Dus eigenlijk wil je hele antwoorden die jouw voorbarige stelling onderschrijven?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik wil geen halve antwoorden, van ja je hebt wel mooie mensen die het moeilijk hebben bla bla.
Dat zeggen ze nl. allemaal, en zo beeindig je ook snel een discussie.
Waarom niet? Je strooit met generalisaties, dan kun je dat soort reacties uiteraard verwachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik wil geen halve antwoorden, van ja je hebt wel mooie mensen die het moeilijk hebben bla bla.
*Meldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
Brand los!
Wel? Niet? Waarom niet?
Ik ben zelf van mening dat mooie mesnen het makkelijker hebben. En het beste inhet leven komt
vanzelf naar ze toe.
Daar hoeven ze zelf niet zo heel veel moeite voor te doen.
Kijk maar naar die mooie meisjes. Maar voor mooie jongens idem ditto.
Dat zeggen ze nl. allemaal, en zo beeindig je ook snel een discussie.
Want hoe vaak zie je dat nou? Mooie mansen die niet alle shebben..
Tja, maar de vraag is: Wegen de door jou geschetste nadelen (van mooi zijn) echt op tegen de situatie van de lelijkerd die dolgraag een aantrekkelijke partner zou hebben, maar zich met een beetje geluk tevreden moet stellen met iemand die net zo lelijk is?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Meld
Ik ben zelfs van mening dat minder mooie mensen het misschien wel makkelijker hebben.
Neem relaties: als het aanbod niet zo groot is, houd je sneller vast aan wat je kan krijgen...dit maakt het allemaal een stuk makkelijker en minder gecompliceerd.
Daarbij heb je vaak te maken met jaloezie en kutnijd en geile kerels die je alleen op je uiterlijk beoordelen, en mensen zoals jij, die ervan uitgaan dat je het makkelijk hebt als "aantrekkelijk" persoon, en je vervolgens het licht in de ogen niet gunnen of een soort nijd hebben als in "Je moet niet denken dat je alles voor elkaar kunt krijgen alleen maar omdat je een leuk smoeltje hebt" en dat vervolgens op je gaan af reageren.
Of mannen vinden je een arrogante trut, alleen omdat ze je niet kunnen versieren, of ze denken dat je toch niet trouw kunt zijn omdat je zoveel aandacht krijgt.
Vooroordelen, vooroordelen...
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Tja, maar de vraag is: Wegen de door jou geschetste nadelen (van mooi zijn) echt op tegen de situatie van de lelijkerd die dolgraag een aantrekkelijke partner zou hebben, maar zich met een beetje geluk tevreden moet stellen met iemand die net zo lelijk is?
Het kastestelsel is in Nederland doorgaans enkel in de liefde nog terug te vinden.
Dat vinden ze ook wel als je iets minder mooi bent en ze afwijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Vivi het volgende:
Of mannen vinden je een arrogante trut, alleen omdat ze je niet kunnen versieren, of ze denken dat je toch niet trouw kunt zijn omdat je zoveel aandacht krijgt.
Jij bent echt sneu, of een vrouw met "humor"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Meld
Neem relaties: als het aanbod niet zo groot is, houd je sneller vast aan wat je kan krijgen...dit maakt het allemaal een stuk makkelijker en minder gecompliceerd.
Gewone regels van de economie: een groot aanbod, drukt de prijsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jij bent echt sneu, of een vrouw met "humor"![]()
![]()
sneu dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewone regels van de economie: een groot aanbod, drukt de prijs
Ach, die fluiten iedereen na.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef nozem het volgende:
Overigens moet me van het hart Vivi: Je bent een stoeipoes van formaat. Vervelend he, al die bouwvakkers die je nafluiten?![]()
Ik ben nog nooit door een bouwvakker nagefloten. Moet ik me nu zorgen maken?quote:
nee jongen geen zorgen, tis nu nog ff koud buiten. Maar zodra het weer oppikt zullen ze je gegarandeerd oppikken !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit door een bouwvakker nagefloten. Moet ik me nu zorgen maken?
Momentje, ik vraag even aan mijn oma of ze dergelijke ervaringen heeft..
Wie ik?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:42 schreef GF het volgende:
Ach, volgens 'mooie meiden' hebben de 'minder mooie' het veel makkelijker. En andersom. Net als iedere meid met krullen/een slag stijl haar willen.
Verder ben je enorm kortzichtig.
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wie ik?
Ik vind persoonlijk mensen die van die cliche-matige antwoordne geven die alle
partijen sussen, enorm kortzichtg.
Je hebt dan gewoon geen ballen om een standpunt in te nemen. En als je met iedereen rekening wil houden.
kun jejezelf beter afschrijven.
So why don't you just DIE!.
Ik merk er niks van. Ik zie anders heel veel mooie mensen die heel erg gelukkig zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef DuchessX het volgende:
Ook als je mooi bent, een geweldige baan hebt en alles hebt wat je wilt hebben, kan je enorm ongelukkig zijn. Alleen is dat van de buitenkant niet te zien. Dus heb je dan alles? Nee.
Jezus wat ben jij kortzichtig en oppervlakkig zegquote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik merk er niks van. Ik zie anders heel veel mooie mensen die heel erg gelukkig zijn.
Op die relatie-ruzies en 'ik haat m,n moeder' en 'Het is net uit met me vriendje' en
'me vriend is vreemd gegaan en nu eis ik de helft van de woning, goh wat is het leven zwaar'
typ-o-shit.
Ja want jij hebt natuurlijk zoveel problemen in je leven die allemaal zoveel erger zijn dan de problemen van de 'normale (mooie) mens' dat iedereen gelukkig is behalve jij. Goh, wat ben je een zielig hoopje ellende. Je hebt zeker veel medelijden met jezelf? Arm kind, wat is het leven hard voor jequote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik merk er niks van. Ik zie anders heel veel mooie mensen die heel erg gelukkig zijn.
Op die relatie-ruzies en 'ik haat m,n moeder' en 'Het is net uit met me vriendje' en
'me vriend is vreemd gegaan en nu eis ik de helft van de woning, goh wat is het leven zwaar'
typ-o-shit.
Mooie mensen zijn kortzichtig Alles kwam/komt ze toe. Alle aandacht, alle troost inquote:Op zondag 15 januari 2006 00:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij kortzichtig en oppervlakkig zeg![]()
Fuck jij moet echt zo enorm knap en lekker zijn gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Mooie mensen zijn kortzichtig Alles kwam/komt ze toe. Alle aandacht, alle troost in
tijden van 'ellende' En dat maakt ze onbewust gelukkig en daardoor hebben ze
een positievere kijk op het leven. En zien alles door een iets rozere bril en denken
dus dat het leven wel meevalt.
Zij kennen geen 'hardship', echte pijn dat je verscheurt met een schop na.
Maar veel kunnen ze daar natuurlijk niet aan doen. Net als jij er wellicht weinig aan kan doen dat je een depressieve neuroot bent die generaliserende topics op FOK! plaatst.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Mooie mensen zijn kortzichtig Alles kwam/komt ze toe. Alle aandacht, alle troost in
tijden van 'ellende' En dat maakt ze onbewust gelukkig en daardoor hebben ze
een positievere kijk op het leven. En zien alles door een iets rozere bril en denken
dus dat het leven wel meevalt.
Zij kennen geen 'hardship', echte pijn dat je verscheurt met een schop na.
Wat de fuck bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef GF het volgende:
[..]
Fuck jij moet echt zo enorm knap en lekker zijn gewoon![]()
![]()
Nee. Dat kan niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:05 schreef cultheld het volgende:
Boeiend. Tegenwoordig kan iedereen zichzelf zo mooi maken als hij of zij wil. Opgelost, slotje.
Als je veel geld hebt, ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:05 schreef cultheld het volgende:
Boeiend. Tegenwoordig kan iedereen zichzelf zo mooi maken als hij of zij wil. Opgelost, slotje.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wat de fuck bedoel je daar nou weer mee?
Ik hou niet van dat typische nederlands-dubbelzinnige gelul.
Wat bedoel je nou? Duidelijkheid eemt ws. eveneel ruimte aan tekst in hoor.
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mooie mensen zijn kortzichtig
Wel, kijk maar naar die extreme make-over kneuzen.quote:
Het is kiezen of delen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Als je veel geld hebt, ja.
En daar zit nog behoorlijk veel risico aan verboinden dacht ik. Dat is praktijk-bewezen.
Die zijn nooit echt aantrekkelijk. Surrogaat-mooi worden ze. Dat haalt het echter bij lange na niet bij natuurlijke schoonheid.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel, kijk maar naar die extreme make-over kneuzen.
Hoe kun je in een maatschappij van make-up, jarretels en zonnebanken nog spreken van natuurlijke schoonheid? Mensen willen graag bedonderd wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Die zijn nooit echt aantrekkelijk. Surrogaat-mooi worden ze. Dat haalt het echter bij lange na niet bij natuurlijke schoonheid.
En toch hanteer ik de stelling (en noem me maar ouderwets) dat een mooie vrouw ook mooi is als ze net uit bed komt na een nacht stevig doorzakken.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kun je in een maatschappij van make-up, jarretels en zonnebanken nog spreken van natuurlijke schoonheid? Mensen willen graag bedonderd worden
En toch is het niet waarquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef nozem het volgende:
[..]
En toch hanteer ik de stelling (en noem me maar ouderwets) dat een mooie vrouw ook mooi is als ze net uit bed komt na een nacht stevig doorzakken.
Jawel. Die vrouwen zijn er. Ik heb ze zelf aanschouwd.quote:
En ik ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef nozem het volgende:
[..]
En toch hanteer ik de stelling (en noem me maar ouderwets) dat een mooie vrouw ook mooi is als ze net uit bed komt na een nacht stevig doorzakken.
De lekkerste wijven die ik ken, zagen er de volgende middag na een examenfeestje (zonder slaap dus) uit als lopende lijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Jawel. Die vrouwen zijn er. Ik heb ze zelf aanschouwd.
Natuurlijke schoonheid, dat zeg ik je.![]()
En laat ik daar nu net een zwak voor hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
De lekkerste wijven die ik ken, zagen er de volgende middag na een examenfeestje (zonder slaap dus) uit als lopende lijken
Dank U.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:37 schreef cultheld het volgende:
Ok, in dat geval heb je gelijk.
Die zijn er zeker inderdaad. Ik mag er dagelijks naar kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Jawel. Die vrouwen zijn er. Ik heb ze zelf aanschouwd.
Natuurlijke schoonheid, dat zeg ik je.![]()
Inderdaad. Er zijn nooit twee kanten aan een verhaal. Mensen die nuanceren zijn laf. Als je niet bereid bent om te generaliseren en zwart/wit te denken kun je jezelf inderdaad beter laten afschrijven.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wie ik?
Ik vind persoonlijk mensen die van die cliche-matige antwoordne geven die alle
partijen sussen, enorm kortzichtg.
Je hebt dan gewoon geen ballen om een standpunt in te nemen. En als je met iedereen rekening wil houden.
kun jejezelf beter afschrijven.
So why don't you just DIE!.
Zeker.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef Seneca het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen meer op karakter vallen dan op uiterlijk.
Hehequote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef Seneca het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen meer op karakter vallen dan op uiterlijk.
Je wilt niet weten waar de platische chirurgen tegenwoordig tot in staat zijn..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Die zijn nooit echt aantrekkelijk. Surrogaat-mooi worden ze. Dat haalt het echter bij lange na niet bij natuurlijke schoonheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |