Waarom dat dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef snellejelle het volgende:
groenewoldik hoop dat zij een keer samen met Peter Muller in een wak rijdt
Die verschillen ookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef Bruce117 het volgende:
Podium is wel duidelijk, Pechstein, Groenewold en Wust.
Alleen de volgorde moet nog bepaald worden
ik vind groenewold niet zo sympatiek.. minder niet-sympatiek dan muller maar toch...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Goeie prestatie van Groenewold maar ik vermoed dat Pechstein toch aan het langste eind gaat trekken
Ja zeker gezien de 3 kilometer gister vond ik Pechstein toch niet zo perfect op. Al is ze natuurlijk wel de Carl Verheijen bij de vrouwen qua rekenen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef MiLalaa het volgende:
Mooi van Wust en Groenewold. Maar ja Pechstein staat nog steeds 1. Hoewel 3 seconden te doen is op de 5k
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef snellejelle het volgende:
ik vind groenewold niet zo sympatiek.. minder niet-sympatiek dan muller maar toch...
Altijd van die excuses als het wat minder gaat; ja de vriend van de stiefbroer van de neef van mijn buurmeisje is gisteren verkouden geworden, ja daar ben ik gewoon heel erg door afgeleid
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef snellejelle het volgende:
Altijd van die excuses als het wat minder gaat; ja de vriend van de stiefbroer van de neef van mijn buurmeisje is gisteren verkouden geworden, ja daar ben ik gewoon heel erg door afgeleid
Ja, dat was een geweldige race.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Remzz het volgende:
Ja zeker gezien de 3 kilometer gister vond ik Pechstein toch niet zo perfect op. Al is ze natuurlijk wel de Carl Verheijen bij de vrouwen qua rekenen.
Ik kan me de 5 kilometer bij het WK 2 jaar geleden nog herinneren. Groenwold - PechsteienMooiste race ooit Groenewold versnelde constant Pechstein kon elke keer mee tot 3 rondjes voor het eind toen Pechstein bijna de bochten niet meer door kwam.
Ik begrijp het. En bij Wust ben ik ook nog eens afgeleid door haar geknal en geschreeuw, bij Kleinsman door haar gepiep en haar te belachelijk hoog opgetrokken schaatspak, bij Uytdehaage en de Jong door hun rare mond. Schaatsers zijn best raar. Maar toch is het leukquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind groenewold niet zo sympatiek.. minder niet-sympatiek dan muller maar toch...
Yeah!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Arcee, m'n internet doet het weer, ik stuur je vanavond of morgen MP3tjes..
Lijkt me niet bevorderlijk voor de 5.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef Bruce117 het volgende:
Wust gaat weer even boven de prullenbak hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |