Kan, maar liever nietquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Furious het volgende:
En het kan niet wachten tot morgenochtend 9.00 als alle winkels gewoon open zijn en je even kunt bellen?
Daar kon ik het niet terugvinden. Alleen de folder die daar te downloaden isquote:Op zondag 15 januari 2006 17:40 schreef Etcetera het volgende:
kijjk anders op internet?
Mjah dat leek mij ook al wel een beetje. Maar je mag toch hopen hequote:Op zondag 15 januari 2006 17:40 schreef Furious het volgende:
Dat zal vast wel 2-jarig zijn. Anders is het niet zo goedkoop.
Lijkt goedkoop, is het niet.-principe.
bij ons zijn winkels op maandagochtend altijd geslotenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Furious het volgende:
En het kan niet wachten tot morgenochtend 9.00 als alle winkels gewoon open zijn en je even kunt bellen?
Ook dat jaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Herald het volgende:
[..]
bij ons zijn winkels op maandagochtend altijd gesloten
Wat is hier vrij dringend aan dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Rolfxx het volgende:
Ohwkee, komt ie.
In de folder die ik gister in het filiaal in Nieuwegein gehaald hebt, staat de Nokia 6111 gratis in combinatie met een Hi ¤ 20 abonnement. Mijn vraag is, of dit een 1-jarig of een 2-jarig abonnement betreft.
Waar zit dat filiaal dan ik kom uit nieuwegein nog nooooooooit gezien !quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Rolfxx het volgende:
Ohwkee, komt ie.
In de folder die ik gister in het filiaal in Nieuwegein gehaald hebt, staat de Nokia 6111 gratis in combinatie met een Hi ¤ 20 abonnement. Mijn vraag is, of dit een 1-jarig of een 2-jarig abonnement betreft.
Ik heb de 6230i met abo van 22,50 pm met 1 jarig contract. Ik stond er ook van te kijken, maar het kan dus wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef Etcetera het volgende:
heb de folder ff bekeken online, geloof me dat ding is zo 2jarig als de pest. nieuwe mobiel, 20 euro per maand, had ik met m'n 6230 toen die net uit was was ook 2jarig en de telefoon gratis
Toestel is al meer als een jaar op de marktquote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de 6230i met abo van 22,50 pm met 1 jarig contract. Ik stond er ook van te kijken, maar het kan dus wel.
Waar eerst de primafoon zat. Tegenover Blokker op City Plaza.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:45 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Waar zit dat filiaal dan ik kom uit nieuwegein nog nooooooooit gezien !
Dat is me nou nog nooit opgevallen hahaquote:Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Waar eerst de primafoon zat. Tegenover Blokker op City Plaza.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |