Ach ja, dat haar vader toen zo ziek was en overleden is, dat haalde ze er voor de lol bij zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind groenewold niet zo sympatiek.. minder niet-sympatiek dan muller maar toch...
Altijd van die excuses als het wat minder gaat; ja de vriend van de stiefbroer van de neef van mijn buurmeisje is gisteren verkouden geworden, ja daar ben ik gewoon heel erg door afgeleid
Inderdaad, kutregel.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef Remzz het volgende:
WK Sprint, ik blijf het trouwens een rare regel vinden van die maximaal 10 personen.
Twee teefjes vechten om de bokaalquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef Arcee het volgende:
't Gaat tussen Pechstein en Groenewold in de laatste race, maar wat zou 't mooi zijn als Wüst er met 't kampioenschap vandoor zou gaan.
dat was een keer legitiem maar ook zovaak heeft ze van die , naar mijn mening, niet-legitieme smoesjesquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach ja, dat haar vader toen zo ziek was en overleden is, dat haalde ze er voor de lol bij zeker![]()
Volgens mij heeft die iedereen, je zoekt toch naar een verklaring.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was een keer legitiem maar ook zovaak heeft ze van die , naar mijn mening, niet-legitieme smoesjes
Ik denk dat het bij haar ongeveer even vaak is als bij Barbara de Loor, waar je wel fan van bent. Maar ach, dat kan natuurlijk, ieder z'n favorieten. Overigens vind ik ze allebei wel ok.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was een keer legitiem maar ook zovaak heeft ze van die , naar mijn mening, niet-legitieme smoesjes
Nee dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef greatgonzo het volgende:
als het woord knallen valt, ga ik zappen de volgende keer
Ja dus..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef Remzz het volgende:
Okee eens kijken of ze sneller zijn dat Wust
Gelijk na de 1500m?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef SCH het volgende:
Wel onhandig dat de Nederlandse mannen niet meer allemaal in de laatste ritten zitten, wanneer moet ik nu doesje?
ja, of ik heb met mijn trainer gevreeen vanachtquote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef SCH het volgende:
Maar als het goed is zouden ze ook zo'n verklaring moeten geven, zoiets van: komt omdat ik vannacht zo lekker heb liggen vingeren ofzo
Nou.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef MiLalaa het volgende:
Zo die nek vloog flink naar achteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |