netjes hoor! Het linkeroog van je vriendin lijkt wel iets te ver naar links te staan vergeleken met haar rechteroog, maar verder zien de verhoudingen er goed uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hier nog 1..![]()
[afbeelding]
En dit hieronder is 1 van mijn beste vriendinnen..
[afbeelding]
ik vind hem heel gaaf, misschien ook omdat vroeger het nomaden- en woestijn leven me erg fascineerde als jonkiequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja op de computer ingekleurd.
[afbeelding]
Geweldige link! Krijg een beetje kriebels om ook weer eens te gaan tekenen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef jaap393 het volgende:
check wat deze gast maakt!
zijn werk is zo goed dat ik bijna m´n potloden wil weggooien en het tekenen wil opgeven![]()
http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?t=13996
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef ThE_ED het volgende:
ik kan weleens voor je kijken, typografie is tof![]()
Is het ook niet, dat bedacht ik me zojuist pas; dat dat waarschijnlijk leuker is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind dat niet echt graffity-achtig, maar dat ziet er op zich niet slecht uit hoor...
Ik weet niet of je hier iets mee kunt...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:45 schreef Pauline het volgende:
Is er iemand die een beetje graffity- achtig kan tekenen?
Ik ben bezig met een logo, met de tekst ?paradox! en bedacht me dat er hier misschien mensen zijn die me daarbij zouden kunnen helpen. Enige echte voorwaarde is dat het zwart/ wit is.
Thanks, mooi gebruik van de interpuncties! Ik leg ze even voor aan een collega.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier iets mee kunt...
[afbeelding]
Die tweede heeft de voorkeur; simpel en makkelijk op flyers te plaatsen. Zou je die misschien in groter formaat kunnen sturen/ maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier iets mee kunt...
[afbeelding]
mss zou een figuurtje o.i.d opgebouwd uit het woord paradox het logo/boodschap versterken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:45 schreef Pauline het volgende:
Is er iemand die een beetje graffity- achtig kan tekenen?
Ik ben bezig met een logo, met de tekst ?paradox! en bedacht me dat er hier misschien mensen zijn die me daarbij zouden kunnen helpen. Enige echte voorwaarde is dat het zwart/ wit is.
De linkerkant van je Elvis portret is mooi gelukt. Het oog is erg goed. Het rechteroog nog nog iets teveel lijn. Probeer de schaduw langzaam uit te smeren (van donker naar licht arceren).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:14 schreef foktastic het volgende:
[..]
mss zou een figuurtje o.i.d opgebouwd uit het woord paradox het logo/boodschap versterken.
hier een poging gedaan om mama en baby penguin te tekenen uit de film March of the Penguins.
[afbeelding]
en hier een portet met behulp van overbelichting getekend, toch nog herkenbaar hoop ik.
Ik heb nauwelijks schaduw gebruikt, maar hierdoor word je ook meer gedwongen om de gezichtselementen op de juiste posities te tekenen en je meer te focussen op de verhoudingen.
[[url=http://img318.imageshack.us/img318/4742/epnew2er.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vond hem ook te leuk om weg te laten.quote:
Hoewel ik het daar mee eens ben, staat dat topic wel vol met echt bedroevend slechte designs...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:38 schreef Zombine het volgende:
Netjes Pauline,
Maar ik denk dat je dat soort dingen beter hier kan plaatsen
CORRECTIE: HIER bedoel ik
Het is wel met de computer gemaakt en past er wat dat betreft beter tussen, maar ik wilde graag de kritische blik van de theater- taal- kunst- posters.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoewel ik het daar mee eens ben, staat dat topic wel vol met echt bedroevend slechte designs...
Evil is wel een schatje, met zijn blozende wangetjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog wat van mijn creaties gevonden:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Ik loop ook altijd van die good & evil poppetjes te tekenenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog wat van mijn creaties gevonden:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Nouja, je kan ook wel met de computer tekenen, zoals ik hier heb gedaan:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:16 schreef Pauline het volgende:
[..]
Het is wel met de computer gemaakt en past er wat dat betreft beter tussen, maar ik wilde graag de kritische blik van de theater- taal- kunst- posters.
Ik vind dat blur om onscherpte te maken wel goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, je kan ook wel met de computer tekenen, zoals ik hier heb gedaan:
ff erop klikken voor mooier beeld
[afbeelding]
De anatomie van het gezicht is trouwens expres niet kloppend, note that, het was meer kunstzinnig gericht, het ging me vooral om de zielloze maar toch weer niet zielloze blik, en vandaar dat de details rond de ogen hangen
Ze staan net iets te ver uit elkaar om er goed in te kunnen kijken, maar dat boeit niet eigenlijk
ik vinds die blur juist jammer, zonder was het denk ik mooier geweest of anders in plaats van blur een beetje doorzichtig maken ofzo.. maar verder is ie heel erg mooi hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 13:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind dat blur om onscherpte te maken wel goed.
Nou, niet nodig, was meer een peiling. Het gaat sowieso eerst nog naar een vormgever die er wel verstand van heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Pauline: je mag daarvoor wel een eigen topic openen in TTK, daar heb ik geen bezwaar tegen. Het past hier niet zo goed en ik begrijp dat je het ook liever niet in een ander topic stopt.
Tha_Erik: Wat lief!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:03 schreef Bergie88 het volgende:
Net een soort gelijk topic geopent in het foto topic, stom stom stom natuurlijk om niet in dit forum te zoeken. Hier een aantal schetsen van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |