quote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef MMaRsu het volgende:1 jaar op Fok!, mag ik nog maar lang meegaan
![]()
![]()
Hoi douwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Mordradeadquote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Geen zorgen, je leert hem snel genoeg kennen als je hier rondhangt.
Dit is dan ook echt het enige topic waar Douwe post.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Geen zorgen, je leert hem snel genoeg kennen als je hier rondhangt.
huh wie wat waar ik post overal.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef mordradead het volgende:
neen, ik ben capibar niet
Ik heb me ook inghouden gister avondquote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef mordradead het volgende:
inderdaadgisteravond heb ik enkel een glaasje 7-up gehad
aankomende vrijdag weer een feestje dus dan kan ik weer gratis bier drinken
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef pussydeluxe het volgende:
![]()
Feli lieve schat
Dit moet grootst gevierd worden
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:21 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Gefeliciteerd
quote:
Hey ja bedankt hequote:
Alsof ik taart in mijn msn lijst hebquote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef mordradead het volgende:
dus dat zijn alle users die je op msn aansprak die wel zo'n post neerkwakten hier in tegenstelling tot mij, hoeveel je ook gesmeekt hebt
Die heb je nu net snel verwijderdquote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof ik taart in mijn msn lijst heb![]()
![]()
Heb je die niet in je msnquote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof ik taart in mijn msn lijst heb![]()
![]()
Dankje Berniequote:Op zondag 15 januari 2006 14:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je die niet in je msn![]()
Een beetje hip persoon heeft zijn msn![]()
OHWJAH
GEFELICITEERD MMARSU MET JE 1E JAAR OP FOK, LEUK HEH, EEN JAAR VAN JE LEVEN VERNEUKEN![]()
:")
DAT DOE IK AL MEER DAN TWEE JAAR![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |