Er zijn maar 4 games bevestigd: Mario, Mario 64, Bonk en Sonic. De rest is allemaal speculatie, maar ik verwacht sowieso alle games van Nintendo zelf en ook Square zal een hoop games vrijgeven denk ik aangezien Nintendo en Square dikke vriendjes zijn weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij was Chrono Trigger bevestigd.. Secret of Mana weet ik niet, maar die komt vast ooit ook wel uit voor de Wii.

Waarom was Nintendo eigenlijk zo pissig op Square? Alleen maar omdat ze voor de PSone gingen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 games bevestigd: Mario, Mario 64, Bonk en Sonic. De rest is allemaal speculatie, maar ik verwacht sowieso alle games van Nintendo zelf en ook Square zal een hoop games vrijgeven denk ik aangezien Nintendo en Square dikke vriendjes zijn weer.

Het was andersom, Square was boos op Nintendo vanwege cartridges en geldzaken. Nintendo dacht altijd alles te kunnen maken, maar dat is niet meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom was Nintendo eigenlijk zo pissig op Square? Alleen maar omdat ze voor de PSone gingen?

Hmm, ik hoop het.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 games bevestigd: Mario, Mario 64, Bonk en Sonic. De rest is allemaal speculatie, maar ik verwacht sowieso alle games van Nintendo zelf en ook Square zal een hoop games vrijgeven denk ik aangezien Nintendo en Square dikke vriendjes zijn weer.

Momenteel ga ik ook voor de Wii inplaats van de PS3, maar het schommelt nog alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef seto het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop het.
Als ze het wel releasen ga ik voor de Wii ipv de PS3 denk ik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |