Goeiemorgen, heb gisteren niet alles live gezien dus net even op de site gekeken voor de overige optredens, vierde mijn verjaardag. Heb rond een uur of tien wel even de foon gepakt en een keer of 10 op Ellen gestemd (en dat bleek achteraf een hele slimme zet)
Hier mijn review:
1.Marescha, ik vond het beter als vorige week maar het spetterde van geen kant, geen beste beurt wederom
2. Harm, lijkt een beetje over zijn top heen, ik vond hem maar heel erg magertjes zingen gisteren en zijn uitstraling wordt er ook niet beter op in mijn ogen.
3. Floortje: foutloos en leuk gedaan, zij maakt voor mij de meeste kans op de winst
4. I-Jay, wederom dramatisch gepiep, maar ik was bang dat het feit dat zijn vriend was overleden (wat natuurlijk gewoon superkut is) genoeg sympathiestemmen zou opleveren.
5. Serge, verrassend leuk en redelijk goed gezongen, op basis van zijn optreden was een exit gisteren niet terecht geweest.
6. Aäron, lijkt met de week te groeien (ook qua haar
![]()
) maar wederom erg sterk gezongen
7. Christon, het blijft voor mij een enorme glijer, zijn stem vind ik niet prettig en bij zijn optreden viel me vooral zijn slechte uitspraak op. geen beste beurt voor Christon.
8. Angelique, weer een van de besten gisteren, goeie stem, goeie performance, goeie uitstraling. alles goed. Jammer dat ze al 34 is, waardoor ik haar geen echte Idol vindt maar ze mag nog wel een paar weken mee
9. Ellen haar optreden was gewoon goed, leuke performance goeie zang en dito uitstraling. Haar beste performance tot nu toe.
10. Rafaella, ze klonk erg buiten adem op een gegeven moment en haar stem was hier en daar tegen het valse aan. ze was wel beter als vorige week.
Wat mij betreft hadden Marescha, I-Jay en Christon op de krukken mogen zitten. Ellen zat er onterecht maar mocht godzijdank blijven. I-Jay terecht exit...
Volgende week maar weer wat sms'en voor Ellen.
[ Bericht 7% gewijzigd door TheVulture op 15-01-2006 10:30:48 ]