Jullie horen dit te wetenquote:1:28:30 AM moemoe@hotmail.com: maar
1:28:34 AM moemoes@hotmail.com: ik ben een man!!!
1:28:51 AM tim@thebaitshop.nl: dit ga ik postennnn
Jehquote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Maikuuul het volgende:
Wow gek, dit word me hendig een grote rel denks lolelrs
Je was inderdaad een beetje anders dan die volgers van je.quote:
Jij had me door vanaf het begin he.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Je was inderdaad een beetje anders dan die volgers van je.
Yup, ik heb een neus voor kloontjes.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij had me door vanaf het begin he.![]()
sugababesquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef tonks het volgende:
Campics van een forum gehaald
TONKS!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef tonks het volgende:
Campics van een forum gehaald
jij kunt het wetenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef tonks het volgende:
Het was wel ff leuk, je moest eens weten hoeveel mensen je toevoegen op msn als je een meisje bent op fok!
Oh gij almachtige cerror!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, ik heb een neus voor kloontjes.
Er is er nog maar één waar ik echt over twijfel (): Pussydeluxe.....
Maar we zullen zien.
Ook ik was sarcastisch H.quote:
Dat moet ook haast wel een kloon zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar we zullen zien.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar we zullen zien.
Is op irc.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
Hej jongens, de url naar die #moemoe is?
Graag een kant en klare url waar ik na het klikken direkt in de juiste channel zit enzo
Tweakersquote:
Zo die was moeilijkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Je kunt het niet uitstaan dat ik heb prijsgegeven dat je ook die zeekomkommer bent he?
Duh!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik ben een Tweaker van het mannelijk geslacht.![]()
Moah dat niet zozeer, meer dat je zoiets al vind (laat staan denkt) met dit: vrijdag 11 november 2005 als registratiedatum.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Je kunt het niet uitstaan dat ik heb prijsgegeven dat je ook die zeekomkommer bent he?
Herald dus!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef p-etr-a het volgende:
Wel iemand die veel weet van journalistiek dan.
Iewl.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik ben een Tweaker van het mannelijk geslacht.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef p-etr-a het volgende:
Wel iemand die veel weet van journalistiek dan.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef Maikuuul het volgende:
Moemoe gek, al 2 pagina's gans vol met waarheden![]()
Dat is niet mogelijk voor hondjes.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
oew cool, waar kan ik een stukje moemoe adopteren![]()
Ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee maar ik ben een planeet![]()
Een stukje planeet kopen bijvoorbeeld kan ook![]()
En nou op met m'n stuk koe, ik heb hongerquote:Op zondag 15 januari 2006 02:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja.. waar bouwen mensen anders hun huizen op kneus.
Mijn bazen beslissen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En nou op met m'n stuk koe, ik heb honger![]()
Knuffelkoetjes zijn bijzonder!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef SolidasRock het volgende:
Opvreten!! Zijn toch genoeg koeien op de wereld![]()
Eerst wilde je haar nog opvreten, nu wil je haar knuffelen, straks wil je de liefde met haar bedrijvenquote:
Voor mij is een koe gewoon een biefstuk op 4 potenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerst wilde je haar nog opvreten, nu wil je haar knuffelen, straks wil je de liefde met haar bedrijven![]()
Dat mag hij.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerst wilde je haar nog opvreten, nu wil je haar knuffelen, straks wil je de liefde met haar bedrijven![]()
Ehhh, is het gras al groener aan de andere kantquote:
Renmaestro!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Renmaestro het volgende:
Ik heb het altijd al geweten! Of niet, wat jij wel.
Alleen maak je veel typefouten. Die je razendsnel editTTTTT.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
DE VERLOREN ZOON IS TERUG VERDULLEMEDORIE.
Het is laat.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alleen maak je veel typefouten. Die je razendsnel editTTTTT.
Dit forum zelfs.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef Renmaestro het volgende:
Het ziet er naar uit dat we dit topic voor ons zelf hebben, Intx.![]()
Op zich. Van dorpscafees krijg ik altijd de neiging om typefouten te maken en ze razendsnel te editen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En ik/jij/wij komen net uit een pittoresk dorpscafe. Dat speelt ook mee.
Er is al volk. Tot zover mijn poging tot slowchat. Truste.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:43 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Misschien zelfs de wereld als de Joden ons niet zo tegen zouden werken.
De ballen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Er is al volk. Tot zover mijn poging tot slowchat. Truste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |