Mail ik terug, krijg een fokkin' bijdehand antwoord:quote:U krijgt dit mailtje omdat iemand uw MSN status heeft getest op http://www.inkoopenverkoop.nl.
Deze persoon is op de hoogte gesteld dat u (mijnemail@adres) dit bericht ontvangt alvorens hij of zij deze test deed.
Waar kan je SPAM ook alweer tippen?? Zit gvd niet op dit soort onzinnige mailtjes te wachten.quote:Wij hebben een checker op de website en als iemand die check doet op uw email dan hebben wij daar geen inspraak op. Er zijn meer dan 10.000 websites met msn checkers dus ja ... niets aan te doen... En als ze u checken zal daar misschien wel een reden voor zijn.
Dat is jou probleemquote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Mail ik terug, krijg een fokkin' bijdehand antwoord:
[..]
Waar kan je SPAM ook alweer tippen?? Zit gvd niet op dit soort onzinnige mailtjes te wachten.
Iemand heeft me gecheckt, leuk... ik zie niet eens wie![]()
Ze konden je ook geen e-mail sturen hoor..quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef Jvvianen het volgende:
Dan moeten ze die functie er niet op zetten... welke idioot heeft dit verzonnen??
Krijg ik nog meer spam straks... kutje
Nou, dat zou een ramp zijn zeg!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ze konden je ook geen e-mail sturen hoor..
Dan had je helemaal niks geweten dat iemand je "checkt"
Precies..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef BobbyB het volgende:
Als ze dan ook ff vermelden WIE de check heeft uigevoerd dan kan je er tenminste wat mee... nu slaat het nergens op.
Viel me ook al op ja... linksonderin. Check de zinquote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef Mr.Dre het volgende:
Wat een kut site trouwens...
Tsja en die tovenaar linksbovenin is ook erg irritantquote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja... linksonderin. Check de zinMooie taalfouten dr in ook. Zit gewoon een 14 jarig pubertje achter die site
Ik kreeg de indruk dat er inderdaad een 14-jarig jochie achter zat, aan de spelfouten te lezen (in bovenstaand stuk valt dit nog erg mee). In het mailtje hierna schreven ze dat ze de msn-checker offline hadden gehaald en de zaak bij OPTA gingen neerleggenquote:inkopen wrote:
> Zoals al eerder aangegeven hebben wij zelf geen checker draaien nog maken wij gebruik van msn scripts, of plugins... De check wordt niet uitgevoerd op onze eigen server.
Dies gewoon uit Microsoft Office gejat.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Tsja en die tovenaar linksbovenin is ook erg irritant![]()
gewoon alles doorsturen naar je gmail en het spamfilter doet de restquote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef Jvvianen het volgende:
Ik zeur omdat ik die kut-emails niet wil ontvangen. En ze checken me maar een end heen, boeiend
En kijk, daar hebben we wat aan.. thx dennistd
Jammer dat ik een eigen domeinnaam heb, en dat mn provider niet zo'n goeie spamfilter heeft (helaas).quote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon alles doorsturen naar je gmail en het spamfilter doet de rest
de mate is alleen een punt van discussie.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat is jou probleem
Zij zijn er niet wel aansprakelijk voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |