer.
Beetje dance muziek, nummer zal nog niet zo oud zijn denk ik, tussen nu en 2 jaar terug ofzo en vrijdag op de radio gehoord, welke zender weet ik niet.
Stuk wat ik hoorde werd door mijn idee gezongen door een vrouw, de tekst "Oh wanna you make me real/feel" werd vrij vaak herhaald.
Iemand toevallig een idee, zou top zijn!![]()
Maar dat is een net nieuw nummer.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Kan ook best Fire van Ferry Corsten zijn. en volgens mij nog zijn er nog wel meer mogelijkheden met die buitengewoon originele tekst...
'tussen nu en 2 jaar terug' vraagt-ie, dan valt deze daar ook onder. basta.quote:
jup dat is hem!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Kan ook best Fire van Ferry Corsten zijn. en volgens mij nog zijn er nog wel meer mogelijkheden met die buitengewoon originele tekst...
Haha toch, mij excuus Captain_Redbeardquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef WheelyBoy het volgende:
[..]
jup dat is hem!![]()
ook de anderen bedankt voor de reacties met een nummer!![]()
aanvaardquote:Op zondag 22 januari 2006 12:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha toch, mij excuus Captain_Redbeard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |