quote:
Tssk!quote:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Hoort dit?quote:# De meeting info is uit de OP gehaald, maar de meet gaat nog steeds gewoon door. Informatie wordt uitgewisseld per mail/msn.
Wil je mee? Post het hier even en/of mail ff naar mail[at]litso.com dan kom je (hopelijk) niet op de lijst.
Gefixed.quote:
Ben ik toch niet heul alleenquote:
Dat muziekjequote:
I know, rocks!quote:
Like, for sure dudequote:
quote:
Whehehehehe!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef cerror het volgende:
http://myyiddishcup.ytmnd.com/ "LOL"
http://picard.ytmnd.com/![]()
![]()
OMG, klinkt zo goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef cerror het volgende:
http://christmaschebacca.ytmnd.com/ Oh god.
Whehehehe, moet je eens echt zo inleveren.quote:
ytmnd pwnd gewoon, wie ben jij om te bepalen dat het genoeg is?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
genoeg ytmnd.com voor vandaag!!
* guitarist.nl heeft zin in een big mac
het pwnd ook wel hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ytmnd pwnd gewoon, wie ben jij om te bepalen dat het genoeg is?.
hij heeft wel een punt..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ytmnd pwnd gewoon, wie ben jij om te bepalen dat het genoeg is?.
Waar moet het dan over gaan, beter ytmnd's dan topickills.quote:
Over bier en frituur wellicht?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waar moet het dan over gaan, beter ytmnd's dan topickills.
Klinkt goed.quote:
Wie gaan er nu heen eigenlijk?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog 13 dagen tot de meet.
Moet je aan Litso vragen. En is je tag nu alweer veranderd.quote:
Beter, of niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet je aan Litso vragen. En is je tag nu alweer veranderd..
Ach, zo boeind is hij niet.quote:
Maar wel beter dan wat t hiervoor was, daar doelde ik opquote:
Ervaring doet me vermoeden drie man.quote:
gezelligheid alomquote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ervaring doet me vermoeden drie man.
Ach, het meeten had z'n piek denk ik in 2004, het is al een jaar redelijk rampzalig op dat gebied, het zijn vooral de minimeets die eht nog goed doen.quote:
Hoe groot is een minimeet maximaal?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, het meeten had z'n piek denk ik in 2004, het is al een jaar redelijk rampzalig op dat gebied, het zijn vooral de minimeets die eht nog goed doen.
ff offtopic: Kijk even in UVT.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, het meeten had z'n piek denk ik in 2004, het is al een jaar redelijk rampzalig op dat gebied, het zijn vooral de minimeets die eht nog goed doen.
Waar?quote:
Minimaal 2, maximaal 5 denk ik zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe groot is een minimeet maximaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |