Bij vrouwen (met name in de puberteit/rond de menstruatie) kan het ook ijzertekort zijn. Dan hebben ze vaak ook last van een licht gevoel in het hoofd en/of vermoeidheid.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:03 schreef nixxx het volgende:
Volgens mij hebben heel veel vrouwen dit .. de laatste tijd meerdere vrouwen over horen klagen in mijn omgeving. Ik denk dat zoveel mogelijk in beweging blijven met je handen het beste is.
Het zou best eens kunnen dat ik dat ook heb, als het maar een beetje koud is loop ik rond met spierwitte vingers (excl. duim en zo wit als een a4 tje).quote:
Dat is makkelijk gecontroleerd.. even een klein prikje in je wijsvinger bij de huisarts.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij vrouwen (met name in de puberteit/rond de menstruatie) kan het ook ijzertekort zijn. Dan hebben ze vaak ook last van een licht gevoel in het hoofd en/of vermoeidheid.
mijn vriendin heeft hier ook last van: zal haar hier toch maar eens op wijzen (als in: ze leest al mijn posts dus deze uiteindelijk ookquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij vrouwen (met name in de puberteit/rond de menstruatie) kan het ook ijzertekort zijn. Dan hebben ze vaak ook last van een licht gevoel in het hoofd en/of vermoeidheid.
haha !quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn handen lijken net twee vrieskisten zo koud zijn ze....
Stel je niet aan, ik loop nog heerlijk in m'n korte broek + blouse, lekker weertjequote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn handen lijken net twee vrieskisten zo koud zijn ze....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |