Dat ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Le salaire de la peur
Nee, op die A. Twee topfilms, maar niet in de top-10. Charme Discret de la Bourgeoisie wel op 19.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:20 schreef RuneRose het volgende:
L'Age Dôr (moest dat dakje nu op die O?)
Mijn moeder is lerares Frans en zegt dat het niet moet. Puh.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:25 schreef Sokolsky het volgende:
Natuurlijk wel. Vroeger gebeurde dat alleen niet, omdat de typmachines dat niet aankonden
Mijnheer Buñuel heeft het wel goed doorgegeven aan de postermakers, alleen denk ik dat zijn e-mail aan IMDb niet goed is doorgekomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef Sokolsky het volgende:
Dan zou ik dat snel aan meneer Buñuel gaan vertellen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:14 schreef JelleS het volgende:
proces van Welles?
Transformers The Movie ?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:43 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ken wel een meesterwerkje waar hij ooit de stem voor heeft ingesproken.
Hoe raad je het zo.quote:
Die is 'wel' goedquote:Op maandag 16 januari 2006 16:50 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Nou, dan roep ik Magnificent Ambersons.
Ik had 'm al geëdit ja. Nou ja. Eh, SoK flanneert hier nog wel eens met Marion Cotillard. Dus dat maar als tweede gok dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:21 schreef Sokolsky het volgende:
Heet een kat nooit César? Oh, tja, ik heb die beesten niet.
Nu de actrice nog.
Hint: SoK
Tautou had iets meer dan een bijrol.
Hij zou wel willen dat hij hier met haar kon flaneren.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had 'm al geëdit ja. Nou ja. Eh, SoK flanneert hier nog wel eens met Marion Cotillard. Dus dat maar als tweede gok dan.
Oeps. Spelfoutje.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:27 schreef EricusMaximus het volgende:
Hij zou wel willen dat hij hier met haar kon flaneren.
Of een rijke fantasiequote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En ach, op internet met een knappe dame flaneren is een kwestie van photoshop vaardigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |