Citer aan de wilg!!!quote:
Pak van m'n hart.quote:Ze brengen hem zo terug hoor!
En dan ondertussen met je armen steunen op die helling.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:07 schreef LostFormat het volgende:
Man, gaan ze met een kliko een heuvel van wel 50 cm hoog af rijden. Gedurft hoor.
Typen gaat wel nog?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef nietzman het volgende:
Ik ben op het moment uitelkaargeploft van het lachen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef nietzman het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef nietzman het volgende:
Wacko!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef nietzman het volgende:
Ah, het is immoreel om jezelf iets aan te doen voor een tv-show, maar als je jonge geitjes pest is alles koek en ei met God.
Megawhack!!!1quote:Jackass betekent zoiets als "gigantische ezel". "Jackass" is ook de naam van het gestoorde programma op MTV met waaghals en mega-whack Johnny Knoxville.
Gossiemikkie! Als die bengels maar niet over de schreef gaan!quote:Kijk nu zelf naar de doldwaze capriolen die deze wacko-Jacko uitvoert op de boerderij. Hij gaat op zoek naar de letterlijke betekenis van de bijbelse term "de echte onvervalste melk".
Gigantische ezel!!!!!quote:Jackass betekent zoiets als "gigantische ezel". "Jackass" is ook de naam van het gestoorde programma op MTV met waaghals en mega-whack Johnny Knoxville.
Drommels!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Renmaestro het volgende:
Eindelijk eens een hip en blits programma dat mij, als christelijke jongere, aanspreekt.
Jammer dat ik niet ben zoals jij. Ik moet perse zuipen, roken, neuken en waarom ?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Renmaestro het volgende:
Eindelijk eens een hip en blits programma dat mij, als christelijke jongere, aanspreekt.
Kan, smaken verschillen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:12 schreef Tiemie het volgende:
Ik lag helemaal blauw van het lachen.
Omdat Beëlzebub je heeft weten te verleiden, oh verloren ziel.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet ben zoals jij. Ik moet perse zuipen, roken, neuken en waarom ?
WTFquote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Omdat Beëlzebub je heeft weten te verleiden, oh verloren ziel.
Zolang je geen mannen neukt en iedere zondag in de kerk zit brandt er een lichtje in je dat Jezus heet.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet ben zoals jij. Ik moet perse zuipen, roken, neuken en waarom ?
Heil verrekte Satanquote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Omdat Beëlzebub je heeft weten te verleiden, oh verloren ziel.
Hij zocht het vertier ook niet echt op! En dit maakt hem vast ook niet aan het lachen...quote:Hij genas zieken, was kwaad op het tempelplein, bang in Gethsemane, verdrietig toen Hij Jeruzalem zag, Hij stierf aan het kruis en stond weer op. Maar nergens in de Bijbel lees je leterlijk dat Jezus ‘lachte’.
quote:Christelijke versiertrucs
Ronduit Weekthema 'Dating'
Hoe maak je iemand duidelijk dat je interesse in haar hebt zonder dat je overkomt als ‘creepy’ of ‘wanhopig’.
Op verschillende sites vind je tegenwoordig leuke, goeie en snelle one-liners om een leuke jongen of meisje mee te versieren. Veel al zijn dit opmerkingen die seksueel getint zijn en bijzonder weinig romantisch gehalte hebben.
Daarom bedacht Ronduit zelf een aantal ‘christelijk correcte’ uitspraken om de blits te maken in een eh… op een eh…praise avond, of catechisatieclub. De een is misschien wat serieuzer dan de ander, maar je moet zelf maar kiezen welke jij kunt gebruiken.
"Als jij nou eens tot geloof kwam, dan wist ik dat er ook heel mooie vrouwen naar de hemel gaan. "(evt. aan te passen ‘vrouwen’ in ‘mannen’)
‘Zullen we samen ‘Hooglied’ gaan lezen onder het maanlicht?
'zo! heb jij je hemelse lichaam al gehad ofzo!'
' nu ik jou zie ik hoef niet naar Patmos om een openbaring te krijgen'
'als ik jou zie denk ik: kwam de tijd van het vijgeblad maar terug'
'het is maar goed dat David niet jouw buurman is!'
Je ogen zijn als duiven, je haar als een kudde geiten..... complimenteuzer kan niet :-) marlies
Kijk het label in haar kleren na en zeg dan: "Dacht ik al, made in heaven!"
Esther poste hier nog een paar wat serieuze ze komen van een Engelse site:
*Nice bible
*Oh you are cold, Eccleseasties 4:11
*What are your plans for tonight? Feel like a bible study
*The word says "Give drink to those who are thirsty, and feed the hungry",how about dinner?
*You want to come over and watch the 10 commandments tonight?
*Is it a sin that you stole my heart?
*Nice braclet. What would Jesus date .. er ... I mean "do"
*Excuse me, I believe one of your ribs belongs to me.
"Do" betekent in die context ook vaak wat anders.quote:*Nice braclet. What would Jesus date .. er ... I mean "do"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |