It's my party and I'll cry if I want toquote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
wat zong ze dan?
Dat heb ik dus ook steeds meer. Ze doet het echt goed hoor, maar het is voor mijn gevoel steeds meer van hetzelfde.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef PeRi het volgende:
Iets anders dan zo'n Dolly Dots nummer. Heel clichématig, maar laat haar maar eens iets van Anouk of Stevie Wonder of iets anders wat veel gezongen wordt bij Idols. Ik vraag me af hoe zoiets zou doen. Iets waar meer gevoel in zit.
Ik ga zo wel weer een verslagje van gister doen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef LeBeau het volgende:
CDP! Heb je al een verslag van 1 A4tje geschreven? Ik ben wel nieuwsgierig.Je was trouwens net op de televisie toen ik beneden ham met monchou aan het eten was.
Ik hoop dat het erotisch getint is!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer een verslagje van gister doen hoor
Er zit trouwens iets leuks aan te komen
Christon die CDP z'n 'gitaar' (of ukelele, voor Jerruhquote:
quote:
Sven..kun jij je even melden op MSN?quote:
Wat hij zegt.quote:
Helaas..al zullen sommige er misschien er alsnog van klaarkomenquote:
Wat vreselijk decadent eigenlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef LeBeau het volgende:
ham met monchou
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef superhero87 het volgende:
CDP kun je nog een verslagje schrijven van gister? Je was leuk op tv![]()
okquote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben in Kladblok ff bezig over vrijdag èn zaterdag
Zoals?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
okik ben vooral benieuwd naar roddels. Kom maar op
![]()
Marescha heeft een heel leuk vriendje hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jij bent er geweest![]()
Heeft Serge iets met Marescha?
Owkee. dat idee had ikquote:Op zondag 15 januari 2006 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Marescha heeft een heel leuk vriendje hoormaar dat is zeer zeker niet Serge.
Wat vreselijk lekker.quote:
Je snapt toch wel dat al die onzin die Angelique in de backstage zat uit te kramen als "grapje" bedoeld was he?quote:
Angeliquequote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat al die onzin die Angelique in de backstage zat uit te kramen als "grapje" bedoeld was he?
Daar had ik het niet overquote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat al die onzin die Angelique in de backstage zat uit te kramen als "grapje" bedoeld was he?
quote:Voor het talpa volk wat niet op de hoogte is van wat in Duitsland speelt hebben we hieronder
wat linkjes om kennis te maken met Michelle
ik zie ze nietquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef WithMe het volgende:
Charissa en I-Jay nu bij Life & Cooking.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
I-Jay weer met z'n halve bloes in broek
Dat I-Jay het erover had gehad met Henk-Jan en dat ie vond dat ie het gewoon moest zeggen na z'n optreden. En dat Charissa's grootste idool nu in haar buik zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
shit net gemist... waar ging het over?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Opening
Die stukjes van Martijn en Chantal op de "radio" ... Dan zijn ze echt op en top leuk
Whehequote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Backstage word wel herhaald deze week!
OMG NEE!
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Backstage word wel herhaald deze week!
OMG NEE!
Oh wee voor diegene die woensdag screenshotjes gaat lopen makenquote:
Idols #41: * FUCK YEAH *quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh wee voor diegene die woensdag screenshotjes gaat lopen maken
Ja nee dat wist ik..ik had zelf de opdracht gegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |