Dat hoort erbij daaro. Gebeurt al een paar jaar met alle winnaars ...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef methodmich het volgende:
Wel een beetje jammer dat de TT aangepast is hoor Rubbereend.... Spinvis zou ik niet met bier bekogelen.
De media vooral. Maar wat ik om me heen hoorde ook. Flater van de jury. Lange lijst met grote namen en dan ineens Spinvis...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wie is "werkelijk iedereen"? Ik hoorde juist vooral andere namen vallen in de favorietenrol.
Pff, wat een onzin. Spinvis heeft in ieder geval veel meer originele dingen gedaan voor de Nederlandse muziek dan Jan Smit (en eigenlijk kan ik me niemand anders bedenken die in de buurt komt), en heeft bovendien een redelijk grote groep fans.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
De media vooral. Maar wat ik om me heen hoorde ook. Flater van de jury. Lange lijst met grote namen en dan ineens Spinvis...![]()
Gelukkig gaat de jury niet voor populariteit, maar voor kwaliteit, dus dikke pluim voor de jury ...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef Sjimmie het volgende:
De media vooral. Maar wat ik om me heen hoorde ook. Flater van de jury. Lange lijst met grote namen en dan ineens Spinvis...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |