quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ik dachtwat is daar erg aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ik dachtIt wasn't meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., it wasn't me
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef VASND het volgende:
[..]Oke duidelijk, ik dacht al iets vreemds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou jij er van?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
niks hoor, je moet er va houden heh?
Nee, maar kennelijk heb ik hier de reputatie dat soort dingen te roepenquote:
Schopje.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh jawel, kom maar op met die spannende verhalen.![]()
Kennelijk niet, anders had ze wel iets anders verzonnen als 'niet doen'quote:
Mwoah wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Kennelijk niet, anders had ze wel iets anders verzonnen als 'niet doen'.
Ik zit hier tochquote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
Astridje, stuur Gizmore en Speedy weer eens van PUB naar de grotemensenwereld hier.
Nee klopt, dit is Fok!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanmaar dit is geen seks he
Jij? Vreemd, ik zie je nog niet zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar kennelijk heb ik hier de reputatie dat soort dingen te roepen.
Mafkeesquote:
Ik heb mijn ochtenrituelen al kenbaar gemaakt, ik wacht nog op jouw spannende verhalen.quote:
Schopje seks dan maar?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanmaar dit is geen seks he maar gc
![]()
Tja... Ik weet het ook niet, gedraag me volgens mij ook (meestal) redelijk netjesquote:Op zondag 15 januari 2006 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij? Vreemd, ik zie je nog niet zo.
Rond negen uur, hond uitgelaten, daarna wat vuilnis in de kliko .quote:Op zondag 15 januari 2006 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb mijn ochtenrituelen al kenbaar gemaakt, ik wacht nog op jouw spannende verhalen.![]()
Omdat jij je gaat gedragen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wat is jammer en waarvoor ben je te laat?
Waarvoorquote:
Daarvoor dusquote:
Bij nader inzien heb je gelijkquote:
Hey, de herkenbare avatarquote:Op zondag 15 januari 2006 14:25 schreef classpc het volgende:
* classpc kijkt ook weer ff in gcsc.
Ik weet het, maar gcsc zijn vier letters. Da's gemakkelijker
En dat allemaal in 5,5 uur. Netjes hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rond negen uur, hond uitgelaten, daarna wat vuilnis in de kliko .
Daarna mams bezoeken, wat gekletst, weer naar huis,
boven de vissen gehangen, nu zit ik hier.![]()
Welkom terug. Waar ligt Boxtel eigenlijk?quote:
De was enz... liet ik maar eruit, dat is allemaal standaard,quote:Op zondag 15 januari 2006 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat allemaal in 5,5 uur. Netjes hoor.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist even een planningkje gemaakt van wanneer ik nog moet werken:
Week 3: Maandag t/m vrijdag
Week 4: Maandag t/m vrijdag behalve woensdag
Week 5: Maandag
quote:
Wel je handen gewassen?quote:
Je hebt me doorquote:
quote:
Vriendin van me kwam even dvd'tje langsbrengen, ja dusquote:
Noem jij dat nog een kliko?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De was enz... liet ik maar eruit, dat is allemaal standaard,
De hond uitlaten en kliko eigenlijk ook.
![]()
Boxtel, das zo ongeluk-gevoelig met de NS.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef VASND het volgende:
tussen Den Bosch en Eindhoven. kutgat.
Het meeste is standaardquote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De was enz... liet ik maar eruit, dat is allemaal standaard,
De hond uitlaten en kliko eigenlijk ook.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |