Heb een Logitech G5 Lasert.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een goede muis, MX510 ofzo.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef Rekkie het volgende:
Open er een topic over
steef??quote:
Mjeh. Normaal fitness ik veel, dus ook armen etc. Maar ik heb me enkelbanden afgescheurt dus ik ga gewoon helemaal niet meer ook al kan ik de rest gewoon doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
Je moet je onderarmen veel trainen met gewichten, dat helpt serieus. En dan niet die laffe 8 kilo gevallen, maar gewoon beginnen met 14 en dan richting de 20 of zo. Dan pak je je handen ook gelijk mee en dat helpt behoorlijk tegen rsi.
Volgens mij heb ik niet echt RSI. Me pols doet gewoon pijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Giem het volgende:
Je hebt rsi.. nou dan zou ik toch maar stoppen, als je in cat 2 of 3 zit kom je er nog wel van af, ga je door en kom je in cat 1 dan heb je pech, dat is blijvend.
Wat je nog kunt proberen is spraakherkenning om zo je scriptie te schrijven, maar ik zou maar even met je poten van de toetsen af blijven.
(Spreekt uit ervaring)
Hoop ik voor je.. is het weg zodra je stopt met typen? Of blijft het even?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet echt RSI. Me pols doet gewoon pijn
Auw.
Slecht jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjeh. Normaal fitness ik veel, dus ook armen etc. Maar ik heb me enkelbanden afgescheurt dus ik ga gewoon helemaal niet meer ook al kan ik de rest gewoon doen![]()
Ik ben een luie zak![]()
Als t misschien t topic had gelezen had je gezien dat ik mijn enkelbanden heb afgescheurt. Veel meer dan naar school fietsen zit er voorlopig even niet in. Normaal voetbal ik 4 keer per week hoor op hoog niveauquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef Neuralnet het volgende:
1) Niet stoppen maar minderen met computeren.
2) Ga eens naar buiten en beweeg je lichaam op een andere manier.
3) Zoek een vriendin en masturbeer niet zoveel.
Wat hebben afgescheurde enkel banden te maken met niet naar buiten gaan of je lichaam op een andere manier bewegenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als t misschien t topic had gelezen had je gezien dat ik mijn enkelbanden heb afgescheurt d. Veel meer dan naar school fietsen zit er voorlopig even niet in. Normaal voetbal ik 4 keer per week hoor op hoog niveau
En ik heb een vriendin!
offtopic: Alweer een voorbeeld wat bewijst dat vechtsport in vergelijking met voetbal helemaal niet zo gevaarlijk is als veel bekrompen mensen bewerenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als t misschien t topic had gelezen had je gezien dat ik mijn enkelbanden heb afgescheurt. Veel meer dan naar school fietsen zit er voorlopig even niet in. Normaal voetbal ik 4 keer per week hoor op hoog niveau
En ik heb een vriendin!
alle logica ontbreekt....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat hebben afgescheurde enkel banden te maken met niet naar buiten gaan of je lichaam op een andere manier bewegen
Waar voetbal jij dan, dat je 4 keer per week moet voetballen? Wij spelen maar 1 keer per week en trainen 3 keer
Ik deed er ook nog kickboxen naast.. Dat is inderdaad niet zo heel gevaarlijk. Maarja als je wedstrijden gaat vechten is t wel heel andere koek. Zo'n schop voor je bek is niet lekker hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
offtopic: Alweer een voorbeeld wat bewijst dat vechtsport in vergelijking met voetbal helemaal niet zo gevaarlijk is als veel bekrompen mensen beweren.
Een schop voor je bek is pijnlijk, maar je breekt dan niet snel iets. Meestal ga je hooguit ko of zo, maar iets afscheuren of breken: Dat is pas beroerd. Gelukkig ben ik niet van plan om wedstrijden te gaan vechtenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik deed er ook nog kickboxen naast.. Dat is inderdaad niet zo heel gevaarlijk. Maarja als je wedstrijden gaat vechten is t wel heel andere koek. Zo'n schop voor je bek is niet lekker hoor![]()
Haha, scherp man. Want als je traint dan voetbal je inderdaad niet nee. Idiot.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat hebben afgescheurde enkel banden te maken met niet naar buiten gaan of je lichaam op een andere manier bewegen
Waar voetbal jij dan, dat je 4 keer per week moet voetballen? Wij spelen maar 1 keer per week en trainen 3 keer
Zie smiley....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, scherp man. Want als je traint dan voetbal je inderdaad niet nee. Idiot.
En als je zeg maar MANK bent, is t best lastig om je op een andere manier te bewegen.. Voortbewegen doe je namelijk nog altijd met je benen, en raad es waar je enkel aan vast zit.
Nee, maar als je zo'n schop voor je bakkes krijgt sterven er wel duizenden hersencellen afquote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een schop voor je bek is pijnlijk, maar je breekt dan niet snel iets. Meestal ga je hooguit ko of zo, maar iets afscheuren of breken: Dat is pas beroerd. Gelukkig ben ik niet van plan om wedstrijden te gaan vechten
Het enige waar ik bang voor ben, dat is voor een ontwrichte kaak. Als je dat oploopt, dan ben je echt de lul. Voetbal is een mooie sport, maar vooral op straat en om naar te kijken. Liever 10 stoten op m'n lever dan 1 gebroken been zeg ik altijd maarquote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar als je zo'n schop voor je bakkes krijgt sterven er wel duizenden hersencellen afEn ik heb ook vaak genoeg meegemaakt dat iemand een been breekt doordat ie verkeerd blokt hoor
Maar inderdaad, statistisch gezien zijn er veel meer blessures bij voetbal
Voor een ontwrichte kaak hoef je niet bang te zijn als je geen wedstrijden gaat vechten. Tenzij je van plan bent full-contact te gaan sparrenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het enige waar ik bang voor ben, dat is voor een ontwrichte kaak. Als je dat oploopt, dan ben je echt de lul. Voetbal is een mooie sport, maar vooral op straat en om naar te kijken. Liever 10 stoten op m'n lever dan 1 gebroken been zeg ik altijd maar
Ik ga eerst een half jaartje ashihara fullcontact trainen en na de zomer bij Fred Royers kickboksen. Ik denk dat ik het gewoon bij redelijk hard sparren houd, maar ik ben niet van plan om met al m'n kracht te gaan maaien met rechtse directen en zo tijdens het sparren.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voor een ontwrichte kaak hoef je niet bang te zijn als je geen wedstrijden gaat vechten. Tenzij je van plan bent full-contact te gaan sparren
Mensen met RSI zijn zwak.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef tonks het volgende:
Ik heb nog nooit last van RSI gehad (afklopt)
Ow, lekker.. jij hebt zeker nog nooit rsi gehad.. als je het zou krijgen zou je wel anders zeiken.. ik gun het je..quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef GSi het volgende:
[..]
Mensen met RSI zijn zwak.
Misschien moeten ze ook is denken aan andere lichaamsbeweging dan alleen een beetje bewegen met een muis. Gaan ze zeiken.. au au au, ik heb RSI. Had je je maar moeten bedenken dat lichaamsbeweging zowiezo nodig omdat je anders helemaal vast komt te zitten.
Ik voorkom RSI door veel te sporten en mijn bloed zuiver te houden en de dus de nek, schouder en polsen soepel te houden dmv basketball, hardlopen en krachttraining. Als je als een luie donder 8 uur per dag achter een PC gaat zitten en voor de rest niks uitvoert en dan ook nog eens gaat klagen over RSI, dan ben je zwak ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef Giem het volgende:
[..]
Ow, lekker.. jij hebt zeker nog nooit rsi gehad.. als je het zou krijgen zou je wel anders zeiken.. ik gun het je..![]()
Ook als je al die dingen doet kun je het krijgen.. het was vroeger ook niets voor niets een tennis arm.. je kreeg het juist van intensief sporten.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:16 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik voorkom RSI door veel te sporten en mijn bloed zuiver te houden en de dus de nek, schouder en polsen soepel te houden dmv basketball, hardlopen en krachttraining. Als je als een luie donder 8 uur per dag achter een PC gaat zitten en voor de rest niks uitvoert en dan ook nog eens gaat klagen over RSI, dan ben je zwak ja.
Ik leg tegenwoordig vaak een handdoek onder mijn pols en elleboog tijdens het typen. Zo voorkom ik de kou van het bureau. Helpt erg goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Giem het volgende:
Je hebt rsi.. nou dan zou ik toch maar stoppen, als je in cat 2 of 3 zit kom je er nog wel van af, ga je door en kom je in cat 1 dan heb je pech, dat is blijvend.
Wat je nog kunt proberen is spraakherkenning om zo je scriptie te schrijven, maar ik zou maar even met je poten van de toetsen af blijven.
(Spreekt uit ervaring)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |