Het is het proberen waard! Strijd met uwe zelf mee!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dit gaat je toch nooit lukken.
Jij bent 100% achterlijk. Maikel is geen kloon, trut.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geef die kerel toch niet zo veel aandacht man, het is een 100% kloon. Dat je dat niet doorhebt.
das van Kees, niet van Maikuuulquote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stervende hoeren kanker kachel
=
wat een vervelende kachel
nee. t is een pauper die denkt grappig te zijn door mensen na te praten met een limurgs accentquote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij bent 100% achterlijk. Maikel is geen kloon, trut.
Lama eens zien danquote:Op zondag 15 januari 2006 16:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
Achterlijk ben ik niet, een trut ook niet en lekker ben ik dan weer wel.
Waar is je fotoboek?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
Achterlijk ben ik niet, een trut ook niet en lekker ben ik dan weer wel.
En jij kent mij ook alweer van....?quote:
Niet weggaanquote:Op zondag 15 januari 2006 16:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En jij kent mij ook alweer van....?
En ik ben een lomp wicht omdat ik niet in die bewust domme teksten van Maikuul trap die hij post voor exact deze aandacht!?
Enniewee, ik ben weer weg hier.![]()
Uit een ander topic waar je je ook als bosjosti gedroeg... opkepleurdquote:Op zondag 15 januari 2006 16:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En jij kent mij ook alweer van....?
En ik ben een lomp wicht omdat ik niet in die bewust domme teksten van Maikuul trap die hij post voor exact deze aandacht!?
Enniewee, ik ben weer weg hier.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef Furious het volgende:
Men neme een standaard zin van here Maikuuul, bijvoorbeeld 'hendig sjiek'. Men slingert deze door de ABNator.
En daaruit komt: 'Handig chique'!
Wie had dit ooit verwacht!
Resterende Maikuuul dingen:
zoeen
<vul zelf aan>
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geef die kerel toch niet zo veel aandacht man, het is een 100% kloon. Dat je dat niet doorhebt.
Nee, daaruit komt 'Handig chic'.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef Furious het volgende:
Men neme een standaard zin van here Maikuuul, bijvoorbeeld 'hendig sjiek'. Men slingert deze door de ABNator.
En daaruit komt: 'Handig chique'!
Dat denken die gekken van mij ookquote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het blijft schiterend dat mensen denken dat ik een kloon ben
Je hebt 'em door de Furiousnator gehaald.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nee, daaruit komt 'Handig chic'.
Ik heb er ook aan getwijfeld maar gezien je post aantal lijkt me dat onwaarschijnlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het blijft schiterend dat mensen denken dat ik een kloon ben
*haptquote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Je hebt 'em door de Furiousnator gehaald.![]()
![]()
![]()
Dus een chique slip. Maar handig chic.quote:Chique gebruiken we in het Nederlands als de verbogen vorm van chic. Chique wordt uitgesproken als [sjieke], chic als [sjiek]
Daaromquote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan getwijfeld maar gezien je post aantal lijkt me dat onwaarschijnlijk![]()
Jeh waarom denk je anders dat ik die koop gek ?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Wow wat een vet mooie jas
Kampers stelen toch of niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh waarom denk je anders dat ik die koop gek ?
Jong weetje nog niet eens waar ik die gekocht hebquote:
Totally Zeeman waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong weetje nog niet eens waar ik die gekocht heb![]()
Totally n00b
Ik gok bij de hendg sjieke wibraquote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong weetje nog niet eens waar ik die gekocht heb![]()
Totally n00b
Mensen die jaloers zijn op mijn jasquote:
Hendig dat wilde ik nog zeggenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op mijn jas![]()
Bijenkorf jeweet
-> 'oningelichte vlegel'quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Totally n00b
Maar niet sjiek.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hendig dat wilde ik nog zeggen
Bijenkorf is hendig duur!
Hebje in principe gelijk in, zoveel kakkers zie je daar lopenquote:
Nou, samen gaan fietsen dan maar een keertje?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben furieus! Zomaar mijn naam in verband brengen met die kamper.
Mijne is gejatquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou, samen gaan fietsen dan maar een keertje?![]()
quote:
waor.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:58 schreef TheSorrow het volgende:
En dan heb je zowat alle uitspraken al gehad na +/- 10 posts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |