Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef BVO het volgende:
Raf die Black Velvet doet.
Vind dat niet echt rock, meer country, maar goed, daar heeft Raf ook heeele goede evaringen mee.
Weet ook niet of dat zo is hoor, maar heb het gevoel een beetje dat ze die gaat doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan dan?
Ooh, okquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet ook niet of dat zo is hoor, maar heb het gevoel een beetje dat ze die gaat doen.
Nee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef Shirley het volgende:
CrazyDutchPunk was bij de backstage te zien!
Word je nou mn eerste groupie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaaaa..jullie weten dat allemaal allang, maar ik had het nog niet gezien!
As ifquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Word je nou mn eerste groupie?![]()
Heeeeel oud nieuwsquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef babette21 het volgende:
gisteren met een schuin oog naar de herhaling gekeken, paar dingen die mij zo snel opvielen [zijn wrs za. al veelvuldig genoemd, maar ja] :
- zag ik daar CDP in beeld???
En, was het een leuke verassing?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb niet teruggelezen...
kwam voor mij dus als 'n verrassing
Ik vrees heel erg voor Ellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel een bank van Marescha, Christon en Harm aankomende zaterdag. Ik ga er in ieder geval alles aan doen om Ellen er vanaf te houden...
Zullen wel een paar trieste pubertjes zijn die denken dat ze grappig zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Herman van Idols met de dood bedreigd! 20 januari 2006
De 21 jarige Herman is met de dood bedreigd! Via een forum op zijn eigen site (www.herman-berghuis.nl) word hij al weken met de dood bedreigd. De bedreigingen worden zeer serieus genomen. Zijn eigen site is uit de lucht gehaald en Herman wordt continue beveiligd door 5 kleerkasten!
Het is niet bekend of er aangifte is gedaan. Wij snappen het wel dat er mensen zijn die zich ergeren aan Herman. Maar dit gaat ons wat te ver.
Bron: SBS6
Triest idd!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Herman van Idols met de dood bedreigd! 20 januari 2006
De 21 jarige Herman is met de dood bedreigd! Via een forum op zijn eigen site (www.herman-berghuis.nl) word hij al weken met de dood bedreigd. De bedreigingen worden zeer serieus genomen. Zijn eigen site is uit de lucht gehaald en Herman wordt continue beveiligd door 5 kleerkasten!
Het is niet bekend of er aangifte is gedaan. Wij snappen het wel dat er mensen zijn die zich ergeren aan Herman. Maar dit gaat ons wat te ver.
Bron: SBS6
moet zeggen dat ik er in het begin niet veel van verwachtte.. en het is ook zeker zo dat er duidelijk veel mindere tussen zitten dan vorig jaar.. maar Floortje is voor mij een reden om te kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef JZN20 het volgende:
Wat vinden jullie van deze idols serie?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:19 schreef Timmai het volgende:
Op wat voor manier dan?
[..]
moet zeggen dat ik er in het begin niet veel van verwachtte.. en het is ook zeker zo dat er duidelijk veel mindere tussen zitten dan vorig jaar.. maar Floortje is voor mij een reden om te kijken
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
vanavond Serge eruit![]()
volgende week Christon![]()
en dan kan de Strijd der Giganten eindelijk écht beginnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
vanavond Serge eruit![]()
volgende week Christon![]()
en dan kan de Strijd der Giganten eindelijk écht beginnen![]()
![]()
stuk of 8quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vind het niveau hoger liggen dan in de 2e serie, maar dat kan aan mij liggen. ik heb gewoon voor het eerst echt meerdere favorieten, nou hoop ik wel dat een van mijn favorieten ook wint...nog noit gebeurdhoeveel posts nog voordat dit topic met *-*** in de TT vol is?
Mee eens. Boris was bij ido 2 geoonv er weg de beste dan de restquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vind het niveau hoger liggen dan in de 2e serie, maar dat kan aan mij liggen. ik heb gewoon voor het eerst echt meerdere favorieten, nou hoop ik wel dat een van mijn favorieten ook wint...nog noit gebeurdhoeveel posts nog voordat dit topic met *-*** in de TT vol is?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef Svensational het volgende:
Harm mag wel weg idd.
Mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef Svensational het volgende:
Harm mag wel weg idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |