Kijk eens gewoon al die menuutjes bij vervoer bij langs.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Inmiddels 4,000 inwoners.. (L)
En bushokjes nogsteeds niet in mijn spel :S
thank youquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:31 schreef mschol het volgende:
kijk eens in de FRS ..
misschien hebben ze em daar nog
en plugins instaleeer je door em te downloaden en uit tepakken naar c:\documents & settings\ <username>\my documents\simcity 4\plugins
waar <username> je gebruikers naam van windows xp is
Staan normaal gesproken op Simtropolis. Maar die liggen er op het moment even uit. Zijn bezig met een serverupdate. Als het weer online is zal ik wel een link posten (als ik het tenminste onthoud).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef test55 het volgende:
waar kan ik de kkampeerplek vinden
das het hele idee achter de losse steden volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Jip het volgende:
zo heb ik een stad met 0 inwoners(aleen maar industrie) dat vermindert de behoefte aan industrie in omliggende steden![]()
Je ziet ook als je de steden met elkaar verbind dat de WCI(RCI) Meter omslaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
das het hele idee achter de losse steden volgens mij
Begin met low density begin met alleen een brandweer. Als de stad is rond 10.000 kun je al makkelijk medium en net high density. Alle basisscholen die je al kunt plaatsen binnen je budget kun je aanpassen aantal het leerlingen die je er mee kunt financieren zo ben je niet zo veel geld kwijt. Een heel goedkope school is de Universiteit heeft een grotere capiteit. Ook heb je de middelbare schoolquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef Zombine het volgende:
Oke, heb dus net even gespeelt. Maar ik heb weer dik verlies. In het begin willende mensen direct al een brandweer politie school en weet ik veel wat nog meer. Maar als je die plaatst dan moet je daar ook weer geld aan betalen!
Hoe pakken jullie dat probleem altijd aan? En is het slim om in het begin met low residental zones te beginnen of met high density zones?
Begin jij pas met het plaatsen van ziekenhuizen als je rond de 10.000 inwoners hebt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Begin met low density begin met alleen een brandweer. Als de stad is rond 10.000 kun je al makkelijk medium en net high density. Alle basisscholen die je al kunt plaatsen binnen je budget kun je aanpassen aantal het leerlingen die je er mee kunt financieren zo ben je niet zo veel geld kwijt. Een heel goedkope school is de Universiteit heeft een grotere capiteit. Ook heb je de middelbare school
maar die is duurder.
En begin niet met een groot ziekenhuis maar met een kleine en zet een kolencentrale in de hoek de map en pas het aan het verbruik. Netzoals met het water.
ik zal ff uitleggen hoe ik het doe, zit meestal vanaf de 1000 inwoners met zo'n 600 winstquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:21 schreef Zombine het volgende:
[..]
Begin jij pas met het plaatsen van ziekenhuizen als je rond de 10.000 inwoners hebt?
Want ze zeuren al om alles als ik net 2000 inwoners heb. Ik heb nu net de 5000 inwoners gehaalt en heb een winst van ongeveer 150 dollar. Wel heb ik al ziekenhuizen en scholen om de mensen tevreden te houden. Ik heb alleen nog geen politiebureau.
Ben ik een beetje goed bezig? of is 150 dollar winst met 5000 inwoners slecht?
als ze iets te veel zeuren gooi er gewoon een meteooriet opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:45 schreef Zombine het volgende:
Thanks Jip, ik zal het morgen direct eens proberen. Blijkbaar luister ik dus gewoon teveel naar de burgers van mijn stad.
Morgen laat ik ze lekker zeuren en wacht ik tot ik eerst genoeg winst heb
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:52 schreef Ricy het volgende:
waarom doen jullie het niet met plugins?
ja je moet agarische velden maken, ik heb een vermoeden dat die 5 (?) comericieele balkjes verschillen toont tussen winkels en kantoren, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:36 schreef Zombine het volgende:
[afbeelding]
Moet ik nu volgens dit schermpje agrarische bedrijven plaatsen? Of betekenen die balkjes iets anders? En hoe plaats ik dan de 2 laatste blauwe balkjes ( Be-$$ en Be-$$$ )? Want je hebt maar 3 keuzemogelijkheden als je comerciele velden wilt toewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |