Doen wequote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef hallo_mensen het volgende:
Kev zou k me laptop mee nemen naar de MC
kunnen we daar internetten
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gezien de hele foto zou ik er een getStringFromObject() op loslaten.
daar ging t niet om mee rom wat foto;s verderin dat topic op die bladzijde maar niet gezien dusquote:
Door cerror?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
daar ging t niet om mee rom wat foto;s verderin dat topic op die bladzijde maar niet gezien dusis ook ge edit
Dan word je raar aangekekenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja daar zijn tohc die WIFI hotspots
maark heb nog me telfort EDGE kan t zelfs op de fiets
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
![]()
tof zoiets moe je op het strand hebben
Internetten op de fietsquote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja daar zijn tohc die WIFI hotspots
maark heb nog me telfort EDGE kan t zelfs op de fiets
quote:
Jij dan?quote:
Owquote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
daar ging t niet om mee rom wat foto;s verderin dat topic op die bladzijde maar niet gezien dusis ook ge edit
Astridquote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ow nog iemand n back up .quote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
door diegene die m plaatste zelf
Niet beroofd daar ?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
In Rotterdam in die koopkuil of hoe heet die gracht
heb k 5 min op n bankje gezeten
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja toch handig zon kaart
maar k had m al moeten terug gevenwhehe
Op een paar buslijnen in Twente deden ze ook een proef met internetten in de busquote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
In Rotterdam in die koopkuil of hoe heet die gracht
heb k 5 min op n bankje gezeten
sloebers die met de bus gaan gebruiken dat toch nietquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op een paar buslijnen in Twente deden ze ook een proef met internetten in de bus
quote:
De bussen daar zitten helemaal vol met studentenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
sloebers die met de bus gaan gebruiken dat toch niet
Zal ik internet in de auto laten inbouwen ?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
sloebers die met de bus gaan gebruiken dat toch niet
Dat wil ik wel eens een jaartje mee makenquote:
Dat lukt met gemak.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens een jaartje mee maken
Oke 2007quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De bussen daar zitten helemaal vol met studenten
Moet je wel n lange kabel nemenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal ik internet in de auto laten inbouwen ?
Hebben julie geen hogeschool of universiteit in de buurt?quote:
Neequote:
Draadloosquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Moet je wel n lange kabel nemen
Draadloos hequote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Moet je wel n lange kabel nemen
Volgens mij wel , maar die zijn op loopafstand van het stationquote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hebben julie geen hogeschool of universiteit in de buurt?
Heel veel zelf he !quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Volgens mij wel , maar die zijn op loopafstand van het station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |