Als ik vroeg op school moet zijn haal ik me eerst een grote beker thee voor in de les , dan blijf ik nog wel redelijk wakkerquote:
Dat duurt ook niet lang meer volgens mijquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik vroeg op school moet zijn haal ik me eerst een grote beker thee voor in de les , dan blijf ik nog wel redelijk wakker![]()
Whehe, als ik zo doorga niet neequote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat duurt ook niet lang meer volgens mij
Dagdagquote:
De koffiebar is bij ons om half 9 open, het eerste uur begint om kwart voor 9quote:Op zondag 15 januari 2006 16:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]kun je ook doen, maar de kantine gaat bij ons pas om 9 uur keer open
En heb er toch geen tijd voor 's ochtends
1e uur begint hier kwart over 8, en de 1e bel gaat 10 over 8, dan kom ik zo ongeveer plein opfietsenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De koffiebar is bij ons om half 9 open, het eerste uur begint om kwart voor 9![]()
Ik kom ook altijd op t laatste moment aanquote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
1e uur begint hier kwart over 8, en de 1e bel gaat 10 over 8, dan kom ik zo ongeveer plein opfietsen
Ik ook alquote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd op t laatste moment aan![]()
whehequote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef saaw het volgende:
check hoe cool
[afbeelding]
kwam ik net tegen op deviantART
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef saaw het volgende:
check hoe cool
[afbeelding]
Op mijn middelbare school kwam ik ook altijd na de eerste bel aanfietsenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd op t laatste moment aan![]()
DeviantART is echt een geweldige sitequote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef saaw het volgende:
check hoe cool
[afbeelding]
nee ik jompel wel ffquote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef VASND het volgende:
Hoi as en im ben ik weer![]()
hoor ik daar een zachte euforische juig?
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef VASND het volgende:
Mooi zoquote:
dus dat is het rotte(n) meer? stoer!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Net even een eind wezen wandelen
Je bent toch niet op de grond gaan liggen om de foto te maken hequote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
als je mij bedoelt: ik weet tquote:Op zondag 15 januari 2006 16:09 schreef HuHu het volgende:
Hoi schat...
Ik postte op de eerste pagina een link naar die mooie foto van je. Vind je hopelijk niet erg hè.
HuHu
Heleboel meren die aan elkaar zitten. Aan de rivier de Rottequote:
halloquote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef VASND het volgende:
mooie omgevingquote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Ah dan snap ik de naam ook weer wat beterquote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Heleboel meren die aan elkaar zitten. Aan de rivier de Rotte
nee, het riet staat daar 2½ meter hoogquote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent toch niet op de grond gaan liggen om de foto te maken he
Maar hijs wel mooi
Oke... en ik bedoelde jou ja. Van wie heb ik anders een link geplaatst of zou ik aanspreken met 'schat'.quote:
Bleiswijk. Ik woon in Berkel, ligt daar op een kwartiertje rijden vandaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah dan snap ik de naam ook weer wat beter
Waar ligt dat ergens?
Last but not leastquote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Ahaquote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nee, het riet staat daar 2½ meter hoogDoor dat riet komt de zon niet op het gras te staan, was gewoon nog wit van de rijp.
quote:
jaquote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ahavandaar dat het lijkt alsof je op de grond hebt gelegen
schön, zeer schön.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Bleiswijk. Ik woon in Berkel, ligt daar op een kwartiertje rijden vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |