www.bbc.co.uk/sportquote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef Partygurl het volgende:
Heeft er iemand misschien een filmpje van het moment dat hij won
Die man die zich steeds voordoet als de vader van Jelle is niet de echte vader van Danny en Jelle. Zo vreselijk om te zien hoe hij zogenaamd trots is, terwijl hij nooit met Jelle overweg heeft gekund...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe zit dat met Jelle's ouders en die broer.
Is Jelle uit een tweede huwelijk?
Vanavond is er toch een huldiging in Alphen?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:15 schreef Foeske het volgende:
[..]
Die man die zich steeds voordoet als de vader van Jelle is niet de echte vader van Danny en Jelle. Zo vreselijk om te zien hoe hij zogenaamd trots is, terwijl hij nooit met Jelle overweg heeft gekund...![]()
Jammer dat ze alleen hebben gefilmd bij 't bruin cafe en niet ook bij Welkom, daar was het net zo'n groot feest en minstens zo gezellig!Woensdag of donderdag als het goed is een huldiging in Alphen, dat lijkt me wel gaaf!
![]()
Nope, vanavond wordt hij in Vlijmen gehuldigd, waar hij lid is van een dartvereniging en waar hij dus meestal z'n pijltjes gooit... Helaas komt Alphen niet op de eerste plaats, maar we hebben geduld. Hij heeft gezegd dat 'ie deze week nog een keer langs kwamquote:Op maandag 16 januari 2006 11:05 schreef Fool het volgende:
[..]
Vanavond is er toch een huldiging in Alphen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:09 schreef Foeske het volgende:
[..]
Nope, vanavond wordt hij in Vlijmen gehuldigd, waar hij lid is van een dartvereniging en waar hij dus meestal z'n pijltjes gooit... Helaas komt Alphen niet op de eerste plaats, maar we hebben geduld. Hij heeft gezegd dat 'ie deze week nog een keer langs kwam![]()
Die cafeboer, want dat is een cafeboerin.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef matthijst het volgende:
Vaag; die cafeboer zei dat Jelle vanaf zijn 12e bij hem stond te darten, maar op AD.nl staat: "Klaasen begon pas 4,5 jaar geleden met darten."
Rara wie liegt er?
Ah, ok, vage kerel dan in het NOS-journaal, claimde dat Klaasen altijd in zijn cafe kwam darten als 12-jarige...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die cafeboer, want dat is een cafeboerin.
Haar café. Je zou het misschien niet zeggen, maar Brenda is toch echt een vrouwquote:Op maandag 16 januari 2006 12:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, ok, vage kerel dan in het NOS-journaal, claimde dat Klaasen altijd in zijn cafe kwam darten als 12-jarige...
Als je niks zinnigs te zeggen hebt....quote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef rosmalen het volgende:
wat een gelul om een cafe spelletje
Op het NOS journaal was een of andere cafebaas(een man) die beweerde dat Jelle vanaf z'n 12e bij hem in de kroeg stond te darten.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
Haar café. Je zou het misschien niet zeggen, maar Brenda is toch echt een vrouw![]()
Da's dan een hele lelijke vrouw met een baard in de keel, zonder tieten, want anders was het in het NOS journaal toch echt een manquote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
Haar café. Je zou het misschien niet zeggen, maar Brenda is toch echt een vrouw![]()
quote:Op het NOS journaal was een of andere cafebaas(een man) die beweerde dat Jelle vanaf z'n 12e bij hem in de kroeg stond te darten.
lolquote:Da's dan een hele lelijke vrouw met een baard in de keel, zonder tieten, want anders was het in het NOS journaal toch echt een man
Maar ik heb het stukje pas 5x gezien vandaag, dus ik kan ernaast zitten
Zoals ik al eerder zei:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef rosmalen het volgende:
nee hoor Brenda is een man , en darts is een spelletje voor Engelse dronkaards , eeen kunst om daar van te winnen
Je hoeft hier niet te reageren hoor....quote:
'T zou wel lullig zijn als ze dit topic leest...quote:Op maandag 16 januari 2006 17:07 schreef Foeske het volgende:
lol![]()
Je mag me best niet geloven hoor, maar (voor het geval je het hierboven nog niet hebt gelezen) ik kom ook uit Alphen en ken d'r dus. Bovendien, een man die Brenda heet![]()
Edit: godverdomme, net teruggekeken en inderdaad: Brenda van Mierlo...quote:Op maandag 16 januari 2006 17:07 schreef Foeske het volgende:
lol![]()
Je mag me best niet geloven hoor, maar (voor het geval je het hierboven nog niet hebt gelezen) ik kom ook uit Alphen en ken d'r dus. Bovendien, een man die Brenda heet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |