Yoshi's Island beter dan Super Mario World? Waarom dat?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef sk888er het volgende:
Ik vind eerder gezegd [afbeelding]
beter.
Het hele grote pluspunt van dit spel vind ik dat het veel leuker speelt omdat je een doel hebt (overal 100% halen) en dat je er ook moeite voor moest doen en dingen moest gaan uitzoeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yoshi's Island beter dan Super Mario World? Waarom dat?
Ok is goedquote:Op zondag 15 januari 2006 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voeg me vanavond toe aan msn, moet nu gaan.
Ja tuurlijkquote:
Ik heb zelden een spel gespeeld met zoveel geheimen als Super Mario World. Ik heb het nu al iets van 13 jaar en nog heb ik het spel niet geheel uitgespeeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef sk888er het volgende:
[..]
Het hele grote pluspunt van dit spel vind ik dat het veel leuker speelt omdat je een doel hebt (overal 100% halen) en dat je er ook moeite voor moest doen en dingen moest gaan uitzoeken.
Bij super mario world had ik het spel zo uitgespeeld en ik kon de uitdaging ook niet echt vinden in dit spel.
Star world bijvoorbeeld, die levels waren pas echt lastig (zijn ze nog steeds)quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb zelden een spel gespeeld met zoveel geheimen als Super Mario World. Ik heb het nu al iets van 13 jaar en nog heb ik het spel niet geheel uitgespeeld.
Star world heb ik vorig jaar pas uitgespeeld. Echt bizar die "nieuwe" vijanden!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Star world bijvoorbeeld, die levels waren pas echt lastig (zijn ze nog steeds)
Yoshi's Island vond ik ook enorm leuk, maar het kon niet tippen aan Super Mario World, mijns inzien
Hey, ik heb heel veel op mijn NES gespeeld, die is nog steeds toffer.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef mordradead het volgende:
Inderdaad, jij had nooit GAM mod mogen worden maar dat terzijde.
En juist daarom vind ik Super Mario World beter dan Yoshi's Island, het was allemaal net even iets te schattig.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed topic
Ik vind persoonlijk Yoshi's Island ook beter dan Mario World omdat deze origineel was qua design en qua speelwijze. Het schattigheidsgehalte werkt ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |