Heb een Logitech G5 Lasert.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een goede muis, MX510 ofzo.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef Rekkie het volgende:
Open er een topic over
steef??quote:
Mjeh. Normaal fitness ik veel, dus ook armen etc. Maar ik heb me enkelbanden afgescheurt dus ik ga gewoon helemaal niet meer ook al kan ik de rest gewoon doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
Je moet je onderarmen veel trainen met gewichten, dat helpt serieus. En dan niet die laffe 8 kilo gevallen, maar gewoon beginnen met 14 en dan richting de 20 of zo. Dan pak je je handen ook gelijk mee en dat helpt behoorlijk tegen rsi.
Volgens mij heb ik niet echt RSI. Me pols doet gewoon pijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Giem het volgende:
Je hebt rsi.. nou dan zou ik toch maar stoppen, als je in cat 2 of 3 zit kom je er nog wel van af, ga je door en kom je in cat 1 dan heb je pech, dat is blijvend.
Wat je nog kunt proberen is spraakherkenning om zo je scriptie te schrijven, maar ik zou maar even met je poten van de toetsen af blijven.
(Spreekt uit ervaring)
Hoop ik voor je.. is het weg zodra je stopt met typen? Of blijft het even?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet echt RSI. Me pols doet gewoon pijn
Auw.
Slecht jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjeh. Normaal fitness ik veel, dus ook armen etc. Maar ik heb me enkelbanden afgescheurt dus ik ga gewoon helemaal niet meer ook al kan ik de rest gewoon doen![]()
Ik ben een luie zak![]()
Als t misschien t topic had gelezen had je gezien dat ik mijn enkelbanden heb afgescheurt. Veel meer dan naar school fietsen zit er voorlopig even niet in. Normaal voetbal ik 4 keer per week hoor op hoog niveauquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef Neuralnet het volgende:
1) Niet stoppen maar minderen met computeren.
2) Ga eens naar buiten en beweeg je lichaam op een andere manier.
3) Zoek een vriendin en masturbeer niet zoveel.
Wat hebben afgescheurde enkel banden te maken met niet naar buiten gaan of je lichaam op een andere manier bewegenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als t misschien t topic had gelezen had je gezien dat ik mijn enkelbanden heb afgescheurt d. Veel meer dan naar school fietsen zit er voorlopig even niet in. Normaal voetbal ik 4 keer per week hoor op hoog niveau
En ik heb een vriendin!
offtopic: Alweer een voorbeeld wat bewijst dat vechtsport in vergelijking met voetbal helemaal niet zo gevaarlijk is als veel bekrompen mensen bewerenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als t misschien t topic had gelezen had je gezien dat ik mijn enkelbanden heb afgescheurt. Veel meer dan naar school fietsen zit er voorlopig even niet in. Normaal voetbal ik 4 keer per week hoor op hoog niveau
En ik heb een vriendin!
alle logica ontbreekt....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat hebben afgescheurde enkel banden te maken met niet naar buiten gaan of je lichaam op een andere manier bewegen
Waar voetbal jij dan, dat je 4 keer per week moet voetballen? Wij spelen maar 1 keer per week en trainen 3 keer
Ik deed er ook nog kickboxen naast.. Dat is inderdaad niet zo heel gevaarlijk. Maarja als je wedstrijden gaat vechten is t wel heel andere koek. Zo'n schop voor je bek is niet lekker hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
offtopic: Alweer een voorbeeld wat bewijst dat vechtsport in vergelijking met voetbal helemaal niet zo gevaarlijk is als veel bekrompen mensen beweren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |