Ja het zag smerig uit :/ ik weet niet wat het was.quote:
Ik was met de fiets naar het werk. Want daar word me hendig veel gepikt.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef -Beer- het volgende:
Heb je hem niet eens even een lift gegeven op je hendig sjieke scootah?![]()
En een fiets kan niet gejat worden ?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was met de fiets naar het werk. Want daar word me hendig veel gepikt.
Jaja. je bromix was gewoon op! pauperquote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was met de fiets naar het werk. Want daar word me hendig veel gepikt.
Ik tank Euro98 Jeweetquote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Jaja. je bromix was gewoon op! pauper
Ik ben er al.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef Tom-my het volgende:
[..]
hey wtf moemoe, waarom niet in #moemoe
Poetischquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef cerror het volgende:
Zo zien we nog eens een zachte kant ipv het harde rubber.
Nu je het zegt, ik zag het zelf eigenlijk niet zo echt...quote:
Zeker in zo'n sweatshop, de godsganse dag een of ander gaar spelletje doen om zoveel mogelijk punten te behalen en vervolgens zijn account verkopen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek, hij gaat bij zoeen bedrijf werken. Jeh ik weet niet wat voor eentje had ik niet gevraagd. Maar geen rijst plukken. De gek moet gans in Shanghai gaan werken
veterstrik diplomaquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef Quarks het volgende:
[..]
Zeker in zo'n sweatshop, de godsganse dag een of ander gaar spelletje doen om zoveel mogelijk punten te behalen en vervolgens zijn account verkopen.
Wat voor diploma was het trouwens?
Of zijn:quote:
Shanghai, jeetje. Nouja, beter dan Maastricht.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek, hij gaat bij zoeen bedrijf werken. Jeh ik weet niet wat voor eentje had ik niet gevraagd. Maar geen rijst plukken. De gek moet gans in Shanghai gaan werken
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Maikuuul het volgende:
Hij zei vanmiddag, dat hij mij en mijn neefje ging missen
Jah die jongen had geen familie hier wonen, maar ik en me neefje spraken eigenlijk bijna nooit met hem. We zeiden alleen : Thoaaa als hij langskwamquote:
Met uiteraard de bijbehorende karatebewegingenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah die jongen had geen familie hier wonen, maar ik en me neefje spraken eigenlijk bijna nooit met hem. We zeiden alleen : Thoaaa als hij langskwam
Daar had ik een paar weken geleden een topic over geoepend, dat ik dat zwaar irritant vind als kleine kinderen zoeen woordjes gaan zeggen en achterlijk met hun benen gaan slingeren en met armen gaan zwaaien. Dus nee dat deed ik nietquote:Op zondag 15 januari 2006 17:18 schreef Quarks het volgende:
[..]
Met uiteraard de bijbehorende karatebewegingen
*Swoosh* "HUH HI JAAAAA" *Slasshhh* "CHI MO THOAAAAAAA"
Sjaak Schuitquote:Op zondag 15 januari 2006 01:47 schreef Quarks het volgende:
Een clitoris bij z'n oor
Dat slaat als een thang op een varken.
Nou mag ie hendig sjiek varen
[afbeelding]
Doei Thang
|
Forum Opties | |
---|---|