quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ze zouden allemaal eens mee moeten doen aan de TTK-wedstrijdDaar mag je ook voor tekenen!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:49 schreef jaap393 het volgende:
en nog een keertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wow, mooi zeg! Welk programma heb je daarvoor gebruikt? Photoshop, Painter?quote:[afbeelding]
nog eentje, ik wilde eerst een tekstje bij toevoegen, maar niet aan toe gekomen.
Wat winnen we dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ze zouden allemaal eens mee moeten doen aan de TTK-wedstrijdDaar mag je ook voor tekenen!
Eer, en de mogelijkheid om mee te dingen bij het onderwerp van de volgende maand.quote:
Daar ben ik te lui voor hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eer, en de mogelijkheid om mee te dingen bij het onderwerp van de volgende maand.
quote:
dankuquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:45 schreef Golgo13 het volgende:
[..]
wow, mooi zeg! Welk programma heb je daarvoor gebruikt? Photoshop, Painter?
Ik ben niet zo goed in het gebruik van digitale programma's![]()
In het volgende plaatje zie je hoe ie de tak mist en dood neervalt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is leuk!
Dat veranderd mij mening over dit plaatje niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
In het volgende plaatje zie je hoe ie de tak mist en dood neervalt.
Het was te proberen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat veranderd mij mening over dit plaatje niet..
Leuk!quote:
Whehe, hoe bruut.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
In het volgende plaatje zie je hoe ie de tak mist en dood neervalt.
van foto, uit mn koppie lukt me dat nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Golgo13 het volgende:
btw: je hebt een hele cleane tekenstijl, heb je die laatste tekeningen zelf gemaakt of van een foto nagetekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |