quote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef De_Ananas het volgende:
Schrijf iets over frituren, is toch bijna hetzelfde als in het Nederlands
Ik was record houdsterquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef boyv het volgende:
72 fouten in één brief? Dat krijg ik zelfs niet voor elkaar.![]()
Tsja, het is bijna net zo ellendig als Frans. Daar had ik een mondeling van.. Maar dat heb ik nog wel aardig gedaan, een 6,5.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Ramon73 het volgende:
Ach ja, wat zou je die Duitsers ook willen schrijven..... Du Arsch, gib' mein Fahrrad zurück!
Dan moet je woorden van maximaal 5 letters gebruiken, dan kan je veel minder fout doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef kloely het volgende:
ik ben depressief. Ik heb morgen een her voor Duits. Moet ik een brief schrijven.. met 26 fout heb je een 6. Ik had vorige keer 72 fout![]()
True. Het is net Nederlands. Nou ja... Brabants/Limburgs komt dichter in de buurt soms.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef B_BOY het volgende:
duits is echt zo makkelijk.
Als je dat nou niet kunt skippen? Dan ben je wel verplicht het te volgenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Junkie het volgende:
Duits moet je gewoon skippen... Nergens goed voor.
Je mag het met een woordenboek schrijven, of mag dat niet? Standaardzinnetjes oefenen he. Naamvallenrijtjes (ook met bijv. nw, der/ein gruppe), voorzetsels, paar werkwoorden met hun naamvallen kennen, en het is een eitje.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef kloely het volgende:
ik ben depressief. Ik heb morgen een her voor Duits. Moet ik een brief schrijven.. met 26 fout heb je een 6. Ik had vorige keer 72 fout![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |